یک ماه دیگر ، ارزش یک میلیارد دلار دیگر – TechCrunch

همچنین تیم Equity انگشتان پای خود را در میهن پرستی فرو می برد

سلام ، و به Equity خوش آمدید ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر که در آن اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم. و خوش بگذره.

این هفته مری آن ، ناتاشا و الکس (به همراه تیم سازنده شگفت انگیز ما گریس ، کریس و کل) موضوعات مختلفی را از سراسر جهان در زمینه استارتاپ ها و فناوری به طور گسترده تری فرا گرفتند.

  • ما به طور طبیعی اخباری را مبنی بر اینکه فیس بوک قصد تغییر نام خود را دارد آغاز کردیم. که ما فکر نمی کنیم کمک زیادی به بحران های مختلف آن کند. اما خبر میکند تاکید کنید که فیس بوک در واقع در نوشتن فصل بعدی خود جدی است.
  • از آن زمان نوبت به صحبت در مورد منابع مالی بود. این هفته ما اقیانوس های عمودی و طرح های ماهیان آن ، سوپرپلاستیک و اصطبل خزنده های دیجیتالی بی ادب و عصر مدرن و برنامه آن را برای کمک به همه ما با پیروزی بیشتر انتخاب کردیم.
  • Vibe Capital ، که توسط Ankur Nagpal از Teachable تأسیس شده است ، یک صندوق 60 میلیون دلاری برای بنیانگذاران بین المللی و ناخوشایند است. ما در مورد بنیانگذار و سرمایه گذار خط لوله صحبت کردیم و اینکه چرا همه شغل یکدیگر را می خواهند.
  • و سپس الکس اطلاعاتی را از بازار سرمایه خطرپذیر چین در اختیار ما قرار داد ، اطلاعاتی که بسیار مثبت تر از آن چیزی بود که ما پیش بینی می کردیم. با توجه به سرکوب نظارتی کشور بر شرکت های فناوری.
  • ما با تعدادی از دورهای مهم فین تک ، از جمله سرمایه جدید برای Deel و کمک مالی برای Brex ، که اکنون رسماً یک دکاکورن است ، پایان دادیم. قابل ذکر است که Deel و Brex هر دو تنها شش ماه پس از افزایش مگا دور ، مگا دور را افزایش دادند.
  • در حالی که ما در حباب هستیم ، به راحتی می توان در همان روایت گم شد: همه چیز در حال رشد است! اپیزود این هفته به خوبی یادآور این بود که این تابستان نوپای دائمی چقدر متنوع و ظریف است.
ارزش سهام هر دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه صبح در 7:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در Apple Podcasts ، Overcast ، Spotify و همه بازیگران مشترک ما شوید.