1047 Games 100 میلیون دلار برای موفقیت فرار اولین عنوان خود ، Splitgate – TechCrunch ، جمع آوری می کند

وقتی داغ هستید ، داغ می شوید. و 1047 Games از گرمای تولید شده بیشترین استفاده را می کند اسپلیت گیت، اولین بازی آن و در حال حاضر موفقیت بزرگ. پس از سالها کار بر روی یک بند کفش ، این تیم از ماه مه افزایش یافته است سه دورها ، جدیدترین قیمت 100 میلیون دلاری.

بنیانگذار و مدیرعامل ، یان پرولکس ، به یک جامعه اختصاصی اعتبار داد و همانطور که او توصیف کرد ، “از رویکرد سیلیکون ولی برای اداره یک تجارت بازی استفاده کرد.”

در زمان تأسیس 1047 Games ، حدود 5 سال پیش ، بازی های رایانه ای رایگان (f2p) یک ژانر عالی بود. در حالی که بازی هایی مانند دنیای تانک ها و Warframe موفقیت را شاهد بودیم و البته بسیاری از بازی های تلفن همراه با تکیه بر خریدهای درون برنامه ای ، Fortnite هنوز به صنعت نشان نداده بود که f2p می تواند بسیار سودآور باشد.

پرولکس توضیح داد: “5 سال پیش این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفت: شما سالها صرف توسعه محصول می کنید ، این همه پول را برای تبلیغات راه اندازی می کنید و سپس امیدوارید که موفقیت آمیز باشد.” “روند ما این بود که به هیچ وجه نمی توانیم این ریسک را انجام دهیم – اگر تمام بودجه خود را خرج کرده و آن را اشتباه گرفته باشیم ، از کار خارج می شویم. بنابراین ما فکر کردیم ، بیایید یک راه اندازی نرم انجام دهیم ، آن را بیرون بیاوریم و ببینیم چه اتفاقی می افتد ، یاد بگیریم ، گوش دهیم ، به داده ها نگاه کنیم. چرا باید برای بازاریابی محصولی که نمی دانم آیا موفق خواهد بود ، هزینه کنم؟ اگر می خواستیم پول خرج کنیم و مقدار زیادی نداشتیم ، ترجیح می دهم آن را برای محصولی هزینه کنم که دارای معیارها و KPI های عالی است. “

اگر با آن آشنا نیستید ، اسپلیت گیت یک تیرانداز آنلاین چند نفره رقابتی است که دارای DNA زیادی از تیراندازان قدیمی مدرسه است زلزله 3، تورنمنت غیر واقعی، و هالهبه آن بازی ها به اندازه کافی جنون آمیز هستند ، اما اسپلیت گیت قابلیت خم شدن فضا را با پورتال ، مانند نام دیگر ، اضافه می کند پورتال، اضافه کردن یک مقدار واقعاً مضحک از تحرک به عمل.

اسکرین شاتی از بازی Splitgate که نشان می دهد بازیکنی از طریق درگاه هدف گرفته است

اعتبار تصویر: 1047 بازی

پرولکس گفت که سرمایه گذاران بارها به روی خود بسته اند زیرا آنها را ندیده اند اسپلیت گیت به عنوان مثال در هر یک از ژانرهای محبوب ، سلطنتی نبرد و تیراندازان قهرمان رقابت کنید. اما او اطمینان داشت که این به روزرسانی با فرمول آشنا تا حدی موفقیت آمیز خواهد بود زیرا تقاضا وجود داشت ، فقط خواب بود. “مردم با این بازی ها بزرگ شدند و دلیل آن [the market] مرده به این دلیل نیست که آنها از دوست داشتن آنها دست کشیدند. ” “هیچ کس سوزن را جابجا نکرده است زیرا نوآوری زیادی صورت نگرفته است و چیزی وجود ندارد که برای توده ها قابل دسترسی باشد. زمین لرزه عالی است ، اما بسیار دشوار است نه 12 ساله Fortnite بچه داره بازی میکنه ما واقعاً این خلأ را پر می کنیم. “

در حالی که از نظر گیم پلی اسپلیت گیت پرولکس گفت که مقایسه آن بهتر است شبیه تیراندازان کلاسیک باشد لیگ موشکی، یک داستان موفقیت بزرگ دیگر در بازی که مفهومی عالی داشت و تا حد ممکن ارزان ترین آن را ارائه داد و از اقلام آرایشی و سایر مزایای کاملاً اختیاری درآمد کسب کرد.

او توضیح داد: “شما فقط می توانید سرگرم شوید ، مغز خود را خاموش کنید و بازی کنید ، اما این سقف مهارت بی حد و حصر وجود دارد.”

هر چند از سال 1047 در سال 2019 به طور کامل شکل نگرفت. این تیم معادل بازی حداقل محصول قابل اجرا را ارائه کرد. او گفت: “سرگرم کننده بود و اصول اولیه وجود داشت ،” اما ما آموختیم که راه اندازی کسب و کار و بازی رایگان بیشتر از داشتن یک بازی سرگرم کننده وجود دارد. “

https://www.youtube.com/watch؟v=w5XKcTM_NM8

خطر برای هر بازی به سادگی این است که مردم بازی را متوقف کنند ، بنابراین تیم بر حفظ و گوش دادن به بازخورد جامعه تمرکز کرد. اسپلیت گیت یک “بازی برای همیشه” که می تواند سالها با “فصل” ، ویژگی ها و نقشه های جدید و غیره ادامه داشته باشد.

نسخه اصلی MVP با استقبال چشمگیری روبرو شد ، حدود 600000 بارگیری در ماه اول ، اما راه اندازی مجدد بزرگ چند پلتفرم-هنوز به عنوان “بتا باز”-در تابستان امسال با استقبال بیش از 10 نفر مواجه شد. میلیون در ماه جولای.

ناگهان میزها برگشته بود و 1047 ، به قول پرولکس ، “برق در یک بطری” را در دست داشت.

دور اول ما شش ماه پیش بسیار سخت بود. ما با همه سرمایه گذاران روی کره زمین صحبت کردیم و همه آنها نه گفتند. ” اما این کار سخت نتیجه داد: “ما خوش شانس بودیم و با شرکای عالی به پایان رسیدیم – نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که سرمایه گذاران ما چقدر حمایت کرده اند.”

دور بعدی (با سرمایه انسانی ، به همان اندازه اسپلیت گیت در حال بلند شدن بود ، در آخر هفته از تماس تلفنی به کمک مالی رسید. این دور سوم ، با 1047 انتخاب و انتخاب ، توسط Lightspeed Venture Partners با مشارکت “Insight Partners ، Anthos Capital و سرمایه گذاران دور بعدی Galaxy Galaxy Interactive ، VGames ، Human Capital ، Lakestar ، DraperDragon و Draper University” رهبری شد (از بیانیه مطبوعاتی)

یک نفر تعجب می کند که یک تیم کمتر از ده نفر با 100 میلیون دلار (اگر دو دور قبلی را حساب کنید) چه کاری می توانند انجام دهند. اما شرط بندی سرمایه گذاران این نیست که 1047 به طور ناگهانی قرار می دهد قاتلان عقیده، اما آنها فکر می کنند ده میلیون (و در حال افزایش) افرادی که یک بازی منحصر به فرد انجام می دهند به طور بالقوه یک فرصت بزرگ است – اگر توسعه دهندگان این شانس را دارند که دنبال کنند. این دوره پس از تبلیغات ، دره مرگ برای بسیاری از بازی ها است ، توسعه دهندگان پس از حرکت استریمرها و افراد عجیب و غریب به دنبال پول نقد هستند. اما بودجه به این معنی است که برای 1047 ، مجوز استخدام مانند دیوانه و دو برابر است.

پرولکس گفت: “محدوده کاری که ما می توانیم انجام دهیم اکنون از طریق سقف است.” “چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی توانیم به آنها فکر کنیم زیرا ما یک تیم کوچک با بودجه کمی بودیم ، اما اکنون همه چیز روی میز است. ما روی بلند مدت تمرکز می کنیم – من بازی را 25 درصد تمام شده می بینم. ما نیازی نداریم فردا Fortnite باشیم ، اما اکنون این واقعاً مربوط به ساخت Riot Games بعدی ، کسب و کار بزرگ بعدی است. “

در عین حال، اسپلیت گیت خود هنوز در مسیر 1.0 قرار دارد و پرولکس می گوید تیم اکنون می تواند واقعاً روی ساختن بازی ای که آنها و جامعه سالهاست در حال شکل گیری آن هستند تمرکز کند. او خاطرنشان کرد که بسیاری از بازیکنان سالها به تیم پایبند بوده اند و به شکل گیری بازی کمک کرده اند و در حال حاضر نقش آنها به همان اندازه مهم است.

“ما همه چیز را می خوانیم ، در حال گوش دادن هستیم – بازخورد را ادامه دهید. ما هنوز مانند تیم مستقل کار می کنیم که مجبور بود با جامعه ما نزدیک بماند. پرولکس گفت: “ما هنوز در چنین طرز فکری هستیم ، اما اکنون فقط پول مضحکی داریم.”