استفاده از درمارولر به جای میکرونیدلینگ ؟

این درمارولر بسیار ایمن است و برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. 5. همانطور که گفتیم درمارولر یک دستگاه خانگی می باشد و به این علت که در خانه استفاده می شود امکان اشتباه بسیار وجود دارد و ممکن است عوارش بیشتری داشته باشد و باعث ایجاد جوش و لک و عفونت شود. این ماده از پوست در برابر عوامل خارجی محافظت می کند، سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و پوست جدید و سالم را با قدرت و خاصیت ارتجاعی ترمیم و بازسازی می درمارولر خوب یا بد کند.

اگر بادقت نگاه کنید، این سوزن های خم شده را پیدا خواهید کرد. درمارولر 1200 سوزنه دی آر اس دارای سوزن هایی با سایز های مختلف می باشد. این درمارولر سوزن هایی در سایز های 0.2 تا 3 میلی متر دارد. این سایز از سوزن با استفاده ی ماهی یکبار می تواند اثر مفید خود را بگذارد و درد بسیار بسیار کمی دارد.این سوزن به راحتی قدرت کلاژن سازی را دارد .بعد از استفاده پوست کمی خشک و ملتهب و قرمز می شود اما بعد از چند ساعت برطرف می شود.

اگر هنگام درمارول کردن پوست احساس می کنید 1 یا 2 سوزن پوست شما را می کشد، باید استفاده از آن را متوقف کنید. بیش از سه بار در هفته از درمارولر استفاده ننمایید. دستگاه میکرونیدلینگ DRS مدل های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. به سر سوزن ها نگاه کنید. ته دستگاه دسته آن است و در سر دیگه یک غلتک با سوزن های فراوان و بسیار ریز وجود دارد.

ولی با تحریک کلاژن شروع به ترمیم آن می کند. درمارولینگ اساساً به عنوان روشی برای افزایش تولید کلاژن در بدن جهت جوان سازی پوست و درمان زخم های صورت، توسط متخصصان پوست استفاده می شد. یک ویژگی ویژه درمارولر ZGTS این است که می تواند در مناطق مختلف بدن استفاده شود؛ این امر به دلیل سوزن های از جنس آلیاژ تیتانیوم است که بر روی ظرف فیکس شده است.