ست روگن توضیح می دهد که چگونه Houseplant شاهدانه را بدون نقض قوانین تبلیغ می کند – TechCrunch

مزاحم شدم ست روگن. ما تازه مصاحبه را شروع کرده بودیم و در حالی که او مودبانه به س questionsالات من پاسخ می داد ، از صحبت در مورد شخصیت مشهور خود خسته شده بود. او بیشتر علاقه مند بود که در مورد چگونگی موفقیت شرکتی که او تاسیس کرده است با غلبه بر موانع نظارتی بیشمار ، بحث کند. از نظر او ، این موفقیت ارتباط چندانی با نام تجاری Seth Rogen ندارد.

“اینطور نیست که من یک سلبریتی واقعی باشم. روگن با خنده گفت: “اینطور نیست که کریس ایوانز پشت این قضیه باشد.” “در مقیاس بزرگ ، افراد مشهور از نظر سطح پایین بسیار پایین هستند. من حتی نمی دانم که آیا من یک شخص مشهور هستم زیرا در فیلم مارول بازی نکرده ام. “

من با روگن ، مدیرعامل مایک مور و افسر ارشد بازرگانی هانین دیویس در TechCrunch Disrupt صحبت کردم. گیاه آپارتمانی در ماه مارس با دو دسته محصول “خانه” ، کالاهای خانگی و “گیاه” ، به عنوان علف های هرز راه اندازی شد. یکی توسط دولت فدرال و شرکت های رسانه های اجتماعی بسیار تنظیم می شود ، و دیگری چنین نیست.

“نزدیک شدیم [building the brand] دیویس گفت: ” “من فکر می کنم ادغام خانه و گیاه چیزی است که به ما در ایجاد نام تجاری کمک می کند که فراتر از محدودیت های محدود کننده ای است که باید برای ارتباط با حشیش رعایت کنید.”