شرکت خسته کننده ایلان ماسک برای توسعه حلقه تحت لاس وگاس استریپ – TechCrunch ، OK اولیه را دریافت می کند

شرکت خسته کننده ایلان ماسک روز چهارشنبه تأیید اولیه مورد نیاز برای ساخت یک سیستم حمل و نقل را برای جابجایی مسافران در وسایل نقلیه تسلا از طریق شبکه ای از تونل ها در لاس وگاس دریافت کرد.

تأیید مجوز استفاده ویژه و قرارداد حق امتیاز توسط مقامات شهرستان کلارک به شرکت Boring اجازه می دهد تا سیستم حلقه وگاس خود را بیش از رد پای فعلی خود گسترش دهد که پردیس مرکز همایش لاس وگاس را به مسیری 29 مایل با 51 ایستگاه متصل می کند. شامل توقف در کازینوها در امتداد نوار لاس وگاس ، استادیوم فوتبال شهر و UNLV می شود. در نهایت به فرودگاه بین المللی مک کاران می رسید. مجله لاس وگاس ریویو اولین مجله ای بود که این تاییدیه را گزارش کرد.

شرکت بورینگ گفته است که هزینه تونل ها را پرداخت خواهد کرد ، نکته ای که مقامات کلارک کانتی روز چهارشنبه آن را تکرار کردند. طبق توافق با شهرستان کلارک ، قرارداد حق رای دادن برای 50 سال طول خواهد کشید.

در حالی که این پروژه یک مرحله مهم را پشت سر گذاشته است ، هنوز به پایان نرسیده است. این مجوز استفاده ویژه به شرکت Boring اجازه می دهد تا از کاربری زمین و مجوزهای ساختمانی برای هر ایستگاه و تونل ها استفاده کند. شرکت Boring همچنین باید یک قرارداد حق امتیاز جداگانه که توسط شهر لاس وگاس تأیید شده است دریافت کند.