صندوق سرمایه گذاری دوم 20 میلیون دلاری بر خلاف سرمایه ، مربوط به اولین سرمایه گذاری های جامعه است-TechCrunch

هنگامی که اریک تارچینسکی برای اولین بار در حال ایجاد سرمایه متضاد بود ، متوجه شد که شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر کارآفرینان در دانشگاه ها وجود ندارد. بنابراین ، او یک سرمایه اولیه 2.2 میلیون دلاری راه اندازی کرد تا منحصراً از استعدادهای برتر جهان یا کارآفرینان دانشجویی که ایده های بلندپروازانه خود را از دانشگاه خود بیرون می کشند حمایت کند.

سالها بعد ، هر سرمایه گذار می خواهد زودتر از دوستان و دشمنان خود از موسسین حمایت کند. برعکس معتقد است که به لطف راز خود ، مزیت رقابتی خود را در حمایت از بنیانگذاران اولیه حفظ کرده است: این شرکت دارای 350 دانشجوی کارآفرین در کالج های سراسر کشور است که به آن در جریان معامله کمک می کنند. حدود 45 of از گروه ها به عنوان زن و 65 as به عنوان غیر سفید شناخته می شوند. این به شرکت این توانایی را می دهد که افراد مستعد را قبل از اینکه خود را با کارآفرینی مرتبط سازند ، بیاموزد.

وی گفت: “بودجه زیادی وجود دارد که بیشتر آنها اساساً مبادله معاملات هستند.” “من فکر نمی کنم ما هیچ گاه از شرکتی به غیر از یافتن آن و کشف خود یا از طریق جامعه خود حمایت کرده ایم.”

65 سرمایه گذاری بعداً ، Contrast Capital امروز اعلام کرد که دومین صندوق خود را جمع آوری کرده است ، یک وسیله سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری که چک های بین 100،000 تا 2 میلیون دلار را برای بنیانگذاران پیش از بذر کاهش می دهد. در حالی که اندازه چک بزرگتر از برآورد اولیه تارچینسکی است ، کل صندوق کمتر از هدف اصلی 35 میلیون دلار است ، حرکتی که وی گفت “به طور عمدی ، عمدی و روشمند” برای افزایش پرتفوی به صورت “کند و سریع” انجام شد. راه ثابت “

اما ، آیا کند و مداوم در دنیایی با سرمایه 500 میلیون دلاری کار می کند؟

او گفت: “ما واقعاً خود را در رقابت نمی بینیم.” مطمئناً قیمت ها به طور کلی افزایش یافته است ، اما ما با چنین گروه هایی پا نمی گذاریم ، زیرا ما فقط در استخری متفاوت شنا می کنیم. ” برخی می توانند استدلال کنند که واقعیت استدلالی برای شرکت های جامعه محور و اولین جامعه است.

توانایی تارچینسکی در جذب سرمایه گذاران برجسته برای شرکتش ممکن است نشان دهد که او در دیدگاه خود تنها نیست. سرمایه گذاران سرمایه متضاد عبارتند از Gokul Rajaram ، مدیر عامل DoorDash ، CPO Facebook ، Chris Cox ، Erica Brescia ، Github COO ، A16z GP Vineeta Agarwala و CTO Twitter Twitter Parag Agrawal.

این شرکت در هر معامله بین 5 تا 10 درصد مالکیت را هدف قرار می دهد. سابقه سرمایه گذاری آن شامل Lightyear ، Brightland ، Aryeo ، Chums ، Anduril و Ramp است.

“برخلاف اسلحه مخفی استخدام ما. آنها یک شرکت فوق العاده منحصر به فرد ایجاد کرده اند و به راحتی یکی از مفیدترین شرکای ما هستند. “

مافیای فناوری بعدی

سال گذشته ، Contrary اعلام کرد که خلاف استعداد ، بازوی جدیدی در این صندوق است که از سرمایه گذاران و حمایت از افراد و دانش آموزان در اوایل حرفه ای برای رشد جاه طلبی های فناوری خود استفاده می کند. بر خلاف استعداد ، که اکنون صدها عضو دارد ، منبع مهندسان ، طراحان و مدیران برتر در شرکت های فناوری برتر است و آنها را برای راهنمایی و مشاوره شغلی با اپراتورهای برتر فناوری مرتبط می کند. این کار به کارکنان استارتاپ اجازه می دهد تا قبل از داشتن یک تخت خیابانی یا حتی نحوه ساخت آن ، به ذهن های بزرگ دسترسی پیدا کنند.

“با گذشت زمان و گذراندن زمان بیشتر در زمین در محوطه های فناوری ، متوجه شدیم که نه تنها تعداد بنیانگذاران جوان در حال افزایش است ، بلکه تعداد مهندسان ، طراحان و سران محصولات برتر که علاقه مند به کار در زمینه فناوری هستند نیز افزایش یافته است. تارچینسکی هنگام اعلام استعداد گفت.

بازو با گذشت زمان بخش بزرگتر و بزرگتری از Contrast Capital خواهد بود و این امر بیشتر به عنوان یک حق امتیاز سرمایه گذاری نسبت به یک تمرکز عمودی است.

حتی اگر کارکنان ستاره سرمایه شخصی خود را شروع نکنند ، Talent در حال دستیابی به پایگاه داده ای از برخی از استخدام های احتمالی مفید برای شرکت های نمونه کار خود برای شکار است. تارچینسکی تخمین می زند که پنج نفر از 50 کارمند و کارآموز اول Ramp ، یکی از شرکت های نمونه کار تک شاخ آن ، وابسته به Contrast Capital بودند.

کریم عطیه ، بنیانگذار و CTO در رمپ ، Contrary را یکی از مفیدترین شرکای خود توصیف کرد و این شرکت را “سلاح مخفی استخدام” خود نامید.

بر خلاف دومین بسته شدن و گسترش تا کنون ، به وضوح اعتماد به نفس تیم 8 نفره افزایش یافته است. پرونده های SEC نشان می دهد که Contrast Capital در حال حاضر سومین صندوق خود را جمع آوری کرده است.