پس از عکس العمل جامعه ، Pokémon GO یک ویژگی ایمنی و دسترسی به COVID را بازسازی می کند – TechCrunch

Pokémon GO دیروز اعلام کرد که به طور دائم یک ویژگی درون بازی را حفظ می کند که بازی را در فاصله گذاری اجتماعی آسان تر می کند. این ویژگی که در آغاز همه گیری کووید -19 معرفی شد ، شعاع تعامل را در میان نشانه های اصلی واقعیت افزوده کلیدی که برای گیم پلی ضروری است ، دو برابر کرد. اگرچه Niantic – شرکت مادر Pokémon GO – این ویژگی را در اوایل ماه جاری حذف کرد ، اما آن را انتخاب کرد به طور دائم بازگردانده شود پس از هفته ها واکنش اجتماعی و هدایت خالق.

بازیکنان Pokémon GO قبل از همه گیری باید در فاصله 40 متری PokéStop یا Gym برای تعامل با آن باشند ، اما با تغییر دائمی ، شعاع آن به 80 متر افزایش می یابد. اتفاقاً ، بازیکنان دارای معلولیت دریافتند که این ویژگی باعث می شود بازی برای افراد دارای تحرک محدود بیشتر در دسترس باشد. Pokémon GO به عنوان یکی از اولین بازی های اصلی رایانه ای AR ، در صورتی که نتوانید به نقاط دیدنی دنیای واقعی مانند PokéStops و Gyms سفر کنید ، عملاً قابل پخش نیست-بنابراین به کاربران اجازه می دهید از راه دور با این نقاط دیدنی ارتباط برقرار کنند (برای مثال ، اگر صندلی چرخدار باشد. کاربر نمی تواند از پیاده رو فرار کند) بازی را به روی بازیکنان جدید باز کرد.

از آنجا که Pokémon GO مدتهاست که خود را به عنوان یک بازی تشویق می کند تا اکتشافات در دنیای واقعی را تشویق کند ، قفل شدن در سراسر جهان یک چالش منحصر به فرد برای Niantic بود. اما با ایجاد برخی تغییرات کوچک – مانند گسترش شعاع فعل و انفعال تنها 40 متر ، افزایش تخم ریزی پوکمون و سهولت در به دست آوردن پوکبال بیشتر – بازی در خانه آسان تر شد.

این تغییرات بازی را خراب نکرده و با روحیه ماجراجویانه آن مغایرت ندارد ، و این باعث شده است که بازگرداندن یک ارتقاء دوست داشتنی برای بازیکنان گیج کننده باشد ، به ویژه با توجه به نوع رو به گسترش Delta. از نظر مالی ، این برنامه در طول همه گیری رشد کرد. در سال 2020 ، Pokémon GO پردرآمدترین سال خود را از زمان راه اندازی در سال 2016 داشت و بیش از 1 میلیارد دلار درآمد داشت. به گفته شرکت تجزیه و تحلیل برنامه Sensor Tower ، این روند صعودی برای Pokémon GO در نیمه اول سال 2021 با 642 میلیون دلار ادامه داشت. این میزان 34 درصد افزایش هزینه های مصرف کننده را نسبت به نیمه اول سال 2020 نشان می دهد که 479 میلیون دلار بوده است.

بعد از اینکه Niantic شعاع تعامل را کاهش داد ، خالقان محتوای Pokémon GO و اعضای جامعه با هم همکاری کردند تا نامه ای سرگشاده به Niantic بنویسند که باعث ایجاد هشتگ شد #بشنو از نیانتیک روند در توییتر در نامه آمده است که افزایش شعاع باعث می شود بازی ایمن تر ، در دسترس تر و کمتر مزاحم باشد.

برخی از بازیکنان در 5 اوت بازی را تحریم کردند ، که به آن “روز پوکمون” نمی گفتند. در همان روز ، نیانتیک نامه ای را برای جامعه Pokémon GO ارسال کرد.

“تشویق مردم برای کاوش ، ورزش و بازی با خیال راحت شخصاً مأموریت نیانتیک است. سلامتی و رفاه بازیکنان اولویت اصلی ما است. ” این شرکت یک “تیم بین عملکردی” برای رفع این نگرانی ها تشکیل داد و از خالقان برجسته محتوای Pokémon GO دعوت کرد تا نظرات جامعه را به اشتراک بگذارند. در حالی که گسترش شعاع تعامل اولین نتیجه از کارگروه ، Pokémon GO است توییت کرد که یافته های بیشتری را در 1 سپتامبر به اشتراک خواهد گذاشت.

TechCrunch از Niantic پرسید که چرا در ابتدا با وجود بازخورد مثبت جامعه ، افزایش درآمد و همه گیری مداوم ، این به روزرسانی های بازی را سرزنش کرد ، اما Niantic از اظهار نظر خودداری کرد.

علیرغم واکنش منفی قابل مشاهده بازیکنان در رسانه های اجتماعی ، Sensor Tower به TechCrunch گفت که هیچ تغییری در هزینه مصرف کننده یا کاربران فعال Pokémon GO در زمان اعتصاب درون بازی مشاهده نشده است. با این حال ، در بررسی های منفی App Store افزایش قابل توجهی مشاهده شد.

اگرچه شعاع تعامل گسترده تر در حال حاضر بازگردانده شده است ، اما برخی از بازیکنان ناامید هستند ، زیرا رهبران جامعه قبلاً این بازخورد را ارائه کرده بودند در ماه ژوئن پس از اینکه نیانتیک برنامه های خود را برای لغو این تغییرات اعلام کرد.

“چرا باید این جنبش غول پیکر جامعه را می طلبید تا نظرات ما شنیده شود؟” گفت خالق ZoëTwoDots در یک ویدیوی یوتیوببه