پلت فرم بازار Mirakl 555 میلیون دلار با ارزش 3.5 میلیارد دلار جمع آوری می کند – TechCrunch

استارتاپ فرانسوی Mirakl دور جدیدی از بودجه سری E 555 میلیون دلاری خود را بسته است. پس از این دور ، ارزش این شرکت اکنون 3.5 میلیارد دلار است. Mirakl به شما کمک می کند تا یک بازار در فروشگاه آنلاین خود برای مشتریان نهایی یا مشتریان B2B خود راه اندازی کنید. این یک بازار نرم افزاری به عنوان خدمات است ، به این معنی که Mirakl بازار را برای شما مدیریت می کند.

Silver Lake با سرمایه گذاران فعلی 83North ، Elaia Partners ، Felix Capital و Permira نیز در این سرمایه گذاری پیشرو است. با دور سرمایه گذاری امروز ، Mirakl دچار یک کاهش شدید ارزش گذاری شده است زیرا این شرکت سال گذشته مبلغ 300 میلیون دلار را با ارزش 1.5 میلیارد دلار بسته است.

برخی از مشتریان Mirakl عبارتند از ABB ، Accor ، Airbus Helicopters ، Carrefour ، Express ، Leroy Merlin ، The Kroger Co و Toyota Material Handling.

به احتمال زیاد شما قبلاً با بازارهای فروشگاه های آنلاین آشنا شده اید. اگر نام تجاری تجارت الکترونیکی مورد مورد نظر شما را ندارد ، ممکن است برخی از فروشندگان شخص ثالث را توصیه کنند. می توانید کالا را از این فروشنده شخص ثالث مستقیماً در فروشگاهی که استفاده می کنید خریداری کنید. Mirakl به شما کمک می کند تا یک بازار به سایت خود اضافه کنید.

در برخی از فروشگاه های آنلاین ، معاملات بازار از معاملات داخلی پیشی گرفته است. این یک تغییر سودآور است زیرا شرکت های تجارت الکترونیک موجودی فروشندگان شخص ثالث را ندارند. این امر باعث افزایش سرمایه و افزایش فروش آنلاین می شود.

و این روند محدود به فروشگاه های آنلاین رو به مصرف کننده نیست. بازارهای B2B در حال ظهور هستند. به عنوان مثال ، تولیدکنندگان خودرو به تأمین کنندگان مختلف متکی هستند. همه آنها می توانند قطعات را مستقیماً در بازار فهرست کنند تا تعمیرگاه ها بتوانند به راحتی قسمت مناسب برای تعمیر خودرو را پیدا کنند.

وقتی یک جزء بازار را اضافه می کنید ، از یک مدل به یک مدل دیگر تبدیل می کنید. این بدان معناست که شما باید مطمئن شوید که از مزایای بازار خود با همکاری با فروشندگان شخص ثالث مناسب استفاده می کنید. به عنوان یک فروشنده شخص ثالث ، این بدان معناست که شما باید محصولات خود را تا آنجا که ممکن است در لیست بازارها قرار دهید.

به همین دلیل این شرکت چیزی به نام Mirakl Connect نیز ساخته است. این استارتاپ با اتصال فروشگاه های آنلاین با فروشندگان خود را به عنوان قطعه مرکزی اکوسیستم بازار معرفی می کند. مشتریان Mirakl می توانند از Mirakl Connect برای یافتن فروشندگان شخص ثالث استفاده کنند. و فروشندگان شخص ثالث به راحتی می توانند محصولات خود را در بازارهای سازگار با Mirakl لیست کنند.

Mirakl با دور بودجه امروز ، قصد دارد اندازه تیم مهندسی خود را افزایش دهد. این شرکت 350 مهندس را بر تیم 500 نفره خود اضافه می کند. به طور مشابه ، تیم موفقیت مشتری از نظر اندازه دو برابر خواهد شد. به عبارت دیگر ، همه چیز برای میراکل خوب پیش می رود ، بنابراین بیایید سرمایه گذاری کنیم.

اعتبار تصویر: معجزه