آخرین اخبار «لیفان X50

علاوه بر قطعات جلوبندی لیفان X60 در صورتی که نیاز به لوازم بدنه این خودرو نیز داشتید می توانید از محصولات یدک مدرن با خیالی آسوده خرید کنید. تین نیوز سخنگوی سازمان آتشنشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار سواری لیفان با کامیون در اتوبان بعثت خبر داد. اگر خودروی شما نیاز به تعویض لوازم یدکی دارد می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را به راحتی به صورت آنلاین از سایت یدک مدرن سفارش دهید. اگر قصد تعویض قطعات جلوبندی خودروی خود را دارید می توانید تمامی قطعات و لوازم یدکی مورد نیازتان را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از سایت فروشگاه یدک مدرن خریداری کنید. لیفان ایکس ۶۰ از ابعاد بزرگتری بهرهمند است و نیاز روحی شما به خودروی شاسیبلند را نیز به حد بیشتری مرتفع خواهد کرد؛ اما باید به این نکته توجه داشت که تولید این خودرو، چند سالی است که متوقف شده است و آخرین مدل تولیدی این خودرو نیز به سال 97 بازمیگردد؛ بنابراین، خریداران این خودرو در آیندهای نزدیک علاوه بر مشکل ارائه خدمات از سوی شرکت عرضهکننده و همینطور بازار کمتقاضا برای این خودرو، باید نگران تامین قطعات یدکی ایکس 60 نیز باشند.

خودروی لیفان X60 نیز مانند خودروهای دیگر دارای معایب و مزایایی است که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. به همین دلیل، به نظر میرسد علیرغم برخی برتریهای لیفان ایکس 60 بر ام وی ام ایکس 22، در حال حاضر و با توجه به شرایط کنونی، برنده این رقابت MVM X22 خواهد بود و خرید نمونه کارکرده ایکس 60 چندان منطقی به نظر نمیرسد. در این بین، اما وضعیت فروش لیفان اتوماتیک از رونق کمتری نسبت به مدل دندهای آن دارد و باید گفت که ام وی ام ایکس ۲۲ از این نظر، در رده بالاتری قرار میگیرد. قیمت به روز هر نوع لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود اعم از خودروهای داخلی و خارجی را می توانید در سایت یدک مدرن ببینید. خرید لوازمیدکی باکیفیت و همچنین خرید لوازمیدکی ارزان از دیگر مزیتهای استفاده از سایت یدکی اصل میباشد. وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری لیفان با 2 عابر پیاده تصادف کرده بود که متاسفانه هر 2 عابر به علت شدت ضربه وارد شده جان خود را از دست دادند. به همین علت یدک مدرن تمامی لوازم یدکی مربوط به سیستم برق و هم چنین قطعات مربوط به موتور خودروی لیفان در همه مدل های آن را در میان محصولات خود ارائه می دهد.

لوازم مصرفی خودروی لیفان مانند دیسک و صفحه، لنت و … شاسی خودرو لیفان X50 توسط طراحان شرکت انگلیسی طراحی شده است. این خودرو یک شاسی بلند شهری می باشد که نمی توان از آن توقع داشت که مسیر های نا هموار لوازم یدکی لیفان گلشهر را طی کند. فروش بیشتر این محصول نیز به این دلیل بود که این محصول در واقع یک خودروی شاسی بلند شهری محسوب میشد. کلاس این خودرو سابکامپکت یا سوپر مینی است و طراحی آن از خودروی لوگان یا همان تندر ال90 است. به گزارش ایمنا، کمتر کسی است که از وجود محبوبیت خودروهای شاسی بلند طی سالهای اخیر در ایران آگاه نباشد. پس از عرضه در چین ، این خودرو در کشور هایی همچون روسیه ، آذربایجان ، اروگوئه و ایران نیز عرضه شد. از ریز ترین و خرد ترین قطعات تا سنگین ترین و بزرگترین قطعات لیفان ۸۲۰ توسط شرکای تجاری ما تامین میشود. در حالی که هم اکنون شرکت رنو خودروی ساندروی نسل دوم خود را با پیشرانه های دیزلی و بنزینی ارائه میدهد، هنوز نسل اول آن در کشور ما در حال تولید توسط پارس خودروست. اولین سری از خودروهای ساخته شده توسط شرکت خودروسازی لیفان که وارد بازار کشور ما شد، خودروی لیفان 520 بود که فروش نسبتا خوبی هم داشت.

خودروی لیفان X60 دارای موتور چهار سیلندر شانزده سوپاپ است. صراط: عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: بامداد امروز برخورد یک دستگاه خودروی خاور با یک دستگاه خودروی سواری لیفان در جاده ماهدشت بعداز فرودگاه پیام نرسیده به سه راه کیانمهر، یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت. خودروی ساندرو یکی از مدل های رنو هاچبک است که از کیفیت بالایی در بین مدل های مختلف خودروهای رنو دارد. وجود آپشنهای زیاد در این خودرو نظیر 6 کیسه هوا برای راننده و سرنشینان ایمنی بالایی را ایجاد می کند و از دیگر ویژگیهای دیگر این خودرو آلایندگی بسیار پایین آن محسوب میشود. این سر و صدا خصوصا در مدل های دنده دستی این خودرو باعث اذیت شدن سرنشینان خودرو خواهد شد. در لیفان 820 به جای 2 کیسه هوا از 6 کیسه هوا استفاده شده است که باعث میشود راننده و سرنشینان از ایمنی کاملی برخوردار باشند. دفتر مرکزی یدک دیزل پارت واقع در تهران همواره آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خرید قطعات یدکی لیفان می باشد.