آمازون برنامه های Halo Fitness و Halo Nutrition را برای مشترکین Halo فاش می کند – TechCrunch

آمازون دو سرویس جدید مرتبط با سلامت و تناسب اندام کاربران و دستگاه های سلامتی شخصی Halo خود را معرفی می کند. آنها شامل Halo Fitness ، یک سرویس جدید برای تمرینات ویدئویی تعاملی در خانه است که بسیار شبیه به Apple Fitness+است ، و Halo Nutrition ، یک برنامه ریز غذای شخصی و هدایت شده.

هر دوی این خدمات به عنوان بخشی از عضویت Halo آمازون برای کاربران خط ردیاب تناسب اندام Halo ، که شامل ردیاب فعالیت جدید Halo View است که یک صفحه نمایش OLED اضافه می کند ، گنجانده می شود. هزینه اشتراک Halo 3.99 دلار در ماه پس از شش ماه آزمایشی رایگان همراه با سخت افزار است و آمازون می گوید که هر دو ویژگی جدید را از اواخر امسال برای Fitness و در ژانویه 2022 برای Nutrition شامل می شود.

Halo Fitness “تمرینات با کیفیت استودیویی” را که توسط “متخصصان صنعت” رهبری می شود ، ارائه می دهد و معیارهایی مانند ضربان قلب و شدت ضربان قلب را که توسط گروه های بدنسازی Halo ثبت شده است ، در زمان واقعی نشان می دهد. این تمرینات شامل مربیانی مانند مایکل هیلدبراند ، النا چئونگ و الیزابت اندروز است و از نظر نوع تمرینات ، کلاس های کاردیو ، قدرتی ، یوگا ، فضای باز و تحرک را ارائه می دهد.

آشپزخانه آمازون هالوHalo Nutrition کشف دستور غذا و برنامه ریزی غذا را با گزینه هایی برای ایجاد منوهای سفارشی بر اساس ترجیحات و الزامات رژیم غذایی ، یا منوهای از پیش تعیین شده برای رژیم های خاص از جمله “کلاسیک ، کتو ، مدیترانه ای ، نوردیک ، پالئو ، وگان و گیاهخواری” ارائه می دهد. در راه اندازی ، آمازون می گوید که دارای کتابخانه ای با بیش از 500 دستور العمل از شرکا از جمله Whole Foods و WW ، با ادغام با لیست خرید Alexa برای یافتن مواد اولیه است.

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021