آمازون Amazon Glow را معرفی می کند ، یک دستگاه تماس تصویری و تعاملی برای کودکان و خانواده ها – TechCrunch

آمازون امروز Amazon Glow را معرفی کرد ، یک دستگاه تعاملی جدید با هدف خانواده ها که به بچه ها اجازه می دهد با اعضای خانواده و سایر عزیزان از راه دور در تماس های ویدئویی ارتباط برقرار کنند. در حالی که رقیبی برای خط تولید دستگاه های پورتال فیس بوک است ، که عمدتا به منظور اتصال خانواده ها از طریق ویدئو است ، Amazon Glow با ارائه بیش از یک تجربه صفحه نمایش متصل ، خود را متمایز می کند. همچنین از فناوری برای ایجاد فضایی تعاملی و پیش بینی شده در جلوی دستگاه برای ایجاد سطحی برای فعالیت های مجازی-مانند بازی ها ، هنر ، معماها و موارد دیگر-استفاده می کند تا حس یک تجربه شخصی را ایجاد کند.

برای انجام این کار ، آمازون گلاو طرح های فراگیر ، فناوری های حسگر و فیلم را در یک دستگاه واحد ترکیب می کند. برخلاف دیگر صفحه های هوشمند موجود در بازار ، Glow شبیه یک تلویزیون کوچک نیست. در عوض ، صفحه نمایش 8 اینچی آن به صورت عمودی ایستاده است و یک پروژکتور برای انجام بازی های مجازی و انجام سایر فعالیتها با اعضای خانواده از راه دور که با رایانه لوحی خود شرکت می کنند ، یک فضای حساس به لمس 19 اینچی در جلوی صفحه نمایش ایجاد می کند.

این گیم پلی روی یک تشک مخصوص که همراه دستگاه است نیز انجام می شود.

اعتبار تصویر: آمازون

با Amazon Glow ، بچه ها و عزیزانشان می توانند بازی هایی مانند Chess ، Checkers ، Go Fish یا Memory Match انجام دهند. آنها می توانند از بین هزاران کتاب کودک انتخاب کنند تا با هم بخوانند یا با استفاده از مداد دیجیتال ، مداد رنگی ، برس یا رنگ اسپری ، در میان سایر فعالیتها ، نقاشی کنند. ایده این است که بازی دیجیتالی از راه دور را بیشتر شبیه تجربه ای کنید که اگر در یک اتاق با شخص دیگر بودید.

Amazon Glow همچنین می تواند کارهایی انجام دهد که اشیاء فیزیکی و بازی های دیجیتالی را با هم ترکیب می کند. به عنوان مثال ، می تواند اسباب بازی مورد علاقه کودک را اسکن کرده و سپس با نمایش اسکن دیجیتال روی سطح صاف جلوی دستگاه ، آن را به یک پازل سفارشی تبدیل کند. سپس کودک اسکن دیجیتال را با دست خرد می کند تا آن را به یک معما تبدیل کند. یا می توانند نقاشی ای را که روی کاغذ کشیده اند اسکن کرده و سپس با کمک دیجیتالی نسخه اسکن شده ، با کمک اعضای خانواده خود آن را به یک اثر هنری جدید تبدیل کنند.

همچنین دارای چیزی به نام “Glow Bits” است که اشیاء فیزیکی برای کار با دستگاه جدید طراحی شده اند. اولین کیت Glow Bits بازی پازل Tangram است ، که در آن کودک از قطعات پازل برای حل چالش ها استفاده می کند در حالی که اعضای دور خانواده با استفاده از اشکال پازل دیجیتالی روی صفحه تبلت خود بازی می کنند.

اعتبار تصویر: آمازون

در هنگام راه اندازی ، Glow از فعالیتهای ویژه مورد علاقه در سرگرمی کودکان مانند آنا و السا از “Frozen؛” حمایت می کند. وودی و باز از “داستان اسباب بازی” دیزنی و پیکسار ؛ شخصیت های باربی Mattel و Hot Wheels ؛ باب اسفنجی نیکلدئون و دورا اکسپلورر ؛ المو ، زوئی دیگران از “خیابان کنجد” و دیگران.

این دستگاه عمدتا برای خانواده هایی است که می خواهند از راه دور ارتباط بهتری با دیگران داشته باشند. این می تواند برای خانواده هایی که یکی از والدین آنها زیاد سفر می کند ، با پدربزرگ و مادربزرگ هایی که دورتر زندگی می کنند و غیره استفاده شود. همچنین می تواند در این دوران همه گیر مفید باشد ، جایی که خانواده ها زمان بیشتری را برای ایمنی کووید از یکدیگر جدا کرده اند.

البته Amazon Glow به کودک اجازه نمی دهد فقط با هرکسی که انتخاب می کند تماس بگیرد. یکی از والدین یا سرپرست ابتدا باید آمازون Glow را با ارائه رضایت و پیش تأیید تماس هایی که کودک مجاز به تماس با آنها است ، پیکربندی کند. به این ترتیب ، والدین می توانند دستگاه را فقط به اعضای خانواده یا دوستان خانوادگی مورد اعتماد محدود کنند. و در هر زمان ، والدین می توانند با بستن شاتر حریم خصوصی فیزیکی روی دستگاه ، دوربین و میکروفون را غیرفعال کنند.

Amazon Glow همچنین یک دستگاه الکسا نیست ، بنابراین هیچگونه ضبط صدا یا فیلم جمع آوری نمی شود. همچنین داده های موقعیت مکانی یا حتی نقشه های ایجاد شده را ردیابی یا ذخیره نمی کند.

با این حال ، آمازون مواردی مانند ترجیحات نمایه و سابقه فعالیت را حفظ می کند تا فعالیت ها و محتوای مرتبط با اشتراک شامل Amazon Kids+ را که خانواده ها می خواهند امتحان کنند ، ارائه دهد.

اعتبار تصویر: آمازون

این دستگاه در نهایت با قیمت 299.99 دلار به فروش می رسد ، اما با قیمت تخفیفی 249.99 دلار روانه بازار می شود. همراه با تشک ، یک حصیر ، بازی پازل Tangram Bits و اشتراک یک ساله در Amazon Kids+. (Amazon Kids+ یک سرویس پولی است که دسترسی نامحدودی به هزاران کتاب ، فیلم ، نمایش تلویزیونی ، برنامه های آموزشی ، بازی ها و مهارت های برتر کودکان برای Alexa دارد.)

Amazon Glow هنوز به طور گسترده در دسترس نیست.

در عوض ، مشتریان باید برای پیوستن به برنامه دسترسی اولیه در www.amazon.com/glow دعوت نامه درخواست کنند. آمازون می گوید اولین دستگاه ها در هفته های آینده برای مشتریان آمریکایی ارسال می شود.

از توسعه دهندگان دعوت می شود تا برای دسترسی به SDK ، که در نیمه اول سال 2022 در دسترس خواهد بود ، درخواست دهند.

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021