استارت آپ های آمریکای جنوبی: برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید

در اینجا یک فریاد برای بنیانگذاران استارتاپ در مراحل اولیه آمریکای جنوبی است! ما از شما می خواهیم که برای Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید. اما بهتر است عجله کنید – زمان در حال اتمام است. پنجره برنامه در 31 مه در ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT بسته می شود.

آمریکای جنوبی: به Startup Battlefield 200 بپیوندید

Startup Battlefield 200 (SB 200) پیشروترین رقابت جهانی استارت آپی است که 200 مورد از امیدوارکننده ترین و تاثیرگذارترین استارت آپ های اولیه را به نمایش می گذارد. TechCrunch همه متقاضیان را بررسی می کند و شرکت کنندگان را به صورت دستی انتخاب می کند. درخواست و شرکت 100% رایگان است. سال گذشته در Disrupt، گروه افتتاحیه شامل دو استارت آپ قابل توجه در مراحل اولیه از آمریکای جنوبی بود.

امتیازات فراوان برای Startup Battlefield 200 در TC Disrupt 2023

کارآفرینان آمریکای جنوبی – شما طیف وسیعی از کشورها را در سراسر یک قاره وسیع در بر می گیرید. کلاه خود را به داخل رینگ بیندازید و به ما نشان دهید که چه چیزی می سازید. در اینجا آنچه در آن برای شما است.

این با دریافت مهر تأیید TechCrunch شروع می شود – به سختی می توان به آن دست پیدا کرد و در دنیای استارتاپ ها سنگین است. شما در کانون توجه سرمایه گذاران و رسانه های ارزشمند قرار خواهید گرفت. به چیزهای دیگری که دریافت می کنید نگاهی بیندازید – به صورت رایگان.

دسترسی کامل به Disrupt: این شامل چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه ارائه‌ها، جلسات اولیه و میزگرد است.

مسترکلاس های اختصاصی: بنیانگذاران SB 200 از کارگاه های آموزشی در هفته های منتهی به Disrupt لذت خواهند برد. آنها همچنین آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت رایگان در TechCrunch+ دریافت می کنند.

سرعت فلش در Disrupt: این آموزش ویژه زمانی مفید خواهد بود که وارد مرحله نمایشگاهی شوید و در مقابل سرمایه گذاران و ویراستاران TechCrunch شرکت کنید. بازخورد ارزشمندی دریافت کنید و – چه کسی می داند؟ حتی ممکن است علاقه یک سرمایه گذار را جلب کنید.

فضای نمایشگاه برای هر سه روز: SB 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در نمایشگاه Disrupt است.

ذخیره بهترین ها برای آخر: همه بنیانگذاران SB 200 شانس رقابت برای 100000 دلار در مسابقه Startup Battlefield را دارند. ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB 200 به عنوان فینالیست های Startup Battlefield انتخاب می کنند. بنیانگذاران این 20 شرکت در TechCrunch نمایش داده می‌شوند، مربی‌گری خصوصی دریافت خواهند کرد و سپس به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه خواهند شد. برنده نهایی جایزه 100000 دلاری بدون سهام و بدون رشته و تمام شکوه را به خانه می برد.

اگر شما یک بنیانگذار در مراحل اولیه در آمریکای جنوبی هستید، این فرصت را برای راه اندازی کسب و کار خود در صحنه جهانی از دست ندهید. برای Startup Battlefield 200 در Disrupt 2023 درخواست دهید تا 31 مه ساعت 11:59 ب.ظ PDT.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.