اعلام دستور کار نهایی جلسات TechCrunch: SaaS 2021 – TechCrunch

TechCrunch Sessions بازگشت!

در 27 اکتبر ، ما در حال رقابت جدی با نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) هستیم و خوشحالیم که دستور کار نهایی خود را اعلام می کنیم ، که پر از تعدادی از بزرگترین نام ها و هیجان انگیزترین استارت آپ های صنعت است. و شما خوش شانس هستید ، زیرا بلیط های 75 دلاری اولیه هنوز در حال فروش هستند-مطمئن شوید که بلیط خود را رزرو کرده اید تا بتوانید از تمام برنامه های ارائه شده لذت ببرید و قبل از افزایش قیمت 100 دلار پس انداز کنید!

در طول روز ، می توانید انتظار داشته باشید که از متخصصان صنعت بشنوید و در بحث های مربوط به پتانسیل پیشرفت های جدید در داده ها ، منبع باز ، نحوه مقابله با حملات تهدیدات امنیتی ، سرمایه گذاری در استارت آپ های اولیه و موارد دیگر شرکت کنید.

برخی از بزرگترین نام ها و باهوش ترین و پیشگام ترین افراد صنعت از جمله ما به ما ملحق می شوند خاویر مجرد در گوگل ، کتی باکستر در Salesforce ، جرد اسپاتارو در مایکروسافت ، جی کریپس در محل تلاقی ، سارا گو در گرایلوک و دانیل داینز در UiPath

شما قادر خواهید بود از طریق شبکه های درجه یک در سراسر جهان در بستر مجازی ما افرادی را از سراسر جهان پیدا کرده و با آنها تعامل داشته باشید-همه اینها با 75 دلار و کمتر برای مدت محدود ، با تخفیف های عمیق تر برای سازمان های غیرانتفاعی و دولتی ، دانشجویان و دانشجویان موسسان آینده و آینده!

برنامه ما برخی از نیروگاه های قدرتمند در فضا را نشان می دهد ، اما همچنین تعداد زیادی تیم کوچکتر که در حال ایجاد و رد فناوری های بنیادی در صنعت هستند. آن را بررسی کنید!

بقاء بهترین ها: سرمایه گذاری در بازار SaaS امروز
با کیسی آیلوارد (Costanoa Ventures) ، کوبی فولر (جلو) و سارا گوو (Greylock)

  • دنیای سرمایه گذاری خطرپذیر سریعتر و رقابتی تر از همیشه است. برای سرمایه گذارانی که امیدوارند وارد داغ ترین معامله SaaS شوند ، همه چیز حتی دیوانه کننده تر است. با سرازیر شدن پول غیر متعارف بیشتر به بخش ، معامله از راه دور در حال حاضر عادی و بازار جهانی برای راه اندازی نرم افزار ، سرمایه گذاران خطرپذیر مجبور می شوند عملیات و انتظارات خود را تغییر دهند. TechCrunch با سه سرمایه گذار برجسته ملاقات می کند تا در مورد چگونگی مبارزه آنها برای تخصیص در معاملات داغ ، آنچه که آنها در فرایندهای خود تغییر داده اند و بهترین موسسان امروزی چه می خواهند بحث کند.

سه گام آسان برای به دست آوردن فرصت های جهانی (با حمایت KUDO)
همراه با فرداد ضابطیان (KUDO)

  • با رشد جهانی اقتصاد ما ، آیا کسب و کار شما آماده موفقیت است؟ فرداد ضابطیان ، بنیانگذار و مدیرعامل KUDO بینش خود را در مورد چگونگی به دست آوردن فرصت های جهانی به اشتراک می گذارد.

داده ها ، داده ها در همه جا
با علی قدسی (آجرهای داده)

  • در حالی که شرکت ها برای مدیریت و به اشتراک گذاری حجم زیادی از داده ها تلاش می کنند ، جای تعجب نیست که Databricks ، که محصول اصلی آن دریاچه داده است ، برای آخرین دور سرمایه گذاری خود بالغ بر 28 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. ما قصد داریم با مدیرعامل علی قدسی در مورد اینکه چرا استارتاپ او اینقدر داغ است و آنچه بعد از آن می آید صحبت کنیم.

SaaS Security ، امروز و فردا
با ادنا کانوی (مایکروسافت) ، وندی نتر (سیسکو) و اولیویا رز (دامنه)

  • شرکت ها با جریان مداوم تهدیدها ، از دولت های ملی گرفته تا مجرمان سایبری و خودی شرکت ها روبرو هستند. پس از یک سال که میلیاردها نفر از خانه کار می کردند و ابر برتری داشت ، استارتاپ ها و شرکت ها به طور یکسان نمی توانند از ضربان امنیت دور بمانند. آنچه استارتاپ های SaaS باید در مورد امنیت در حال حاضر و در آینده بدانند را بیاموزید.

Data Warehouse: The Foundation of the Modern Data Stack (تحت حمایت RudderStack)
با بازی Soumyadeb Mitra (RudderStack) ، Ben Gotfredson (Snowflake)

  • مجموعه داده های مدرن به سرعت در حال تغییر است و هر روز فناوری جدیدی در حال ظهور است. با این حال ، معماری در اطراف انبار داده ها در حال ساخت است. در این بحث پنل ، کارشناسان در مورد چرایی ظهور این معماری جدید ، فناوری های خاص که این روند را پیش می برند و مجموعه داده های آینده چگونه به نظر می رسد ، بحث خواهند کرد.

لحظه اتوماسیون اکنون فرا رسیده است
با Daniel Dines (UiPath) ، Laela Sturdy (CapitalG) و دیو رایت (ServiceNow)

  • یکی از چیزهایی که ما در طول همه گیری آموختیم اهمیت اتوماسیون است ، و این تنها با پیشروی ما بیشتر مشخص می شود. ما با دنیل داینز ، مدیرعامل UiPath ، لائلا استوردی ، سرمایه گذار در CapitalG و دیو رایت از ServiceNow در مورد اینکه چرا این لحظه اتوماسیون است صحبت می کنیم.

چگونه شرکتهای با رشد بالا از فناوری برای اطلاع از استراتژی و هدایت نتایج استفاده می کنند؟ (حمایت شده توسط SAP)

  • شرکت های در حال رشد سریع در حال گذار دائمی هستند ، زیرا عملکرد و رشد بالا می تواند منجر به تغییر اولویت ها و چالش های تجاری شود. در مورد نحوه استفاده از فناوری برای اطلاع از استراتژی خود و در نهایت هدایت نتایج کسب و کار ، از چند مشتری بزرگ رشد SAP بشنوید. گرگ پتراتیس ، مدیرعامل SAP ، مید مارکت و اکوسیستم ، نحوه رشد مشاغل از مبتکران تا اختلالگران تا رهبران گروه ها و نحوه تأثیر فناوری انتخاب شده آنها بر آینده بهره وری کسب و کار آنها را به اشتراک خواهد گذاشت.

آیا جرقه بهره وری ابر پاندمیک بود؟
با خاویر سلترو (گوگل)

  • یکی از جنبه های مهم SaaS برنامه های بهره وری مانند Gmail ، Google Calendar و Google Drive است. ما با خاویر سلترو ، مدیر اجرایی ، در مورد نقش Google Workspace در استراتژی ابری Google صحبت خواهیم کرد.

اخلاق هوش مصنوعی در مقیاس سازمانی
با کتی باکستر (Salesforce) و نشلی سپوس (AWS)

  • رعایت عادلانه و بی طرفانه مدل های هوش مصنوعی یک کار به اندازه کافی سخت در آزمایشگاه یا با یک محصول است. چگونه می توان آن را در مقیاس کسب و کار انجام شده توسط آمازون و Salesforce انجام داد؟ نشلی سپهوس ، مدیر علوم کاربردی هوش مصنوعی آمازون و معمار اصلی تمرینات هوش مصنوعی ، کتی باکستر ، مسئولیت ها را به عنوان فرصت استفاده از شیوه های اخلاقی در برنامه های کاربردی سازمانی مورد بحث قرار خواهند داد.

بهینه سازی بهره وری SaaS: چرا SaaS Sprawl رشد را ممنوع می کند؟ (حمایت LeanIX)
با آندره مسیح (LeanIX)

  • SaaS سهم فزاینده ای از املاک نرم افزاری نصب شده را نشان می دهد-در شرکت های متولد ابر ، اغلب 100. در صورت عدم مدیریت و بهینه سازی ، پذیرش غیرقابل کنترل منجر به SaaS Sprawl می شود که گاهی اوقات “Shadow IT” نامیده می شود. استفاده بهینه از اشتراک های SaaS ، افزایش ریسک و مواجهه با حسابرسی هنگام مقیاس بندی یک تجارت به یک سردرد تبدیل می شود. این گفتار مشکلات مکرر را نشان می دهد و فرایندها ، مهارتها و قابلیتهای مورد نیاز رشته مدیریت SaaS در حال ظهور را برای مدیران عامل ، CFOs و CIOs پیشنهاد می کند.

آینده کاملاً باز است
با ابی کرنز (عروسک) ، آقی ماریتی (کنگ) و جیسون وارنر (ردپوینت)

  • امروزه بسیاری از استارتاپ ها دارای یک منبع باز هستند و جای تعجب نیست. مخاطب ایجاد می کند و به فروش کمک می کند. ما با ابی کرنز از Puppet ، آگوستو “آقی” ماریتی از کنگ و جیسون وارنر ، سرمایه گذار در Redpoint ، در مورد اینکه چرا منبع باز چنین روشی محبوب برای ایجاد یک تجارت است صحبت خواهیم کرد.

چگونه مایکروسافت از On-Prem به Cloud منتقل شد
با جارد اسپاتارو (مایکروسافت)

  • جارد اسپاتارو بیش از 15 سال است که در مایکروسافت کار می کند و او بخشی از تغییر نرم افزار کاملاً فعال بر روی نرم افزار تحت کنترل ابر بود. امروز او یکی از موفق ترین محصولات SaaS را اجرا می کند و ما در مورد چگونگی تغییر مایکروسافت و معنای آن برای شرکت با او صحبت خواهیم کرد.

چگونه استارتاپ ها داده ها را به طلای نرم افزاری تبدیل می کنند
با جین نایت (Agentsync) ، بار موسی (مونت کارلو) و دن رایت (DataRobot)

  • دوران داده های بزرگ پشت سر ماست. استارتاپ های پیشرو SaaS در حال کار هستند با به جای مبارزه صرف برای کمک به مشتریان در جمع آوری اطلاعات. ما سه رهبر از سه استارتاپ مبتنی بر داده را جمع آوری کرده ایم که بازارهای جدیدی را شکل می دهند تا بینش خود را در مورد نحوه استفاده شرکت های SaaS از داده ها برای ایجاد شرکت های جدید ، حمله به مشکلات جدید و البته مقیاس پذیری جمع آوری کنند.

بردن افراد خود از شروع به مقیاس (حمایت شده توسط SAP)
با Max Wessel (SAP)

  • همانطور که تجارت شما رشد می کند ، باید به افراد خود کمک کنید تا با شما رشد کنند. و در دنیایی که سریعتر از همیشه در حال دگرگونی است ، روشهای توسعه تیم شما آن را کاهش نمی دهد. در این جلسه از Max Wessel ، مدیر یادگیری اصلی SAP ، در مورد نحوه ایجاد فرهنگ و نیروی کار انعطاف پذیر ، سازگار و مناسب برای کشتی موشکی خواهید شنید.

ایجاد استارتاپ SaaS Hypergrowth SaaS در دنیای از راه دور
با Deidre Paknad ، میز کار

  • با توجه به تعداد زیاد شرکت هایی که در حال ایجاد ، راه اندازی و جمع آوری سرمایه هستند ، به سختی می توان در بازار استارتاپ های امروز برجسته شد. اما با وجود همه مشغله ها ، Workboard موجی ایجاد کرده است. شرکت فناوری جدید Deidre Paknad در حال رقابت در یک طاقچه شلوغ ، علیرغم اختلالات COVID-19 رشد چشمگیری داشته است. ما با مدیرعامل شرکت خواهیم کرد تا ببینیم او چگونه توانسته شرکت خود را از نظر درآمد و شرایط انسانی ، با وجود همه گیری جهانی ، مقیاس بندی کند. موسسان ، انتظار داشته باشید که چیزی بیاموزید!

بعد از کسب استارت آپ شما چه اتفاقی می افتد؟
با Jyoti Bansal (مهار) ، نیک مهتا (GainSight) and Monica Sarbu (Xata.io)

  • ما با سه بنیانگذار در مورد آشفتگی احساسی خریداری شده صحبت خواهیم کرد و اینکه بعد از تسویه حساب و پایان فروش چه اتفاقی می افتد. پنل ما شامل Jyoti Bansal است که AppDynamics را تأسیس کرده است ، نیک مهتا از GainSight و مونیکا سربو که Elastic را تأسیس کرده است.

تنظیم داده ها در حرکت
با Jay Kreps (Confluent)

  • Confluent ، پلتفرم پخش جریان بر روی آپاچی کافکا ، از پروژه ای در LinkedIn متولد شد و از راه اندازی تا IPO سوار آن شد. ما با بنیانگذار و مدیر عامل Jay Kreps صحبت خواهیم کرد تا بدانیم این سفر چگونه بوده است.

آینده رو به جلو: چگونه یادگیری ماشین و رویکردهای انسان در حلقه قابلیت های اتوماسیون را گسترش می دهند (حمایت شده توسط Akasa)
با وارون گاناپاتی (آکاسا)

  • تلاش های تحول دیجیتالی در تعدادی از صنایع باعث پذیرش گسترده اتوماسیون فرایند رباتیک (ՀՀԿ) در دهه گذشته شده است. حقیقت سخت این است که جمهوری خلق فن آوری چند دهه ای است که با قابلیت های محدود شکننده است. همیشه در اتوماسیون کار ساده ، مجزا و خطی دارای ارزش خواهد بود. با این حال ، دلیل این که تلاش های اتوماسیون اغلب از آرزوهای آنها کوتاه می آید این است که بسیاری از زندگی پیچیده و دائماً در حال تحول هستند – کار زیاد خارج از قابلیت های حزب جمهوریخواه است. در این سخنرانی ، Varun Ganapathi ، Ph.D. ، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری AKASA بحث خواهد کرد که چگونه استثنائات و موارد دور افتاده می توانند اتوماسیون را قوی تر کنند و چگونه سیستم های فناوری نوظهور مبتنی بر یادگیری ماشین ترکیب شده با انسان در رویکردهای حلقه در حال گسترش مواردی هستند که می توان در تعدادی از صنایع خودکار کرد.

نوع حرفه ای: انگشت خود را بر روی نبض TC Sessions نگه دارید: SaaS. هنگامی که بلندگوهای جدید را اعلام می کنیم ، رویدادها را اضافه می کنیم و تخفیف بلیط ارائه می دهیم ، به روزرسانی کنید.

چرا باید برای شرکت در جلسات TC: SaaS یک روز را از برنامه شلوغ خود بگذرانید؟ این ممکن است اولین سالی باشد که ما روی SaaS تمرکز کرده ایم ، اما این اولین سوارکاری ما نیست. در اینجا آنچه دیگر شرکت کنندگان در مورد تجربه جلسات TC خود می گویند وجود دارد.

جلسات TC: تحرک چندین مزیت بزرگ را ارائه می دهد. اول ، فرصت های شبکه ای که منجر به مشارکت های مشخص می شود. دوم ، فرصتی برای یادگیری آخرین روندها و چگونگی تحرک. سوم ، فرصتی برای استارتاپ های ناشناس برای ارتباط با سایر شرکت های موبایل و افزایش آگاهی از نام تجاری. ” – کارین ماآک ، مدیر ارشد ارتباطات در FlashParking.

“مردم می خواهند در اطراف چیزهای جالب باشند و یاد بگیرند که باید به چه گرایشها و مسائلی توجه کنند. حتی شرکت های بزرگی مانند جنرال موتورز و فورد نیز آنجا بودند ، زیرا آنها شروع به حرکت به سمت حرکت کردند. آنها می خواهند از متخصصان یاد بگیرند و TC Sessions: Mobility همه متخصصان را دارد. ” – ملیکا جهانگیری ، نایب رئیس در Wunder Mobility.

جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر برگزار می شود. تیم خود را بگیرید ، به جامعه خود بپیوندید و فرصت ایجاد کنید. منتظر نمانید – همین حالا به فروش بلیط پرنده اولیه بپردازید.