اپل آیپد سطح پایه 329 دلاری خود را به روز می کند-TechCrunch

اپل مدل جدید آیپد خود را معرفی می کند. این مقرون به صرفه ترین مدل iPad در سری است – ارزان تر از iPad Air و iPad Pro است. آیپد جدید امروز جایگزین آیپد 329 دلاری موجود در خط تولید می شود.

این دستگاه دارای تراشه A13 اپل است. اپل در اصل از A13 برای iPhone 11 رونمایی کرد. به عنوان یادآوری ، iPad موجود از A12 Bionic استفاده می کند. اپل همان طراحی آشنا را با صفحه نمایش 10.2 اینچی حفظ کرده است.

وقتی صحبت از دوربین می شود ، می توانید انتظار بهبود فوکوس خودکار و عملکرد در نور کم را داشته باشید. دوربین جلویی در حال ارتقاء عظیمی است ، زیرا اکنون دارای یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 122 درجه است.

اپل همچنین مرکز استیج را به iPad عرضه می کند. این ویژگی به طور خودکار آنچه را که در طول تماس تصویری اتفاق می افتد تشخیص می دهد و تصویر را در زمان واقعی به آن قسمت از فید ویدیویی برش می دهد. این برنامه جلسات ویدئو کنفرانس خانوادگی شما را بهبود می بخشد.

آیپد مبتدی نیز برای اولین بار True Tone را دریافت می کند. این یک نوع تنظیم تعادل سفید برای صفحه نمایش است. مانند نسخه قبلی ، آیپد جدید از اولین مداد اپل با کانکتور Lightning داخلی پشتیبانی می کند.

آیپد جدید هفته آینده با قیمت 329 دلار با 64 گیگابایت (به جای 32 گیگابایت برای نسل قبلی) در دسترس خواهد بود. همچنین می توانید یک مدل با اتصال تلفن همراه تهیه کنید و مدارس می توانند این آیپد را با قیمت 299 دلار خریداری کنند. این مدل از iPad در رنگهای نقره ای و خاکستری خاکستری عرضه می شود.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید