اپل واچ سری 7 در تاریخ 15 اکتبر با قیمت 399 دلار وارد بازار می شود – TechCrunch

اپل واچ سری 7 در رویداد سخت افزاری بزرگ 14 سپتامبر با تاریخ انتشار مبهم “سقوط” معرفی شد. امروز ، این شرکت اعلام کرد که پوشیدنی های محبوب این جمعه (8 اکتبر) برای پیش خرید افزایش می یابد و فروشگاه آن از یک هفته بعد ، از روز 15 در دسترس است.ث، برای مشتریان استرالیا ، کانادا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، هند ، ژاپن ، مکزیک ، روسیه ، کره جنوبی ، امارات متحده عربی ، انگلستان و ایالات متحده.

قابل توجه ترین مورد در اینجا صفحه نمایش 20 larger بزرگتر از نسخه قبلی خود است که می تواند 50 text متن بیشتر را در خود جای دهد. صفحه نمایش نیز روشن تر است و از کریستال قوی تری برخوردار است و این ساعت دارای استاندارد IP6X برای گرد و غبار ، همراه با درجه آب موجود WR50 برای شنا است. بر خلاف شایعات ، عمر کلی باتری بهبود نیافته است (18 ساعت) ، اما در حال حاضر شارژ 33 درصد سریعتر است.

اعتبار تصویر: سیب

این ساعت هوشمند در پنج رنگ آلومینیومی با رنگ بندی متفاوت از جمله مشکی ، نقره ای ، آبی ، سبز و قرمز (محصول) عرضه می شود. سه رنگ از جنس استنلس استیل (نقره ، گرافیت و طلا) و دو رنگ تیتانیوم وجود دارد. قیمت اپل واچ سری 7 از 399 دلار آغاز می شود ، در حالی که SE با 279 دلار در دسترس است. سری 3 همچنان در دسترس است و از 199 دلار شروع می شود.

اپل همچنان بر بازار جهانی ساعت های هوشمند تسلط دارد و باعث می شود رقبای اصلی مانند گوگل و سامسونگ نیروهای خود را در Galaxy Watch 4 که از Wear OS و Tizen استفاده می کند ، ترکیب کنند. آمازون همچنین انگشتان پای خود را در آب های پوشیدنی فرو کرده است ، اما تا کنون فقط بر روی گروه های تناسب اندام تمرکز کرده است و رقیب مستقیم تری برای Fitbit متعلق به Google ارائه می دهد.