بانک های غیرت 13 میلیون دلار به کارفرمایان پیشنهاد می دهند که زیرساخت محصول حقوق و دستمزد خود را بسازید – TechCrunch

شرکت فن آوری تعبیه شده Zeal 13 میلیون دلار سرمایه در سری A برای ادامه توسعه پلتفرم خود برای ایجاد محصولات حقوق و دستمزد شخصی دریافت کرده است.

Spark Capital با مشارکت Commerce Ventures و گروهی از سرمایه گذاران فردی ، از جمله مدیرعامل Marqeta ، جیسون گاردنر و CRO Omri Dahan ، بنیانگذار Robinhood ، Vlad Tenev ، مدیران UltimateSoftware ، Mitch Dauerman و Bob Manne و Matt Straz ، موسس سری ، سری A را رهبری کرد. کیری شنوی ، مدیرعامل شرکت TechCrunch ، گفت که آخرین دور در حال حاضر 14.6 میلیون دلار در مجموع بودجه به شرکت می دهد که شامل 1.6 میلیون دلار در سال 2020 می شود.

منشاء شرکت Bay Area Puzzl بود ، یک استارتاپ پردازش پرداخت برای اقتصاد بزرگ ، که در سال 2018 توسط Shenoy و CTO Pranab Krishnan تأسیس شد. این بخشی از گروه Y Combinator در سال 2019 بود. این جفت مجبور شدند پس از نیاز به انتقال تعدادی از هزاران 1099 پیمانکار خود به وضعیت کارمند W2 ، شرکت را محور قرار دهند.

آنها به دنبال پردازنده های حقوق و دستمزد بودند که بتوانند حجم بالایی از حقوق و دستمزد را به طور خودکار اداره کنند ، مانند ADP یا Paycor ، اما دریافتند که آنها با برخی از قابلیتهایی که شنوی و کریشنان می خواهند مطابقت ندارند ، از جمله پرداخت روزانه حقوق کارگران و سفارشی سازی اجزای درآمد.

برای اطمینان از این که سایر شرکت ها با مشکل مشابه روبرو نمی شوند ، آنها تصمیم گرفتند یک API حقوق و دستمزد بسازند که مشتریان آنها را قادر می سازد محصولات حقوق و دستمزد خود را بسازند ، حتی اگر بتوانند روزانه حقوق کارگران خود را پرداخت کنند. به طور سنتی ، شرکت ها ابزارهای قدیمی حقوق و دستمزد شخص ثالث را با هم ترکیب می کردند و میلیون ها دلار برای هزینه مشاوره هزینه می کردند. Shenoy گفت که ابزار API Zeal فرآیند حقوق و دستمزد را مدرن می کند و ضمن مدیریت تدارکات پرداخت عقب افتاده ، مسئولیت حقوق و دستمزد را بر عهده می گیرد.

در حال حاضر ، شرکت ها از Zeal برای پرداخت حجم زیادی از کارگران و نگهداری داده های پرداخت در سیستم های اصلی خود استفاده می کنند ، در حالی که سیستم عامل های نرم افزاری که خدمات مشاغل را به فروش می رسانند ، از Zeal برای ایجاد محصول حقوق و دستمزد خود برای فروش به مشتریان خود استفاده می کنند.

کریشنان گفت: “مأموریت ما این است که هرگونه حقوق و دستمزد آمریکایی را با فناوری مالیات و پرداخت خود لمس کنیم و اطمینان حاصل کنیم که حقوق کارکنان آمریکایی به طور صحیح و کارآمد پرداخت می شود.”

و این یک هدف پیچیده است: 200 میلیون کارمند آمریکایی وجود دارد ، سالانه بیش از 8.8 تریلیون دلار حقوق و دستمزد در ایالات متحده پردازش می شود و 11000 حوزه قضایی مالیاتی این کشور بیش از 25000 تغییر کد مالیات بر درآمد در سال ایجاد می کنند.

در همین حال ، شنوی به داده های IRS اشاره کرد که نشان می دهد بیش از 40 درصد از مشاغل کوچک و متوسط ​​حداقل یک جریمه حقوق و دستمزد در سال پرداخت می کنند. این یکی از محرک های جدیدترین محصول Zeal ، ماشین حساب خالص آباکوس بود که شرکت های حقوق و دستمزد می توانند از آنها برای اطمینان از رعایت مالیات بر درآمد خود استفاده کنند.

بنیانگذاران قصد دارند از بودجه جدید برای تقویت تیم خود و تقویت اقدامات پیروی کنند تا از سابقه آن با شرکت ها اطمینان حاصل شود.

شنوی گفت: “ما شروع به کسب معاملات تجاری بیشتر و جابجایی میلیون ها دلار در روز می کنیم.” “این مدت طولانی یک فضای قدیمی بوده است ، بنابراین شرکت ها می خواهند با یک ارائه دهنده کار کنند تا سریع حرکت کنند.”

شنوی پیش بینی می کند که شرکت های بیشتری در 5 تا 10 سال آینده به تجربیات بسیار سفارشی روی بیاورند. در حالی که پیش فرض شرکتی مانند ADP بود ، شرکت ها می خواهند داده های خود را کنترل کرده و محصولات خود را بسازند تا مشتریانشان بتوانند همه کارهای مربوط به حقوق و دستمزد را از یک پلت فرم انجام دهند.

به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، ناتالی سندمن ، شریک Spark Capital به هیئت مدیره Zeal پیوست. او قبلاً در سایر شرکت های فن آوری تعبیه شده مانند Affirm و Marqeta سرمایه گذاری کرده است و فکر می کند تجربیات جدیدی در این بخش وجود دارد که API ها می توانند قفل آنها را باز کنند.

سندمن هنگامی که در Zenefits کار می کرد ، احساس درد در ایجاد حقوق و دستمزد را احساس کرد. در آن زمان ، شرکت سعی داشت همین کار را انجام دهد ، اما هیچ API برای اتصال وجود نداشت. همه این صفحات گسترده برای انتقال داده ها وجود داشت ، اما یک کسر اشتباه می تواند باعث جریمه مالیاتی شود.

او گفت که شنوی و کریشنان هر دو “وسواس مشتری” دارند و هنگام درک اینکه چگونه مشتریانشان می خواهند محصولات حقوق و دستمزد خود را بسازند ، سرعت و تفکر را متعادل می کنند.

او شاهد تغییر کلان به سمت منابع انسانی مخاطب محور است که در آن آوردن آنلاین کارکنان جدید به معنای جاسازی آنها در محصولاتی است که در مقایسه با صفحه گسترده سنتی ارزشمندتر خواهند بود.

سندمن گفت: “از نظر من ، API ها انعطاف پذیری در نحوه پرداخت دستمزد و کسرها را ارائه می دهند.” “شما می توانید اعتماد خود را به کارفرمای خود از دست بدهید. حقوق و دستمزد در عمیق ترین نقطه اعتماد است و در آن شفافیت و راه حلی قوی برای رفع این نیاز است. “