بحران روزانه: یوتیوب قیمت اولیه 249 دلار را برای اشتراک بلیط NFL یکشنبه تعیین می کند

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

روز سه شنبه مبارک!

آیا می دانستید مجموعه رویدادهای هفتگی TechCrunch دارای پادکست است؟ این نمایش ها که به درستی The TechCrunch Live Podcast نامیده می شود، نسخه های فشرده رویداد هفتگی منهای ویدیو هستند. البته، اگر ترجیح می دهید این نمایش را تماشا کنید، در YouTube در دسترس است. زیرا ما به قدرت انتخاب شما ایمان داریم!

کریستین و او آمد

TechCrunch برتر 3

  • بزرگترین بلیط در جریان: اگر طرفدار فوتبال هستید، می دانیم یکشنبه شب کجا خواهید بود. یوتیوب پیش فروش بلیط NFL Sunday Ticket خود را آغاز کرد که 249 دلار برای شما بازگردانده است. ایوان می نویسد.
  • وقتی یک ایده جمع می شود خوب است: شما از Venmo و دوستتان از PayPal استفاده می کنید. در گذشته شاید می‌گفتیم که با هم سازگار نیستی، اما امروز نه. پل گزارش می دهد که ویزا با پیشنهادات پرداخت همتا به همتا، از جمله PayPal و Venmo، همکاری کرده است تا پرداخت های دیجیتال را قابل اجرا کند تا کسی مجبور به تغییر ارائه دهنده نباشد.
  • شفاف مثل شیشه: استارت‌آپ فین‌تک Clear Street، شرکتی که «زیرساخت‌های مدرن» برای بازارهای سرمایه ایجاد می‌کند، با ارزش‌گذاری ۲ میلیارد دلاری، ۲۷۰ میلیون دلار به دست آورد. این دومین دور سرمایه گذاری این شرکت در یک سال است و قبل از آن توسط هم بنیانگذاران آن بوت استرپ شده بود. مری ان بیشتر داشتن.

استارتاپ ها و VC

هنگامی که خالق DBeaver سرژ رایدر در سال 2013 شروع به ساخت یک ابزار مدیریت پایگاه داده منبع باز کرد، احتمالاً نمی دانست که 10 سال بعد، بیش از 8 میلیون کاربر به خود می بالد. محصول منبع باز آنقدر محبوب شد که او شرکتی را برای پشتیبانی از آن در سال 2017 راه اندازی کرد و شروع به ساخت یک محصول تجاری برای کاربران با الزامات سازمانی کرد. رون بیشتر داشتن.

راه های زیادی برای پیشرفت استارت آپ ها وجود دارد. فقط معلوم می شود که همه آنها کاملاً قانونی نیستند. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده در اولین اقدام اجرایی خود در مورد پرونده‌ای که شامل «ربایی مرورگر» یا زمانی که یک بازاریاب نظرات مشتریان را از محصول دیگری به سرقت می‌برد تا فروش محصول خود را افزایش دهد، یک دستور رضایت نهایی را تأیید کرده است. در این مورد، FTC به خرده‌فروش مکمل‌ها، شرکت Bountiful، سازنده ویتامین‌های Nature’s Bounty و سایر برندها، دستور داده است که برای فریب مشتریان در آمازون 600000 دلار بپردازد. سارا گزارش ها.

و ما تعداد انگشت شماری دیگری برای شما داریم که در آن ساختمان های افقی عشقی را که شایسته آن هستند دریافت نمی کنند. فقط اگر آنها (بالا) به این مناسبت برسند.

RevOps منتشر شد: 4 نکته که به تیم ها کمک می کند نویز را فیلتر کنند و روی تصویر بزرگ تمرکز کنند

گوش گیر نارنجی با رشته منحنی که به گوش می رسد در پس زمینه آبی دقیقاً بالای نما.  4 نکته برای تیم های RevOps برای فیلتر کردن نویز و تمرکز بر روی تصویر بزرگ

اعتبار تصویر: MirageC (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

امروز هیچ فردی نمی تواند یک عملیات فروش B2B SaaS را مدیریت کند، احتمالاً به همین دلیل است که رئیس عملیات درآمد در لیست مشاغل در حال افزایش لینکدین در سال 2023 شماره 1 است.

Rattle COO Apoorva Verma برای بازگرداندن زمان از کارهای دنیوی به طوری که تیم‌های RevOps بتوانند با «پروژه‌های بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر» مقابله کنند، مقاله‌ای در TC+ با تاکتیک‌های توصیه‌شده برای آموزش نمایندگان فروش، یافتن مکان‌هایی برای خودکارسازی و ایده‌هایی برای کدنویسی «هر یک» نوشت. فرآیندهای حیاتی کسب و کار شما.”

سه مورد دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

آیا وقتی در حال خرید هستید و مجبور هستید برای خرید نهایی به برنامه دیگری بروید متنفر نیستید؟ واتس اپ صدای شما را بلند و واضح شنید. کاربران برزیل اکنون می توانند از طریق این برنامه به بازرگانان پرداخت کنند، به این معنی که اکنون می توانند یک تجربه انتها به انتها در برنامه داشته باشند. ایوان.

حالا برو به گوگل این شرکت اخبار مهمی در رابطه با Google TV خود دارد که مجموعه پخش رایگان خود را به بیش از 800 کانال تلویزیونی زنده گسترش داده است. سارا گزارش ها. اگر کانال های مورد علاقه شما شامل Tubi، Plex، Haystack و دیگران باشد، شما خوش شانس هستید.

امروز برای رفتار خوب پاداش دریافت می کنید. شش – آنها را شش بشمار – بیشتر برای شما:

  • برقی استفورد قصد دارد 1.3 میلیارد دلار برای تبدیل کارخانه خود در کانادا به یک مرکز تولید خودروهای برقی هزینه کند. کرستن گزارش ها.
  • مشارکت در مهاجرت: Fitbit از کاربران می خواهد که از طریق حساب های Google وارد سیستم شوند، عایشه گزارش ها.
  • علی بابا خلبان من است: غول فناوری چینی علی بابا در حال ادغام بزرگترین مدل زبان خود، Tongyi Qianwen، در سراسر مشاغل شرکت است تا تجربه کاربری را بهبود بخشد. ریتا می نویسد “آخرین تلاش این شرکت در زمینه هوش مصنوعی مولد که به نوعی یادآور Copilot مایکروسافت است.”
  • سرزنش زیادی برای دور زدن: 3CX تایید می کند که کره شمالی در پشت یک حمله زنجیره تامین قرار دارد کارلی.
  • انتقام جویان جمع می شوند: سه‌گانه ابرقهرمان زن MCU، کاپیتان مارول، خانم مارول و کاپیتان رامبو، در فیلم The Marvels با هم همکاری می‌کنند. لورن می نویسد.
  • کارخانه ها کجا هستند؟: بیش از 300 گیگا کارخانه خودروهای برقی فردا را خواهند ساخت. دو نفر از تیم TC+ ما، تیم و میراندا، همه آنها را نقشه برداری کرد.