برادران وارنر دیسکاوری وعده می دهد که مکس یک سرویس استریم شخصی تر و از نظر فنی بهبود یافته خواهد بود

با ورود ماه آینده سرویس پخش جدید “Max” از Warner Bros. Discovery، این شرکت همچنین نوید یک تجربه محصول جدید با مجموعه ویژگی های گسترده، توصیه های بهبود یافته و عملکرد بهتر را می دهد. این سرویس جدید، که محتوای HBO Max و Discovery+ را در یک پیشنهاد ترکیب می‌کند، یک رابط کاربری به‌روز شده به دست می‌آورد که از طریق یک انتقال تا حد زیادی یکپارچه برای مشترکین فعلی HBO Max در اکثر سیستم عامل‌ها ارائه می‌شود.

با این حال، مشترکین Discovery+ در صورت تمایل می‌توانند به تماشای برنامه مستقل خود ادامه دهند، این شرکت در رویداد مطبوعاتی امروز که در آن سرویس جدید و بسیاری از نسخه‌های اصلی آتی آن، از جمله سریال جدید Game of Thrones را معرفی کرد، اشاره کرد.

جالب توجه خاص، این شرکت آشکارا اعتراف کرد که سرویس فعلی HBO Max دارای تعدادی کاستی فنی است که اکنون قصد دارد با انتقال به Max آنها را برطرف کند.

«همانطور که دوازده ماه پیش این سفر را آغاز کردیم، ارزیابی کاملی از دو کسب‌وکار استریم خود و همچنین فناوری و محصولات هر کدام انجام دادیم. جی بی پرت، مدیر عامل و رئیس استریم و بازی های جهانی، در حالی که برای جمعیت جمع شده صحبت می کرد، گفت، در حالی که هر دو قوی بودند، اما هر کدام دارای کاستی های مهمی بودند.

او گفت: «به طور خلاصه، ما نیاز داشتیم که اصول اولیه را خیلی بهتر انجام دهیم. ما بیشتر از آن به درستی استفاده می کنیم!»

ما می گوییم که مطمئناً این یک راه جالب برای فروش چیزها است.

پرت گفت که سرویس جدید Max چندین هدف کلیدی تجاری از جمله تعامل کاربر، حفظ، بازدید منظم‌تر و کشف آسان‌تر و شخصی‌شده‌تر محتوا را بررسی می‌کند.

اگرچه این شرکت پیش از این در این رویداد فهرست گسترده‌ای از برنامه‌های اصلی جدید را اعلام کرده بود، از جمله مجموعه‌های جدیدی مانند تئوری بیگ بنگ و اسپین‌آف‌های کارآگاه واقعی، یک لایو اکشن هری پاتر، عناوین کمیک دی سی مانند «پنگوئن» و موارد دیگر. مدیر اجرایی همچنین تصدیق کرد که خود محصول باید کار بهتری در ارائه محتوای خود برای مشترکین انجام دهد.

او گفت: «HBO Max دارای محتوایی شگفت‌انگیز است، اما تا حد زیادی ناشناخته است، زیرا ما یافتن آن را به اندازه کافی آسان نمی‌کنیم. به عنوان نمونه ای از این مشکل، او اشاره کرد که سه چهارم بازدیدکنندگان آن فقط از صفحه اصلی بود، در حالی که در Discovery+ اکثر استفاده از صفحه های دیگر در عمق برنامه بود. علاوه بر این، محتوای چهار برابر بیشتر از HBO Max، اکثر بینندگان را در Discovery+ افزایش می‌دهد.

اعتبار تصویر: کاوشگر برادران وارنر

ممکن است استدلال شود که این به دلیل ماهیت برنامه‌نویسی در سرویس‌های مربوطه است، جایی که محتوای سبک زندگی Discovery+ باعث بازدید مکرر می‌شود، شاید در مقایسه با سریال‌های شاخصی مانند «بازی تاج و تخت» که در زمان واقعی مشاهده می‌شوند، اما لزوماً این نوع نیستند. نمایش هایی که بعداً دوباره کشف می شوند و سپس دوباره تماشا می شوند. با این حال، این شرکت شرط می‌بندد که تغییرات محصول می‌تواند این معیارها را در مورد قابلیت کشف بهبود بخشد.

برای شروع، برنامه اصلاح‌شده یک منوی ناوبری محتوای جدید در بالای صفحه نمایش می‌دهد که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند سریال‌ها و فیلم‌ها و همچنین نسخه‌های جدیدی را که ممکن است بخواهند تماشا کنند، راحت‌تر پیدا کنند. در سراسر این برنامه، این شرکت قول دسته بندی های ساده، صفحات جزئیات محتوا بهبود یافته، میانبرها، هاب های برند اختصاصی و ریل های محتوای موضوعی را می دهد تا کاوش برنامه را آسان تر کند.

نام تجاری HBO همچنان در این رابط جدید نیز جایگاه برجسته ای خواهد داشت، اما در کنار سایر برندهای برتر این شرکت که به عنوان دروازه ای برای محتوای مربوطه خود عمل می کنند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین هاب های ژانر برای بررسی انواع مختلف محتوا و میانبر سریع جدیدی وجود خواهد داشت که به کاربران امکان می دهد محتوا را در لیستی برای مشاهده بعدی ذخیره کنند.

برای کاربرانی که در سطح جدید Ultimate Ad-Fre هستند، این سرویس دارای کاتالوگ گسترده ای از محتوای 4K UHD، از جمله برنامه هایی مانند «بازی تاج و تخت»، «آخرین ما»، «هری پاتر»، «ارباب حلقه ها» خواهد بود. ، سه گانه “شب تاریک” و دیگران. این کاتالوگ گسترش خواهد یافت و تمامی فیلم های برادران وارنر را که امسال و در آینده اکران می شوند، شامل می شود.

اعتبار تصویر: کاوشگر برادران وارنر

به‌علاوه، نمایه‌های کاربر برای اولین بار تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تری را ارائه می‌کنند که در آن به کاربران توصیه می‌شود چیزهای جدیدی را بر اساس عادات و مشاهده قبلی‌شان تماشا کنند، از طریق مواردی مانند توصیه‌های «چون تماشا کرده‌اید»، پیشنهادهایی درباره آنچه که بعداً تماشا کنید و زمانی که ظاهر می‌شوند ظاهر می‌شوند. یک سریال یا فیلم را به پایان برسانید و تصاویر قهرمان همهجانبه را که برای کاربر نهایی طراحی شده است. این تجربه شخصی‌شده فراتر از صفحه اصلی نیز گسترش خواهد یافت، بنابراین کاربران توصیه‌های مناسب را در سراسر سرویس کامل مشاهده می‌کنند.

Perette توضیح داد که ترکیبی از یادگیری ماشینی و ویرایش انسانی به ارائه این توصیه‌ها کمک می‌کند.

والدین می‌توانند نمایه‌های فرزندان خود را از جمله با استفاده از کنترل‌های والدین پیکربندی کنند. اگرچه این چیز جدیدی نیست، Max اصلاح‌شده یک نمایه پیش‌فرض کودکان را برای مشترکین جدید خود معرفی می‌کند، با گزینه‌هایی برای والدین که می‌توانند نمایه را برای بچه‌های کوچک، بچه‌های بزرگ، بچه‌های بزرگ، بچه‌های بزرگ، پیش‌نوجوانان یا نوجوانان تنظیم کنند – مجموعه‌ای گسترده از سطوح کودکان فراتر از موارد ارائه شده توسط برخی از خدمات رقیب است، جایی که تجربه “کودکان” اغلب برای کودکان در سن مدرسه کوچکتر است. این امر باعث ناامیدی بچه‌های بزرگتر و نوجوانان می‌شود، وقتی که از کارتون‌ها و سایر محتوای «بچه‌ها» رشد می‌کنند، اما هنوز به اندازه کافی برای کرایه‌های بزرگسالان، مانند بسیاری از مواردی که HBO ارائه می‌دهد، بزرگ نشده‌اند.

در زیر کاپوت، این شرکت از دیگر پیشرفت‌های تکنولوژیکی متمرکز بر حفظ کاربر، عملکرد و ثبات استفاده کرد.

به عنوان مثال، Max به طور فعالانه از طریق اعلان‌ها و پیام‌های داخل و خارج از محصول، از جمله برای اولین بار هشدارهای درون‌برنامه در تلویزیون‌های متصل، به مشتریان درباره پرداخت‌های ناموفق هشدار می‌دهد. همچنین پشتیبانی از PayPal را به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های پرداخت اضافه کرد و تیم‌های بازاریابی خود را آسان‌تر کرد تا قیمت‌های تبلیغاتی را بدون نیاز به هفته‌ها کار مهندسی انجام دهند.

اعتبار تصویر: کاوشگر برادران وارنر

این شرکت علاوه بر این قول داده است که معماری اصلی خود را به روز رسانی کند تا “عملکرد سریع تر، قابل اطمینان تر و کارآمدتر” ارائه دهد. در میان تغییرات، Max یک فرآیند ورود به سیستم تلویزیون متصل جدید را ارائه می دهد که در آن کاربران مجبور نیستند اعتبار خود را با کنترل از راه دور تایپ کنند و تجربه دانلود قابل اطمینان تری را تجربه کنند.

پرت گفت: «ما دیوانه‌وار بر عملکرد برنامه تمرکز کردیم تا مشتریانمان محتوایشان را با بیشترین سرعت ممکن تماشا کنند. بنابراین زمان شروع برنامه، زمان شروع ویدیو، و زمان پاسخ کلی ناوبری بسته به دستگاهی که از آن استفاده می کنید، 20 تا 30 درصد سریعتر خواهد بود.

مدیر اجرایی گفت که مشتریان برنامه HBO Max به طور خودکار در تاریخ 23 مه هنگامی که تغییر انجام شد به Max به روز می شوند. در اکثر پلتفرم‌ها، این به‌روزرسانی به‌طور خودکار انجام می‌شود، اما برخی دیگر از کاربرانی که برنامه HBO Max را باز می‌کنند، می‌خواهند به جای آن برنامه جدید Max را دانلود کنند. پرت خاطرنشان کرد که پس از آن تنها دو کلیک برای ادامه تماشا باقی خواهد ماند، زیرا نام های کاربری، رمز عبور، نمایه ها، تاریخچه تماشا، ریل ساعت و صورتحساب به طور خودکار منتقل می شوند. مشترکین Discovery+ مجبور به انتقال برنامه‌ها نمی‌شوند، اما در زمان‌های مختلف از آنها خواسته می‌شود تا برنامه جدید Max را امتحان کنند.

اعتبار تصویر: کاوشگر برادران وارنر

سرویس جدید سه سطح قیمتی را ارائه می‌کند که از 9.99 دلار در ماه برای تبلیغات پشتیبانی می‌شود، 15.99 دلار در ماه بدون آگهی و 19.99 دلار در ماه برای مشاهده بدون آگهی با 4K UHD و Dolby Atmos. دو سطح اخیر شامل دانلودهای آفلاین نیز می شود اما به ترتیب به 30 یا 100 بارگیری محدود می شود. سرویس سطح بالا همچنین شامل 4 جریان همزمان به جای تنها دو است.