برنامه زمان رانندگی ETA داشبورد موقعیت مکانی مفید خود را به CarPlay می آورد

پس از گذشت نزدیک به یک دهه از راه‌اندازی، برنامه ساده زمان‌های رانندگی ETA بالاخره راه خود را به CarPlay اپل باز کرد. برنامه جدید به روز شده، که اولین گام جایگزین را برای برنامه ریزی سفر ارائه می دهد، به معنای رقابت مستقیم با نقشه های تلفن همراه یا سایر برنامه های ناوبری نیست. در عوض، بیشتر به‌عنوان یک «داشبورد مکان» عمل می‌کند که می‌تواند با تقویم شما همگام‌سازی شود و زمان سفر و هشدارهای ترافیکی به مقاصد مختلف مانند خانه، محل کار، مدرسه، جلسه بعدی یا هر چیز دیگری را در چندین فرم به شما نشان می‌دهد. حمل و نقل وقتی واقعاً آماده رفتن شدید، ETA می‌تواند ناوبری را در برنامه ناوبری انتخابی شما آغاز کند و زمان رسیدن خود را با دوستان به اشتراک بگذارد.

بله، کمی عجیب است که چنین ابزاری در مکانی که برنامه ریزی سفر و ناوبری زیادی در آن رخ می دهد در دسترس نبود: وسیله نقلیه شما. اما آنتونی هریسون، یکی از بنیانگذاران ETA توضیح می دهد که به دلیل قوانین اپل، تیم اجازه انتشار در CarPlay را در بیشتر زمان وجود ETA نداشت.

هریسون می‌گوید تا سال گذشته بود که اپل حق‌های CarPlay (مجموعه‌ای از مجوزها) را برای مجموعه گسترده‌تری از برنامه‌هایی که ETA توانست برای پلتفرم CarPlay بسازد، باز کرد. موضوع، قبلاً این واقعیت بود که ETA نبود از نظر فنی یک برنامه ناوبری، بنابراین نتوانسته بود واجد شرایط باشد.

با کاهش قوانین اپل، ETA بالاخره می‌تواند مجموعه ویژگی‌های خود را به رانندگان ارائه دهد، نه فقط کاربران آیفون و اپل واچ مانند قبل. (و در حالی که ما معمولاً در استفاده از کلمه “بالاخره” در مورد پرتاب های مورد انتظار تردید داریم، در این مورد – 9 سال بعد! – فکر می کنیم مناسب است.)

اعتبار تصویر: و

ETA در طول چندین سال گذشته از نظر رابط کاربری و مجموعه ویژگی‌های خود به طور بنیادی تکامل نیافته است – فراتر از بهره‌گیری از پیشرفت‌های پلتفرم و دستورالعمل‌های طراحی به‌روز. در هسته خود، ETA هنوز هم داشبورد مکان ساده ای است که همیشه بوده است، یک ابزار کاربردی سبک در یک نگاه، که برای خدمت به یک هدف ساخته شده است، که اغلب برنامه را به برنامه نقشه برای شروع برنامه ریزی سفر ترجیح می دهد.

توسعه‌دهندگان همچنین به‌سرعت به‌روزرسانی‌های مختلف iOS و watchOS را اتخاذ کرده‌اند، مانند پشتیبانی از ویجت‌ها و پیچیدگی‌هایی که به شما امکان می‌دهد به راحتی زمان سفر را بدون نیاز به باز کردن برنامه پیگیری کنید.

با وجود این، ETA چیزی شبیه به یک فروشگاه App تحت رادار باقی مانده است. به دلیل اشکالات مختلف (و گاهی اوقات خطاهای کاربر) در طول سال ها، رتبه بندی 3.8 ستاره این برنامه ممکن است باعث شود برخی آن را نادیده بگیرند. اما توسعه دهندگان به شکایات پاسخ می دهند و قدرت ماندگاری برنامه گواهی بر پذیرش آن در میان مجموعه ای از مشتریان وفادار است. این شرکت خاطرنشان می کند که بیش از 100000 مشتری پرداخت کننده از سال 2014 داشته است که برای اهداف آنها موفقیت آمیز است.

باید اضافه کنیم که این برنامه همچنین یک بارگیری پولی نادر است که پس از پرداخت هزینه اولیه 4.99 دلار، شما را برای اشتراک مشکلی ایجاد نمی کند. طراوت بخش است.

اعتبار تصویر: و

نسخه جدید ETA با قابلیت CarPlay مجموعه ای از عملکردهای مشابه را با همتای آیفون خود ارائه می دهد.

هریسون به ما می‌گوید، در این حالت، می‌توانید مکان‌های مورد علاقه‌تان را برای رانندگی با زمان سفر و شرایط ترافیکی که به وضوح نمایش داده می‌شوند، روی داشبورد خود قرار دهید. با ادغام‌های تقویم، قرارها و جلسات آتی شما نیز با زمان توصیه‌شده برای ترک نشان داده می‌شوند. و وقتی برای پیمایش آماده شدید، می‌توانید برای شروع مسیرها در برنامه ناوبری دلخواه خود، روی یک مکان ضربه بزنید.

نسخه به روز شده اکنون در اپ استور به صورت زنده در دسترس است.