بنیانگذاران نباید بین سلامت روان و ظرافت یکی را انتخاب کنند

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این نمایش چهارشنبه ما است، جایی که امروز به گروهی از متخصصان نزدیک می شویم، به کارشان فکر می کنیم و بقیه را باز می کنیم. این هفته، ناتاشا با یک بنیانگذار، یک روانپزشک و یک سرمایه گذار خطرپذیر در مورد سلامت روانی بنیانگذاران صحبت کرد، موضوعی که تا زمانی که به یاد داریم در سیلیکون ولی گفتگو بوده است. این موضوع به دلیل رکود استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاری به طور کلی، شتاب تازه‌ای پیدا کرده است، و با ورشکستگی بانکی که هنوز هم برخی از افراد را درگیر خود کرده است، تشدید شده است.

زمان ورود است. در برنامه امروز با چه کسانی صحبت کردیم:

البته این گفتگویی است که ما می خواهیم ادامه دهیم. اگر داستانی دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، یا اگر فکر می‌کنید زاویه‌ای وجود دارد که وقتی صحبت از سلامت روان در دنیای کارآفرینی به میان می‌آید، آن را از دست داده‌ایم، می‌توانید به ما به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.

مثل همیشه، الکس، ناتاشا و مری آن برای جمع بندی اخبار هفتگی ما در روز جمعه بازخواهند گشت، اما ما را در توییتر دنبال کنید. @EquityPod برای به روز رسانی زنده و بیشتر!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!