بهمن 230 میلیون دلار از فروش خصوصی توکن های AVAX جمع آوری می کند – TechCrunch

Avalanche ، یک بلاکچین نسبتاً جدید با تمرکز بر سرعت و هزینه های پایین معاملات ، 230 میلیون دلار فروش خصوصی توکن های AVAX به برخی از صندوق های رمزنگاری شناخته شده را تکمیل کرده است. Polychain و Three Arrows Capital سرمایه گذاری را هدایت می کنند.

بنیاد بهمن فروش خصوصی را در ژوئن 2021 تکمیل کرد و امروز آن را افشا می کند. سایر شرکت کنندگان در فروش خصوصی عبارتند از R/Crypto Fund ، Dragonfly ، CMS Holdings ، Collab+Currency و Lvna Capital.

درآمد حاصل از فروش خصوصی برای حمایت از اکوسیستم بهمن استفاده می شود ، که هنگامی که آن را با بلاک چین اتریوم مقایسه می کنید ، نسبتاً نوپا است. از جمله موارد دیگر ، این بنیاد قصد دارد از پروژه های DeFi (تأمین مالی غیر متمرکز) و همچنین برنامه های سازمانی از طریق کمک های بلاعوض ، خرید نمادین و سایر انواع سرمایه گذاری پشتیبانی کند.

مانند سولانا و سایر بلاک چین های جدیدتر ، Avalanche می خواهد مسائل مقیاس پذیری که بلاک چین های قدیمی با آن روبرو هستند را حل کند. به عنوان مثال ، اگر اخیراً سعی کرده اید NFT را در بلاک چین اتریوم خریداری کنید ، احتمالاً 50 یا 100 دلار هزینه تراکنش یا هزینه گاز پرداخت کرده اید.

بنیاد بهمن بلاک چین خود را به عنوان جایگزینی محکم برای اتریوم قرار می دهد. شما می توانید Dapps (برنامه های غیر متمرکز) را برای کسری از هزینه ها با زمان بسیار سریع تری به پایان برسانید. Avalanche از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند ، که یک ویژگی کلیدی برای فعال کردن پروژه های DeFi است.

در اینجا آنچه وب سایت رسمی Avalanche در مورد عملکرد بلاک چین خود می گوید:

اعتبار تصویر: بهمن

وقتی در حال رقابت با Ethereum و سایر بلاک چین ها هستید ، عملکرد بهتر تنها بخشی از مشکل است. Avalanche همچنین باید توسعه دهندگان را جذب کرده و یک جامعه توسعه دهنده قوی ایجاد کند تا به زیرساخت سایر پروژه های رمزنگاری تبدیل شود.

به همین دلیل است که Avalanche می خواهد تا حد امکان حمل و نقل اتریوم Dapp شما را به بهمن آسان کند. زنجیره قرارداد هوشمند Avalanche قراردادهای ماشین مجازی اتریوم را اجرا می کند ، به این معنی که اگر قبلاً در بلاک چین اتریوم فعال هستید ، می توانید بخشی از پایگاه کد خود را مجدداً استفاده کنید.

به طور مشابه ، برنامه هایی که از شبکه اتریوم پرس و جو می کنند می توانند با تغییر نقاط پایانی API و افزودن پشتیبانی از شبکه جدید ، برای پشتیبانی از بهمن سازگار شوند. تیم Avalanche همچنین روی پل انتقال دارایی های Ethereum به بلاک چین Avalanche کار می کند. معادل 1.3 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده با استفاده از این پل منتقل شده است.

اینها مشوق های فنی است. در مورد مشوق های مالی ، فروش خصوصی و کمک های بلاعوض می تواند به تقویت توسعه دهندگان کمک کند. بنیاد بهمن می گوید که 225 پروژه در حال حاضر از این پلتفرم پشتیبانی می کنند ، از جمله پروژه های رمزنگاری محبوب که قبلاً روی بلاک چین های دیگر مانند Tether ، SushiSwap ، Chainlink ، Circle و The Graph اجرا می شوند. Topps ، یک بازی مبتنی بر NFT با همکاری با MLB و بوندس لیگا ، همچنین از Avalanche استفاده می کند.

طبق گزارش CoinMarketCap ، بهمن و رمز اصلی آن AVAX در حال حاضر چهاردهمین ارز رمزنگاری شده با کل ارزش بازار است. با ارزش بازار فعلی 13 میلیارد دلار ، Avalanche از Algorand یا Polygon جلوتر است ، اما از Polkadot و Solana جلوتر است. سولانا نیز در اوایل این هفته دچار یک قطعی بزرگ شد و س questionsالاتی در مورد توانایی سولانا در مقیاس بندی ایجاد کرد. جالب است که ببینیم آیا یکی از این بلاک چین ها می تواند با اتریوم پیش برود یا حتی از نظر استفاده و ارزش از اتریوم پیشی بگیرد.