بیا با هم کار کنیم | TechCrunch

در مورد وجود دارد چهار قایق اردک درست در مقابل این کافی شاپ صف کشیده اند. بوستون در یادآوری اینکه کجا هستید، مهارت دارد، اگر سرتان را در هم ببندید و ناگهان فراموش کنید در کدام شهر هستید. این بازدید بسیار کوتاه‌تر از دفعه قبل است. به احتمال زیاد همانطور که در حال خواندن این مطلب هستید، TechCrunch Early Stage Boston به خوبی در حال انجام است.

برای دیدار با افرادی که دفعه قبل نتوانستم ببینم، کمی زمان در هر دو طرف رویداد اختصاص دادم. من چند دانشگاه، مؤسسه تحقیقاتی و استارت آپ را در لیست دارم. تقریباً به هر بهانه‌ای دست می‌زنم تا این روزها به بوستون و پیتسبورگ برگردم (به من اطلاع دهید که آیا در چند ماه آینده مورد خوبی برای دومی وجود دارد).

اوه، و من اخیراً تصمیم گرفتم در پایان ماه آینده در دیترویت حرکت کنم، بنابراین اگر چیزی وجود دارد که باید حتما بررسی کنم، به من اطلاع دهید (با پذیرش این که تعاریف ما از “قطعا” ممکن است بسیار متفاوت باشد).

پس از تماس اخیر زوم با تام رایدن، مدیر اجرایی سازمان، به‌زودی به MassRobotics می‌رویم. از سفر اخیرم به ProMat می‌خواستم درباره قابلیت همکاری صحبت کنم. این چیزی است که متأسفانه هنوز نتوانسته ام به هیچ وجه در Actuator برجسته کنم، بنابراین امروز آن را جبران خواهیم کرد.

همانطور که هفته گذشته بحث شد، همراه با دستکاری خودکار تلفن همراه، قابلیت همکاری بین پلتفرمی یک جام مقدس بزرگ برای صنعت است. همانطور که شرکت ها به طور فزاینده ای به سمت انبارهای کاملا مستقل پیش می روند، بدون شک به سرعت متوجه می شوند که با تکیه بر یک شرکت نمی توان به هدف دست یافت.

آیا روزی فرا می رسد که شرکت های رباتیک راه حل های واقعی از بالا به پایین ارائه دهند؟ شاید؟ رسیدن به آنجا به زمان طولانی و پول هنگفتی نیاز دارد – چه از طریق تحقیق و توسعه داخلی یا خرید (احتمالاً هر دو). با توجه به آنچه من دیده‌ام، اکثر شرکت‌های ARM در این فضا به‌جای هجوم به بخش‌های اضافی بازار، عمدتاً بر بازار آدرس‌پذیر فعلی خود (که مسلماً عظیم است) تمرکز می‌کنند. آمازون مطمئناً برای آن فشار می آورد، اما به کناری بستن کمربند اقتصادی، فایده زیادی دارد که همه شرکت های غیر آمازون را در آنجا به همراه خواهد داشت.

برای آینده قابل پیش‌بینی، افزایش اتوماسیون به معنای کار با روبات‌های بیشتری از شرکت‌های بیشتر است. این مشکل بسیار واقعی قابلیت همکاری را نشان می دهد. به ساده‌ترین زبان، نمی‌خواهید ناگهان وظیفه اداره انباری از روبات‌هایی را پیدا کنید که نمی‌دانند چگونه با هم کار کنند.

شرکت‌های زیادی روی نرم‌افزار مدیریت ناوگان کار می‌کنند که در گذشته در مورد آن صحبت کرده‌ایم و بدون شک به زودی دوباره در مورد آن صحبت خواهیم کرد. با این حال، این هفته به چیزی علاقه مند هستم که با کلاه لوازم الکترونیکی مصرفی‌ام زیاد درباره آن نوشته‌ام، اما به ندرت با کلاه روباتیک (شکل R2-D2 است. بعد از هالووین آن را با تخفیف دریافت کردم). بنابراین، ما با پرسش و پاسخ، سپس برخی از نتایج نظرسنجی VC، فهرست‌های شغلی و سپس به جمع‌بندی برنامه‌ریزی منظم شما، کارها را آغاز خواهیم کرد.

اعتبار تصویر: سلام، این یک میم است.

پرسش و پاسخ با تام رایدن

TC: چرا MassRobotics این مشکل را بر عهده گرفت؟

TR: ما این موضوع را چند سال پیش، زمانی که با بسیاری از تولیدکنندگان و مشتریان AMR صحبت می کردیم، انجام دادیم. واضح بود که یک راه حل وجود ندارد. قرار نیست یک AMR وجود داشته باشد که همه کارها را انجام دهد. ما شروع به دیدن چیزهایی مانند AMR و کف شوی های روباتیک کردیم و از مشتریان اصلی شنیدیم که می گفتند: «این یک مشکل است. ما همه این پلتفرم ها را داریم. ما باید به نحوی همه آنها را به روشی بهتر مدیریت کنیم. همه آنها مستقل هستند و با یکدیگر صحبت نمی کنند.

بنابراین ما به اطراف نگاه کردیم و چیزی ندیدیم. [We asked if] ما می توانیم کمک کنیم و یک آسانسور بسیار کم، استاندارد بسیار ساده ایجاد کنیم. این واقعا یک استاندارد تبادل داده است. در اینجا یک روش متداول برای پخش اطلاعات از هر AMR وجود دارد و سپس می‌توانیم از شرکت‌های دیگر بخواهیم بسته‌های نرم‌افزاری را توسعه دهند که همه پلتفرم‌های مختلف را نمایش می‌دهد و آماری از سیستم‌ها و نحوه عملکرد آنها را به شما ارائه می‌دهد.

ما آن را حدود یک سال و نیم پیش منتشر کردیم. این یک استاندارد بسیار ساده است. ما اکنون روی چشم انداز بعدی کار می کنیم. که پیچیدگی را اضافه خواهد کرد. کاری که ما در اولین مورد انجام ندادیم، مدیریت وظیفه یا “تکلیف” است. هیچ قابلیتی برای نرم افزار شخص ثالث برای ورود و کنترل هیچ یک از روبات ها وجود نداشت. بخشی از آن به این دلیل است که هیچ یک از فروشندگان AMR این را نمی خواستند. همه آنها سیستم های مدیریت ترافیک خود را دارند. همه آنها معتقدند که سیستم های مدیریت ترافیک آنها بهترین کار را برای سیستم هایشان انجام می دهد و برای سیستم های آنها بهینه شده است. من مخالف نیستم اکنون ما در تلاش هستیم تا روی راهی کار کنیم که توانایی مدیریت پلتفرم های مختلف بدون تداخل با جهت های تنظیم شده آنها وجود داشته باشد.

شما هم استاندارد و هم نرم افزار را ایجاد می کنید؟

خیر. ما سعی می کنیم نرم افزار را فقط به عنوان نمونه ارائه کنیم. گاهی اوقات دریافت کد مثال برای نحوه پیاده سازی آن مفید است. استاندارد ما دستورالعمل های بیشتر است. اگر استاندارد را بپذیرید، می توانید با سیستم های دیگری که در همان منطقه ای که شما کار می کنند، تعامل داشته باشید.

ارتباط آنها به چه معناست؟ فکر می کنم ربات به ربات نیست؟

آنها این کار را روبات به ربات انجام نمی دهند. آنها فقط برای هرکسی که می خواهد آن را بخواند، پخش می فرستد. ما یک پروتکل ارتباطی استاندارد داریم، بنابراین هر کسی که توانایی جمع آوری آن داده ها را دارد می تواند.

بنابراین من یک انبار را اداره می کنم و اکنون چیزی دارم که به همه آنها اجازه می دهد در یک نقشه ظاهر شوند.

درست. و می توانید ببینید که چگونه همه فروشندگان مختلف در یک سیستم کار می کنند. افرادی که در حال توسعه نرم افزار شخص ثالث هستند، اطلاعات متفاوتی در مورد ربات دریافت می کنند. آنها می توانند نحوه عملکرد کارها در انبار شما را نشان دهند و چیزهای مختلفی را جمع آوری کنند که درک اپراتور انبار مفید است.

بررسی VC

با بازگشت به بررسی اخیر روباتیک VC، در اینجا سوال این هفته وجود دارد:

TC: سرمایه گذاری در زمینه رباتیک چگونه نسبت به سال های گذشته متفاوت است؟ همه گیری، کندی اقتصاد و بحران اخیر بانکی چه نقشی بر سرمایه گذاری های شما داشته است؟

کلی چن، DCVC: چند سال گذشته مجموعه ای از نگرانی ها و همچنین فرصت ها در حال تغییر بوده است. بعد از مشکلات اصلی زنجیره تامین سخت افزار، استارت آپ ها یاد می گیرند که نقاط ضعف را حذف کنند (یعنی گلوگاه های حمل و نقل محصولات). این امر در کوتاه مدت با فداکاری در طراحی و هزینه همراه است، اما استارت آپ های رباتیک را برای مقیاس گذاری قوی و قوی در دراز مدت آماده می کند.

کندی اقتصاد معمولاً به این معنی است که مشتریان شرکتی تمایل کمتری به سرمایه‌گذاری‌های کلان برای حل مشکلات کارگری کوتاه‌مدت تا میان‌مدت خود دارند، اما استارت‌آپ‌های رباتیک به دنبال مدل‌های قیمت‌گذاری تکرارشونده (رباتیک به‌عنوان خدمات) یا قیمت هر انتخاب هستند. ، به مشتریان این امکان را می دهد که در طول زمان با مبلغ مقطوع کمتر و OPEX پرداخت کنند.

در مورد بحران بانکی، استارت‌آپ‌های رباتیک اغلب بدهی‌های سرمایه‌گذاری و تجهیزات را تضمین می‌کنند، بنابراین ما خوشحالیم که بانک‌های جدید برای ارائه این نوع خدمات به جامعه استارت‌آپ‌ها گام بر می‌دارند.

روهیت شارما، True Ventures: من فکر می کنم شور و نشاط سال های 2021 و 2022 جای خود را به مبادلات منطقی تر بین سرمایه گذاران و بنیانگذاران داده است. تمرکز مجددی بر روی مشتری به جای رشد یا فناوری خالص وجود دارد، و عنصری از هیجان در مورد اینکه چگونه تکنیک‌های در حال توسعه سریع در حوزه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی ممکن است در ارائه ربات‌های موثرتر نقش داشته باشند، وجود دارد. در جبهه تعامل با مشتری، کمی بیشتر بر روی ارزشی که به آنها ارائه می شود تمرکز می شود، و اینکه چقدر سریع این ارزش در عملیات مشتری تفاوت ایجاد می کند.

کیرا نودلمن، شرکای زنبور عسل: کووید-19 فوراً نگاهی اجمالی به آینده کاری رباتیک‌تر، خودکارتر و انعطاف‌پذیرتر به ما نشان داده است که در سراسر زنجیره تأمین و فراتر از مأموریت حیاتی گسترش می‌یابد. در حالی که این روند در تولید شروع شد، اما اکنون بسیار فراتر از حوزه هایی مانند مراقبت های بهداشتی، تحقیق و توسعه، کشاورزی، مدیریت زباله و بسیاری موارد دیگر حرکت کرده است.

اقتصاد پرنوسان کنونی ما باعث شده است که سرمایه‌گذاران تقاضای راه‌حل‌های سخت‌افزاری سبک‌تر و اغلب نرم‌افزاری داشته باشند که با توجه به چابکی افزایش یافته راه‌حل‌های مذکور، ریسک کمتری را متحمل می‌شوند. چیزی که امروزه در اتوماسیون احساس تازگی می کند این است که چقدر سریع و انعطاف پذیر می توانید یک سیستم را برای کار راه اندازی کنید. و پذیرش صنعت رو به افزایشی وجود دارد که اگر اتوماسیون آن خیلی گران باشد، ممکن است امکان پذیر نباشد (زیرا همه چیز از نظر فنی می تواند خودکار شود). در سطح جهانی، تغییرات در سال های اخیر فشار را بر ایالات متحده برای تقویت بازی خود افزوده است.

میانگین ربات به ازای هر 10000 کارگر در سطح جهان 141 است (منبع: IFR). در ایالات متحده، ما در رتبه 244 هستیم (بالاتر از میانگین)، اما شش کشور جلوتر از ما هستند: چین به تازگی از ما عبور کرده است (350)، و شماره 1 کره است (1000!) – واضح است که آنها یک غول صنعت تولید هستند. با این حال، ایالات متحده دارای بزرگترین تولید ناخالص داخلی در جهان است و این غیرقابل قبول به نظر می رسد.

هفته آینده بیشتر!

اخبار

اعتبار تصویر: نوح پزشکی

در اینجا یک دور بسیار سالم برای نوح پزشکی وجود دارد. شرکت مستقر در Bay Area این هفته یک سری B 150 دلاری به رهبری Prosperity7 Ventures و با حضور Tiger Global به همراه Hillhouse، Sequoia China، ShangBay Capital، UpHonest Capital، Sunmed Capital، Lyfe Capital، 1955 Capital و AME Cloud معرفی کرد. احتمالاً شما را شوکه نمی کند که بشنوید که یک دور بیش از حد اشتراک گذاری شده است.

اما روبات ها گران هستند و روبات های پزشکی بسیار گران هستند. محصول شاخص نوح، سیستم گلکسی است که برای تعیین دقیق ندول‌ها برای بیوپسی ریه استفاده می‌شود.

جیان ژانگ موسس و مدیر عامل شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما یک استارت‌آپ ماموریت‌دار هستیم و از حمایت سرمایه‌گذاران خود برای توسعه و ارائه آینده رباتیک پزشکی قدردانی می‌کنیم. پلتفرم‌های روباتیک نسل بعدی مانند سیستم گلکسی در حال پر کردن شکاف‌های رویه‌ای هستند تا ارزش‌های بالینی برتر را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان ارائه دهند. ما خوشحالیم که از این سرمایه گذاران به تیم استقبال می کنیم و مشتاقیم که رشد کنیم و حتی به بیماران و پزشکان بیشتری خدمت کنیم.”

بدون شک با این واقعیت که سیستم در ماه گذشته مجوز FDA را دریافت کرد، کمک مالی به این کمک شد. همچنین آزمایشات انسانی در بیمارستان دانشگاه مک کواری استرالیا در سیدنی آغاز شده است.

اعتبار تصویر: CMU

جستجو و نجات یک برنامه کاربردی بزرگ برای سیستم های رباتیک مستقل است. ربات‌های پا به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شوند و در مسیریابی در زمین‌های ناهموار بهتر می‌شوند، اما هنوز تعدادی سناریو وجود دارد که مشکلاتی را ایجاد می‌کند. تیمی در CMU در حال مقابله با یکی از این سیستم‌ها هستند و توانایی این سیستم‌ها برای ایجاد تعادل در فضاهای باریک را به عهده می‌گیرند.

در آزمایشگاه، این بدان معنی است که به ربات سگ یاد می دهیم که چگونه با پرتو تعادل راه برود. راه حل؟ نصب یک فلایویل بزرگ به پشت سگ.

CMU می گوید:

منچستر گفت که تغییر چارچوب کنترل موجود برای محاسبه RWAها آسان است زیرا سخت افزار توزیع جرم ربات را تغییر نمی دهد و محدودیت های مشترک دم یا ستون فقرات را ندارد. بدون نیاز به در نظر گرفتن چنین محدودیت‌هایی، سخت‌افزار را می‌توان مانند یک ژیروستات (یک مدل ایده‌آل‌شده از یک فضاپیما) مدل‌سازی کرد و در یک الگوریتم کنترل پیش‌بینی مدل استاندارد ادغام کرد.

شغل ها

و در نهایت، چند لیست شغلی. در اینجا فرمی برای ورود به Actuator هفته آینده وجود دارد.

مشاغل رباتیک برای انسان:

رباتیک خرس (57 نقش)

Brain Corp. (12 نقش)

فرمیک (12 نقش)

کوازو (8 نقش)

Vecna ​​Robotics (3 نقش)

اعتبار تصویر: Bryce Durbin / TechCrunch

مشترک شدن در Actuator بیا، در این مورد با من کار کن.