تار شدن خط – TechCrunch

نیم دهه می گذرد از آنجایی که AirPods اصلی بازی را برای هدفون های بلوتوث تغییر داد. طرحی که برخی از آن ها را به دلیل طراحی بلند بلند خود مورد تمسخر قرار دادند ، طولی نکشید که آنها عملاً در همه جا رایج شدند و نیروی محرکه ای در آن دسته بودند که هنوز در حال ظهور بودند. آنها یک فرم ، طراحی و تجربه کاربری ارائه کردند که فناوری را به یک بسته منطقی پیوند می داد.

البته ، چیزهای زیادی می تواند در پنج سال تغییر کند – به ویژه در این صنعت. و صادقانه بگویم ، من مطمئن نیستم که رده ای به سن رسیده و تخیل عمومی را به سرعت به اندازه هدفون های بلوتوث به خود جلب کند. هر سازنده سخت افزار اصلی حداقل یک جفت جوانه خوب یا عالی دارد ، و برخی مانند هیچ چیز با ماموریت صریح اختلال در وضع موجود به دنبال خود ظاهر شده اند.

البته خط اپل نیز با تغییراتی همراه بوده است. در سال 2019 ، یک محصول نسل دوم تراشه H1 را برای هندزفری “Hey Siri” اضافه کرد و عملکرد بی سیم ، باتری بهتر و یک قاب شارژ بی سیم اختیاری را بهبود بخشید. در همان سال ، شرکت ردیف درجه یک را در قالب AirPods Pro به خط اضافه کرد. این مدل حذف فعال نویز (به علاوه حالت شفاف)، یک جعبه شارژ بی سیم استاندارد و نکات سیلیکونی را اضافه می کند – یک درخواست طولانی مدت از طرفداران هدفون اپل.

در زمان نگارش این مطلب، در حال حاضر سه مدل جوانه‌های AirPods به‌علاوه Over-ear Max وجود دارد. عملاً هر مدلی که این شرکت از سال 2019 فروخته است در حال حاضر در سایت خود برای خرید موجود است. تنها نسخه نسل اول متوقف شده است. مدل جدید نسل سوم که جدیداً معرفی شده است ، دارای طراحی جدید ، افزودن صدای فضایی ، مقاومت در برابر عرق و آب و قاب شارژ MagSafe (همه ویژگی های مشترک با Pro) است.

آنها همچنین یک ساعت عمر باتری اضافی روی جوانه ها و شش ساعت اضافی با کیس دارند که مجموع عمر باتری را به ترتیب به شش و 30 ساعت می رساند. با قیمت 179 دلار ، آنها بین طرفداران (249 دلار) و نسل دوم (129 دلار) قرار دارند ، هرچند کمی به دومی نزدیک تر هستند. با توجه به اینکه پروسه ها کمی در دندان خود طولانی می شوند ، جای تعجب نیست که یک ایرپاد استاندارد به روز شده خطوط بین دو SKU را بیشتر محو کرده است. خوب ، ساقه های کوتاه تر و شارژر بلندتر ، زبان طراحی را با مزایای مثبت بیشتر مطابقت می دهد.

در حال حاضر ، تمایزهای اصلی عبارتند از: نوک گوش سیلیکونی ، حذف نویز فعال و البته قیمت گذاری. مزایای مثبت هنوز هم گران قیمت هستند و بدون هیچ تردیدی بهترین گوشواره های شرکت هستند ، در کنار اینکه یکی از بهترین هدفون های درجه یک هستند. اما در یکی دو سال گذشته ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال در نقاط مختلف قیمت به طور فزاینده ای فراگیر شده است.

AirPods 3 در نوعی بلاتکلیفی وجود دارد ، زیرا از نظر ویژگی ها و کیفیت صدا نسبت به نسخه های قبلی خود یک قدم قابل توجه است و نسبت به Pro هایی که در همان سال معرفی شدند ، یک قدم پایین تر است. من فکر می کنم قیمت در اینجا قانع کننده ترین مورد است. هفتاد دلار برای انتقال از AirPods به Pros حق بیمه ناچیز نیست. اما به عنوان فردی که در چند سال گذشته به طور منظم از نرم افزارهای مثبت استفاده می کرده است ، استفاده از AirPods برای استفاده روزمره یک کاهش قابل توجه بوده است.

جوانه های نسل سوم با طراحی بیشتر بدون شک راحت تر از نسل قبلی خود هستند ، اما فاصله بین آنها و جوانب مثبت شب و روز احساس می شود. این احتمالاً برای افرادی که گوش‌های کوچک‌تری دارند بیشتر است – داشتن نوک‌های با اندازه‌های مختلف و قابل جابجایی برای برخی نجات‌دهنده است. مهر و موم این نکات همچنین باعث حذف غیرفعال نویز از طریق یک مهر و موم فیزیکی می شود که به طور موثر فرکانس های صوتی بیشتری را حفظ می کند و نویز محیط را مسدود می کند.

به عنوان یکی از طرفداران قدیمی نوک سیلیکونی، از شنیدن این که هنوز افرادی هستند که پلاستیک قالبی را ترجیح می دهند، شگفت زده شدم. اما من از آن زمان توانستم تأیید کنم که حداقل یک کارمند TechCrunch با توضیحات مناسب است و ترجیح می دهد هر چیزی را در گوش خود وارد کند. من حدس می زنم به اندازه کافی منصفانه – و مطمئناً از شرکتی برای ارائه گزینه ها دلخوری نخواهم کرد ، حتی اگر یکی به ظاهر باعث شود دیگر احساس منسوخ شدن کند.

به عنوان ساکن بزرگترین منطقه نیویورک ، بیشتر زندگی من غرق در سر و صدای خیابان است – و از این جهت ، رگبار مداوم ساخت و ساز از راحتی خانه من. لغو سر و صدای فعال و غیرفعال حرفه ای ها زمانی تفاوت را ایجاد می کند که یک رفتگر خیابانی یا قطار متروی زمینی از کنار من در خیابان عبور کند ، چه برسد به رژه آژیرهای اضطراری خودروها. مواقعی بود که پادکستی که من به آن گوش می دادم در کاکوفونی زندگی شهری غرق شده بود. اگرچه ، باز هم ، دلایلی وجود دارد که از نقطه نظر آگاهی موقعیتی می توان این موضوع را درک کرد.

در اینجا شارژ بی سیم به روز رسانی خوش آمدید است. می توانید با استفاده از MagSafe یا شارژر استاندارد Qi قاب را خاموش کنید. مورد اول این مزیت را دارد که به صورت دستی به هم وصل می شوند. در همین حال ، صدای فضایی یک ویژگی جذاب است. در تماس FaceTime با چند نفر ، صداهای آنها بر اساس محل قرارگیری جعبه های آنها در تماس تعیین می شود. این افکت همچنین در برنامه‌ای مانند Apple Music که صدا را بر اساس موقعیت مکانی شما با منبع (تلفن، تبلت و غیره) تنظیم می‌کند، تقریباً شبیه به بلندگو است.

ایرپاد های جدید همچنین از ویژگی جدید Find My پشتیبانی می کنند که لایه ای به سبک چراغ بلوتوث را به قابلیت های موجود اضافه می کند. این باعث می شود که جوانه های فردی را در فاصله نزدیک پیدا کنید. هرکسی که مجبور است به صدای بوق تکیه کند می داند که هنوز هم می توان برای یافتن جوانه ها در یک اتاق آشفته سردرد ایجاد کرد.

مثل همیشه ، هدفون با محصولات اپل بهتر کار می کند – همانطور که در همه این بررسی ها می گویم ، بهترین انتخاب شما خرید یک جفت هدفون از همان شرکت سازنده گوشی شما است. این جفت شدن مطمئناً در iOS قوی تر بود ، اما AirPods به طور کلی در استفاده از یک دستگاه Android خوب کار می کرد.

با مشاهده محو شدن خطوط بین AirPods و AirPods Pro، به نظر می رسد که این محصولات در نهایت در یک محصول ادغام شوند. در حال حاضر ، نسل جدید قطعاً یک قدم از نسل قبلی خود فاصله دارد و تفاوت 70 دلاری بین آنها و جوانب مثبت چیزی است که باید به آن توجه کرد. اگر به حذف نویز فعال و/یا نکات پلاستیکی مدل شده ترجیح نمی دهید ، انتخاب آسان است. با این حال ، برای یک تجربه کاملاً ممتاز ، این نیز انتخاب آسانی است.