ترامپ پلت فرم رسانه اجتماعی خود را با نام TRUTH Social – TechCrunch راه اندازی کرد

به گزارش ایسنا ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که بستر رسانه های اجتماعی خود با نام TRUTH Social را راه اندازی می کند بیانیه مطبوعاتی توسط گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG).

شبکه اجتماعی جدید ترامپ قرار است در ماه نوامبر نسخه بتا را راه اندازی کند که فقط برای مهمانان دعوت شده در دسترس خواهد بود. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که انتظار می رود عرضه آن در سه ماهه اول سال 2022 انجام شود.

ترامپ پس از اخراج از چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی ، آمال خود را برای ایجاد یک شبکه اجتماعی رقیب نشان داد. در اوایل سال جاری ، شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی از جمله توییتر ، فیس بوک و یوتیوب ، ترامپ را به دلیل نقض سیاست های خود در پی حمله 6 ژانویه به کنگره ممنوع یا تعلیق کردند.

“من TRUTH Social و TMTG را برای ایستادگی در برابر استبداد Big Tech ایجاد کردم. ترامپ در بیانیه ای گفت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که طالبان در توییتر حضور گسترده ای دارند ، اما رئیس جمهور مورد علاقه شما ساکت شده است.

ترامپ گفت ماموریت این شرکت ایجاد “رقیبی برای کنسرسیوم رسانه های لیبرال و مقابله با شرکت های بزرگ فناوری” است.

طبق بیانیه خود ، برنامه TRUTH Social از طریق یک شرکت جدید که با ادغام گروه رسانه ای و فناوری Trump و Digital World Acquisition Corp که در Nasdaq فهرست شده است ، راه اندازی می شود.

(به هر حال ، مطالب بازاریابی برای برنامه iOS TRUTH اسکرین شاتی را با فهرستی از پستهای نشریات از جمله نیویورک تایمز ، ورایتی ، فاکس نیوز و TechCrunch نشان می دهد. تیتر نمایش داده شده در کنار لوگوی ما هرگز در این سایت ظاهر نشده است و TechCrunch نشان می دهد در TRUTH حساب ندارید.)