توییتر پس از وقفه ای دیگر ، روند تأیید حساب خود را باز می کند – TechCrunch

توییتر شامگاه دوشنبه اعلام کرد که روند تأیید حساب خود را دوباره آغاز کرده است پست به حساب تأیید شده توییتر خود ، جایی که به روزرسانی های مربوط به وضعیت سیستم را منتشر می کند. از زمان راه اندازی برنامه تأیید مجدد در بهار امسال ، توییتر به چند مشکل برخورد کرده است که مجبور شده است تأییدها را بیش از یک بار تعطیل کند. جدیدترین این مکث ها در 13 آگوست ، زمانی که این شرکت اعلام شد ، اعلام شد گفت نیاز به بهبود در روند برنامه و بررسی دارد.

توییتر سالهاست با تأیید حساب کاربری دست و پنجه نرم می کند. همه خواهان نشان آبی رنگی بودند که قبلاً به چهره های عمومی و سایر حساب های دارای منافع عمومی اعطا شده بود که تأیید کرده اند همان هایی هستند که می گویند – مانند یک مقام دولتی ، روزنامه نگار ، celeb ، نام تجاری یا کسب و کار ، یا نام قابل توجه دیگر.

اما در حالی که سیستم اصلی فقط به منظور برقراری ارتباط با اعتبار حساب کاربری بود ، بسیاری از صاحبان نشان های تأیید توییتر دارای وضعیتی بالا هستند. این موضوع زمانی مطرح شد که در سال 2017 مشخص شد توییتر حساب مربوط به جیسون کلر ، شخصی که تجمع مرگبار برتری طلبان سفیدپوست در شارلوتسویل ویرجینیا را سازماندهی کرده بود را تأیید کرد. اندکی پس از آن ، توییتر به طور رسمی تأییدات را متوقف کرد ، اما همچنان به آرامی به بررسی برخی افراد از جمله نامزدهای نامزد در پست های دولتی ، مقامات دولتی منتخب ، روزنامه نگاران و دیگران پرداخت.

اعتبار تصویر: توییتر

سرانجام ، این شرکت در ماه مه 2021 سیستم را راه اندازی مجدد کرد و گفت که این سیستم بازسازی شده است و اکنون یک تیم اختصاصی دارد. همچنین قوانین جدیدی را وضع کرد که به صراحت مشخص می کرد چه کسانی می توانند درخواست تأیید کنند و چه کسانی نمی توانند. اما تقاضا برای تأیید آنقدر زیاد بود که توییتر مجبور شد موقت تأیید را تنها 8 روز پس از راه اندازی متوقف کند تا تیم بتواند تعداد درخواست ها را جبران کند.

پس از راه اندازی مجدد ، توییتر دوباره سیستم را مکث کنید در ماه آگوست ، توضیح این موضوع به زمان بیشتری نیاز دارد تا همه چیز درست شود. به عنوان مشاور رسانه های اجتماعی مشخص نیست که در این مرحله تائیدات چقدر خوب بوده است مت ناوارا به آن اشاره کرد توییتر به طور تصادفی یک حساب جعلی برای Rockstar Games را تأیید کرده بود. و در اوایل تابستان امسال ، توییتر اعتراف کرد که برای همیشه تعلیق شده است برخی از حساب های جعلی که به اشتباه تأیید کرده است ، همچنین

اکنون ، توییتر می گوید کاربرانی که به دنبال تأیید اعتبار هستند باید صفحه تنظیمات حساب خود را برای دسترسی به برنامه درون برنامه ای بررسی کنند. این به طور دقیق توضیح نداد که چه چیزی به طور خاص تغییر کرده است – اما امیدوارم سیستم اکنون برای همیشه باز بماند.