تیم پاسخگویی روبات – TechCrunch

من کار می کردم در یک پروژه بزرگ در چند روز گذشته (بیشتر در مورد آن به زودی) ، که به معنی این است که متأسفانه ، من از اخبار فوری روزانه دور بوده ام. این بدان معناست که من واقعاً این هفته در اخبار بزرگ رباتیک نبوده ام. بنابراین بیایید از این ستون به عنوان فرصتی برای بازی کمی پیشگیرانه استفاده کنیم.

با این حال ، قبل از رسیدن به آن ، من این فرصت را داشتم که با یک شرکت رباتیک جالب که تجربه همه گیر منحصر به فرد داشت ، بنشینم.

این عادلانه است که بگوییم زمانی که رباتیک کوشا سری A. خود را اعلام کرد ، جهان مکان متفاوتی بود ، البته مارس 2020 چندان پیش از این نبود ، اما جهان مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها در میان یک بیماری همه گیر که دامنه و طول آن اندک است فشارهای زیادی را دیده اند. می توانست پیش بینی کند تقاضا برای پرستار شرکت روبات Moxi افزایش یافته است زیرا کارکنان بیمارستان به طور فزاینده ای کار می کنند و کم کار می شوند و روندهای قبل از COVID-19 را تسریع می کند.

در حالی که تزریق نقدی سال گذشته 10 میلیون دلار بدون شک به رشد Diligent کمک نکرده است ، این شرکت در حالی که با چالش های آشنا برای انتقال به کار از راه دور روبرو شده است ، با مشکل دشوار سرعت بخشیدن به تولید روبرو شده است.

آندریا تاماز ، دانشیار محاسبات تعاملی در Georgia Tech که در سال 2017 با Vivian Chu شرکت Diligent را تأسیس کرد ، این هفته به ما ملحق شد تا در مورد چالش ها و فرصت های منحصر به فرد سال گذشته صحبت کند.

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

فراموش نکنید که ثبت نام کنید تا نسخه خبرنامه رایگان آینده Actuator به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

تأثیر همه گیر همه گیر بر روباتیک به طور کلی و به طور خاص بر کوشا چقدر است؟

این واقعاً یک تغییر چشمگیر در بازارهای کار در صنایع مختلف است. به نظر می رسد هر دو به نوعی استعفای بزرگی دارند ، جایی که مردم تصمیم می گیرند کارهای متفاوتی انجام دهند. و بسیاری از افراد شغل خود را تغییر می دهند. ما شاهد این هستیم که در همه زمینه های فناوری ، در صنعت و مراقبت های بهداشتی ما بسیار زیاد است. بسیاری از مردم فقط تصمیم دارند کار دیگری انجام دهند. در حال حاضر چالش های نیروی کار قبل از همه گیری وجود داشت و اکنون این مشکلات به سطح بحران رسیده است.

این یک طوفان کامل است ، به یک معنا ، زیرا افراد کمتری مایل به انجام کار هستند و افراد بیشتری نیاز به انجام همزمان این کار دارند.

و این روند قبل از همه گیری شروع شده بود. همه گیری فقط سوخت را به آتش افزود. اما این روند با قانون مراقبت مقرون به صرفه شروع شد. دسترسی بیشتر افراد به مراقبت های بهداشتی به این معنی است که افراد بیشتری به بیمارستان می روند و مراقبت می کنند. این امر همراه با افزایش سن جمعیت ، و شما فقط مراقبت بیشتری دارید که باید با افراد کمتر و کمتر اتفاق بیفتد.

آیا می توانید این تقاضا را از نظر تعداد بیمارستان هایی که در ابتدا در آن بودید و چگونه این تقاضا پس از آن افزایش یافته است ، تعیین کنید؟

ما واقعاً آن را به اشتراک نمی گذاریم من فکر می کنم در اوایل نیمه سال آینده ، ما اعلامیه های بیشتری را در مورد اعداد مقیاس به اشتراک می گذاریم ، اما می توانم بگویم که ما تعداد روبات هایی را که هر سه ماه یکبار به کار گرفته می شوند دو برابر می کنیم.

این فرآیند از نظر راه اندازی یکی از این ربات ها چگونه است؟

من فکر می کنم این چیزی است که واقعاً در بازارهای بیمارستان جالب است. این متفاوت از انبارهای سنتی یا اتوماسیون تولید است. افرادی در محیط هستند که پرستار و پزشک هستند. ربات باید در آن محیط و در کنار مردم کار کند. اولین کاری که انجام می دهیم ارزیابی گردش کار است. در حال حاضر چگونه کار در آن محیط اتفاق می افتد؟

اعتبار تصویر: رباتیک سخت کوش

بیماری همه گیر چگونه بر رشد شما تأثیر گذاشته است؟

قبل از همه گیری ، ما هنوز در حال اثبات تناسب بازار محصول بودیم. ما تیم تحقیق و توسعه را بسیار کوچک نگه می داشتیم و تغییرات کوچکی در محصول ایجاد می کردیم ، اما در واقع ، همه چیز در مورد بیرون آوردن آن در برابر مشتریان و نشان دادن این بود که آنها واقعاً ارزش را می بینند. و اکنون همه چیز در مورد اجرا و تحویل است ، چگونه می توانیم آن را در اسرع وقت پیاده سازی و تا حد ممکن قوی کنیم. از نظر سخت افزاری ، به طور خاص ، این مربوط به طراحی برای تولید و قابلیت اطمینان است. اکنون که ما بیش از یک سال است که روبات ها را در اختیار داریم ، شما در حال مشاهده برخی از قطعات و قطعاتی هستید که می توانیم از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار شویم ، بنابراین ما به آن دنباله طولانی سرگرم کننده رباتیک می رسیم.

آیا ویژگی ها یا خواسته های شگفت انگیزی وجود دارد که مردم از روبات های ناشی از همه گیری داشتند؟

من فکر می کنم که در تمام سایت های مشتریان ما ، تنها درخواستی که از تک تک پرستاران دریافت می کنیم این است که “آیا این ربات می تواند برای من قهوه بیاورد؟” آنها می خواهند موکسی به لندن استارباکس برود و برای همه قهوه بیاورد. آنها سعی می کنند این را به عنوان صرفه جویی در زمان توجیه کنند ، زیرا در آن صورت من مجبور نیستم بروم و در صف Starbucks بایستم. دور از ذهن نیست اما ما به طور فعال آن را هدایت نمی کنیم.

بنابراین ، شما قصد ندارید دستگاه اسپرسو را در Moxi بسازید؟

نه در سال آینده.

آیا پیش بینی می کنید در آینده ای نزدیک بودجه بیشتری دریافت کنید؟

ما در حال برنامه ریزی برای رشد سرمایه هستیم. آنها هنوز مشغول کار هستند اما با افزایش شدید تقاضا از سوی مشتریان ، من فکر می کنم ما آماده هستیم تا به نوعی تیم خود را تسریع کرده و روبات های بیشتری را بیرون بیاوریم.

آیا در حال حاضر بر آمریکا تمرکز کرده اید؟

در اين لحظه – فعلا. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که یک استراتژی بین المللی چگونه خواهد بود. من انتظار نداشتم که سال آینده هرگونه اعزام بین المللی داشته باشیم ، اما ما علاقه زیادی را به خود جلب کرده ایم. ما تصمیم می گیریم شرکای توزیع مناسب چگونه باشند. ماهانه چندین درخواست از مشتریان بین المللی دریافت می کنیم. در حال حاضر ، ما در هیچ پروژه ای با آنها فعال نیستیم.

لاک پشت Safeway

اعتبار تصویر: لاک پشت/آلبرتسون

بنابراین ، بیشتر در مورد منابع مالی و تحویل قهوه در زمان بعدی. با این وجود ، چند داستان تحویل در این هفته وجود دارد که ارزش توجه آنها را دارد. در وهله اول ، Tortoise (که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم) ، برای تیم ربات های تحویل از راه دور کنترل بسیار خوبی دارد. توافق با راه حل های خرده فروشی King واقع در آیداهو ، بیش از 500 روبات خود را برای تحویل در آخرین کیلومتر به پیاده روهای ایالات متحده می آورد.

دیمیتری شولنکو ، مدیرعامل این شرکت گفت: “همه با این واقعیت جدید بیدار می شوند که همان روز عادی جدید است و فقط از هر نظر ممکن نیست که انتظارات مصرف کنندگان با افرادی که 20 ساعت در ساعت تحویل می گیرند ، برآورده شود.” معامله. “ریاضیات کار نمی کند.”

https://www.youtube.com/watch؟v=LsBABo5JkFo

دیروز ، Google’s Wing همکاری خود را اعلام کرد. همکاری با گروه املاک خرده فروشی استرالیا Vicinity Centers به ​​برنامه تحویل هواپیماهای بدون سرنشین اجازه می دهد تا ردپای خود را گسترش دهد. پس از اعلام اخیر 100،000 آنث تیم Wing می گوید که طی ماه گذشته 2500 مورد تحویل را از پشت بام لوگان ، مرکز خرید Grand Plaza استرالیا آغاز کرده است.

ساکنان می توانند چای حبابی ، آب میوه ، سوشی و در حال حاضر محصولات بهداشتی و آرایشی تهیه کنند. وینگ می گوید: “از آنجا که تقریباً همه مشاغل دارای سقف هستند ، مدل تحویل پشت بام جدید این امکان را برای مشاغل بیشتری فراهم می کند که خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را با هزینه اضافی اضافی یا زیرساخت های اضافی ارائه دهند.”

اعتبار تصویر: جامبا/ترکیبی

صحبت از آب میوه (که در این جمع بندی اغلب از آن استفاده نمی کنم) ، سازنده ربات اسموتی مستقر در Bay Area ، Blendid این هفته اعلام کرد که از دومین کیوسک مرکز خرید جامبا تغذیه می کند. این مکان این هفته در یک مرکز تجاری در داونی ، کالیفرنیا ، شهری در شهرستان LA که محل قدیمی ترین مک دونالدز است نیز افتتاح شد (با تشکر ، ویکی پدیا).

موج آینده یا ترفند؟ بله و بله.

جف هنری ، رئیس جمبا ، در بیانیه ای گفت: “پس از راه اندازی موفق اولین Jamba ما توسط کیوسک Blendid ، ما مشتاق هستیم که دومین کیوسک آزمایشی را در Stonewood Center افتتاح کنیم و اسموتی های تازه را برای خریداران مرکز خرید به ارمغان بیاوریم.” “Jamba by Blendid فرصتی را برای فرنچایزهای محلی ما فراهم می کند تا اسموتی ها را برای طرفداران Jamba در دسترس تر کنند ، در حالی که از آخرین فناوری در ارائه غذای بدون تماس استفاده می کنند.”

اعتبار تصویر: روباتیک فراوان

در بخش باغ تجارت میوه ، The Robot Report این هفته اشاره می کند که Wavemaker Labs IP برای Abundant Robotics را کسب کرده است ، که در تابستان این سیم پیچ فاسد را حذف کرد. متأسفانه ، این به احتمال زیاد به معنای بازگشت روبات های جمع کننده سیب Abundant نیست ، بلکه به معنای ادغام فناوری آن در سیستم های روباتیک از Future Acres ، یک شرکت راه اندازی نمونه کار Wavemaker است.

https://www.youtube.com/watch؟v=iqehzw_aLc0

و سرانجام ، جستجوی سریع روباتیک در MIT که از آنتن RF و دوربین نصب شده روی بازو برای یافتن اشیاء گمشده استفاده می کند. از نظر مدرسه:

با استفاده از یادگیری ماشینی ، بازوی رباتیک به طور خودکار محل دقیق شی را صفر می کند ، اقلام را در بالای آن حرکت می دهد ، شی را گرفته و تأیید می کند که چیز مناسب را انتخاب کرده است. دوربین ، آنتن ، بازوی روباتیک و هوش مصنوعی کاملاً یکپارچه هستند ، بنابراین RFusion می تواند در هر محیطی بدون نیاز به تنظیمات ویژه کار کند.