حتی Palm هم اکنون هدفون های بی سیم تولید می کند – TechCrunch

اگر هفته پیش از من می پرسیدید که کدام شرکت های لوازم الکترونیکی مصرفی هنوز وارد تجارت هدفون های بی سیم نشده اند، احتمالاً برای مدتی به شما خیره می شدم. در چند سال گذشته، به نظر می‌رسد که همه حداقل یک جفت بلوتوث را راه‌اندازی کرده‌اند. با این حال، حداقل یک مقاومت وجود داشت.

پالم را یادت هست؟ یا به طور خاص، زمانی را به یاد می آورید که TCL heloed در سال 2018 یک برند پالم را راه اندازی کرد؟ این دستگاه در کنار یک دستگاه «فوق متحرک» وارد شد که حداقل یک افزوده جدید به دنیای تلفن‌های مشابه بود. و، هی، تایید (و بودجه) برادر اسپلش، استفن کوری را به دست آورد.

اعتبار تصویر: نخل

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا به‌روزرسانی برای Palm PDA (بسیار دوست‌داشتنی) دریافت خواهیم کرد یا خیر، منتشر نشده است، اما این برند امروز اعلام کرد که با Palm Buds Pro نیز وارد بازی هدفون کاملاً بی‌سیم می‌شود.

جوانه های 129 دلاری (با قیمت محدود 99 دلاری) بسیار شبیه به یک جفت ایرپادهای مشکی آیرودینامیک تر هستند. همانطور که این شرکت خاطرنشان می کند، این شرکت تغییر نام تجاری، طراحانی از Beats by Dre و Samsung را برای جوانه های جدید به کار گرفته است، که طبق توضیحات آنها دارای “صدای درجه استودیو و باس پیشرفته” همراه با حذف نویز فعال هستند.

اعتبار تصویر: نخل

“بزرگترین وجه تمایز Palm Buds Pro تاکید بر صدای درجه استودیو و باس پیشرفته است. مهندسان ما همچنین یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های حذف نویز فعال و حذف نویز محیطی را در بازار توسعه داده‌اند. «سیستم حذف نویز فعال 6 میکروفونی پیشرفته Palm Buds Pro از 3 میکروفون مجزا در هر جوانه استفاده می‌کند که فراگیرترین تجربه صدا را فراهم می‌کند و واضح‌ترین تماس‌ها را در شرایط باد در بازار ارائه می‌کند.»

این جوانه ها امروز برای پیش خرید آماده شده اند و از 9 نوامبر به همراه یک جعبه سیلیکونی 15 دلاری به فروش خواهند رسید. کری در این نسخه می‌گوید: «Palm Buds Pro ابزاری برای تمام جلسات تمرینی من است. و او یکی از بهترین ها در بسکتبال است، پس آن را هر چه می خواهید بسازید.