حرکت متحرک می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که ساکنان مستحق آن هستند – TechCrunch

بیست سال پیش ، بسیاری از ما هرگز در مورد حرکت های متحرک مشترک نشنیده بودیم ، چه برسد به اینکه آن را ابزاری برای توسعه جوامع سالم تر و عادلانه تر بدانیم.

اما تا سال 2020 ، بیش از 200 شهر در آمریکای شمالی دارای حداقل یک سیستم مشترک حرکت با 169000 وسیله نقلیه مشترک هستند. با رشد صنعت ، درک این امر نیز افزایش یافته است که چیزی به ظاهر کوچک مانند نحوه رفت و آمد افراد از مکانی به مکان دیگر می تواند بر کیفیت زندگی آنها تأثیر بسزایی بگذارد.

یکی از شگفت انگیزترین و در عین حال تأثیرگذارترین نقشهایی که به تازگی انجام شده است ، حمایت از طرح ها و رویدادهای عدالت نژادی است.

بر اساس گزارش وضعیت حرکت در صنعت حرکت کوچک مشترکان آمریکای شمالی و دوچرخه سواران در سال 2020 ، آژانس ها و اپراتورها سفرهای رایگان یا با تخفیف برای تظاهرکنندگان برای شرکت در رویدادها فراهم کردند ، در حالی که بسیاری از سیستم ها برای غیرانتفاعی های عدالت نژادی اهدا یا جمع آوری کمک مالی کردند.

مهمتر از همه ، توجه بیشتر به تنوع ، برابری و مشارکت بیشتر کاستی های ما را آشکار کرد و منجر به تغییر سازمانی در سراسر صنعت شد. به عنوان مثال ، 71 درصد از سیستم های کوچک تحرکی اظهار داشتند که تنوع بخشی از هر تصمیم استخدام در سال 2020 است و 69 درصد گزارش داده اند که زنان و افراد رنگین پوست در تمام سطوح سازمان نمایندگی دارند.

البته ، ما به طور جمعی تشخیص می دهیم که جایی نیستیم که می خواهیم یا باید باشیم. با این حال ، این معیارها نشان دهنده قصد و پیشرفت در جهت بهبود حقوق صاحبان سهام ، تنوع و گنجاندن در حرکت های کوچک مشترک است.

ما در صنعت کوچک متحرک به طور پیوسته در حال تطبیق سیاست ها و شیوه های خود هستیم تا متناسب با نیازهای جوامعی که به آنها خدمت می کنیم ، اعم از ارائه برنامه های تخفیفی برای ساکنان کم درآمد یا در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه سازگار برای افراد با توانایی های مختلف ، درک کنیم که تحرک برای همه حق است

حتی فراتر از آن ، آژانس ها و اپراتورها اهمیت ایجاد شیوه های فعال تحرک را برای مردم و جوامع برای ایجاد عادات سالم تر می دانند ، که در نهایت می تواند تأثیرات مثبت اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی داشته باشد.

در سال 2020 ، آمریکای شمالی 12.2 میلیون ساعت فعالیت بدنی اضافی به دست آوردند و تقریبا 29 میلیون پوند دی اکسید کربن را با استفاده از قابلیت تحرک جرمی مشترک جبران کردند.

علاوه بر این ، محققان دانشگاه ایالتی کلرادو محاسبه کردند که به طور متوسط ​​، کاربران دوچرخه سواری بیش از 36 میلیون دلار در سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده صرفه جویی کردند ، در حالی که یک مطالعه دیگر به این نتیجه رسید که کاربران اسکوتر 921 دلار هزینه های برنامه ریزی نشده برای هر اسکوتر در تأسیسات غذا و نوشیدنی دارند.

حرکت متحرک مشترک باید به عنوان بخشی از شبکه های حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شود تا مزایای جامعه به حداکثر برسد و شهرهای واقعاً کاربردی ایجاد شود. رفت و آمد چند حالته در حال تبدیل شدن به یک امر عادی شده و مورد توجه مسافران شهری است. در سال 2020 ، 50 rid سوارها از ریزحرکتی مشترک برای اتصال به ترانزیت استفاده کردند و 16 of از 83.4 میلیون سفر مشترک با حرکت های کوچک در همان سال برای اتصال به حمل و نقل عمومی انجام شد. افزایش استفاده و الزامات مشخصات عمومی تغذیه دوچرخه سواران (GBFS) ، یک استاندارد داده باز برای حرکت مشترک مشترک ، اهمیت روزافزون تجربه برنامه ریزی سفر یکپارچه را برای کاربر روشن می کند.

حرکت متحرک یک ابزار قدرتمند است که در صورت استفاده کامل از آن می تواند شهرهای ما را به سمت بهتر تغییر دهد. از آنجا که شهرها ، ایالتها ، استانها و ملتها با چالشهای برابری ، اجتماعی و اقلیمی روبرو هستند ، اکنون زمان بسیار مهمی برای مشارکت در زمینه حرکتهای کوچک مشترک به عنوان یک جزء مهم تغییر است.