حل مشکلات بهتر از ترساندن است

دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

از امنیت سایبری تا SaaS برای رستوران ها، کلید راه اندازی یک کسب و کار موفق، فروش محصولی است که مشکلات واقعی مشتریان شما را حل کند. – آنا

2022 در امنیت سایبری

یافته های اخیر نشان می دهد که مجرمان سایبری سال 2022 بسیار شلوغی را پشت سر گذاشتند. بر اساس گزارش سالانه شرکت امنیت سایبری اسرائیل Perception Point، حملات فیشینگ پیشرفته‌ای که توسط عوامل مخرب انجام می‌شود، در سطح جهان 356 درصد رشد داشته است.

چیزی که برای من ترسناک است این است که چقدر این حملات از ضعیف ترین حلقه استفاده می کنند: ما انسان ها. به عنوان مثال، این گزارش رشد سالانه 83 درصدی را در تلاش برای به خطر انداختن ایمیل های تجاری (BEC) نشان می دهد.

در این گزارش توضیح داده شده است: «در این حملات، مجرمان سایبری از ایمیل‌های جعلی برای جعل هویت کسب‌وکارهای قانونی و درخواست مبالغ هنگفت پول یا داده‌های محرمانه از کارمندان یا همکاران تجاری استفاده می‌کنند.»