دانشگاه هوارد کلاسها را پس از حمله باج افزار لغو می کند – TechCrunch

دانشگاه هوارد واشنگتن دی سی پس از تبدیل شدن به جدیدترین موسسه آموزشی که مورد حمله باج افزار قرار گرفت ، کلاس های خود را لغو کرد.

این حادثه در 3 سپتامبر ، درست چند هفته پس از بازگشت دانشجویان به محوطه دانشگاه ، هنگامی که خدمات فناوری دانشگاهی (ETS) “فعالیت غیرمعمول” را در شبکه دانشگاه تشخیص داده و به طور عمدی آن را تعطیل کرد ، برای کشف انجام شد.

این دانشگاه در بیانیه ای اعلام کرد: “بر اساس تحقیقات و اطلاعاتی که تا به امروز در اختیار داریم ، می دانیم که دانشگاه مورد حمله باج افزارهای سایبری قرار گرفته است.” در حالی که برخی از جزئیات هنوز مبهم هستند – معلوم نیست چه کسی پشت این حمله است و چه مقدار باج خواسته شده است – دانشگاه هاوارد گفت که تاکنون هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد اطلاعات شخصی 9500 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه مورد دسترسی قرار گرفته یا از آنها خارج شده است.

در این بیانیه آمده است: “با این حال ، تحقیقات ما همچنان ادامه دارد و ما به منظور روشن کردن حقایق پیرامون آنچه اتفاق افتاده و چه اطلاعاتی به دست آمده است ، کار می کنیم.”

دانشگاه هوارد برای اینکه تیم فناوری اطلاعات خود را قادر سازد تا تأثیر حمله باج افزارها را به طور کامل ارزیابی کند ، کلاس های روز سه شنبه را لغو کرده و محوطه دانشگاه خود را تنها برای کارکنان ضروری باز کرده است. Wi-Fi پردیس نیز تا زمانی که تحقیقات در حال انجام است قطع می شود ، اگرچه نرم افزارهای مبتنی بر ابر برای دانش آموزان و معلمان در دسترس خواهد بود.

این دانشگاه گفت: “این یک وضعیت بسیار پویا است و اولویت ما حفاظت از همه داده های حساس شخصی ، تحقیقاتی و بالینی است.” “ما با FBI و دولت شهر DC در تماس هستیم و اقدامات ایمنی بیشتری را برای حفاظت بیشتر از اطلاعات دانشگاه و اطلاعات شخصی شما در برابر هرگونه رمزنگاری مجرمانه نصب می کنیم.”

اما دانشگاه هشدار داد که این اصلاح “یک راه طولانی است – نه یک راه حل یک شبه”.

دانشگاه هاوارد جدیدترین گروه از موسسات آموزشی است که از زمان شروع همه گیری مورد حمله باج افزارها قرار گرفته است و بخش سایبری FBI اخیراً هشدار داده است که مجرمان سایبری که از این نوع حملات استفاده می کنند به دلیل تغییر گسترده در مدارس و دانشگاه ها تمرکز زیادی کرده اند. به آموزش از راه دور سال گذشته ، دانشگاه کالیفرنیا 1.14 میلیون دلار به هکرهای NetWalker پس از رمزگذاری داده ها در سرورهای دانشکده پزشکی آن پرداخت کرد و دانشگاه یوتا 457،000 دلار به هکرها پرداخت کرد تا از انتشار اطلاعات سرقت شده در حمله به شبکه خود جلوگیری کنند.

مطابق با برت کالو ، تحلیلگر تهدید Emsisoft ماه گذشته ، حملات باج افزارها 58 سازمان آموزشی و مدارس ایالات متحده ، از جمله 830 مدرسه جداگانه را تا سال 2021 مختل کرده است. Emsisoft تخمین می زند که در سال 2020 ، 84 حادثه یادگیری در 1681 مدرسه ، کالج و دانشگاه را مختل کرده است.

کالو می گوید: “ما احتمالاً در هفته های آینده شاهد افزایش چشمگیر حوادث بخش اداری خواهیم بود.” توییت کرد در روز سه شنبه