در اینجا همه چیزهایی است که گوگل تاکنون در I/O اعلام کرده است

این همان لحظه ای است که تمام سال منتظرش بودید: روز اصلی Google I/O! گوگل کنفرانس توسعه دهندگان خود را هر ساله با جریانی سریع از اعلامیه ها آغاز می کند، از جمله رونمایی های زیادی از موارد اخیری که روی آنها کار می کند. برایان قبلا ما را به راه انداخته بود به اشتراک گذاشتن آنچه ما انتظار داریم.

ما می دانیم که شما همیشه برای تماشا کردن وقت ندارید کل ارائه دو ساعته امروز، بنابراین ما آن را انجام می‌دهیم و در صورت اعلام، بهترین اخبار را از مهمترین اخبار منتشر می‌کنیم، همگی در فهرستی آسان برای هضم و کم‌کم کردن آسان. در اینجا ما می رویم!

نقشه های گوگل

ویژگی جدید نمای همه جانبه گوگل برای مسیرها

اعتبار تصویر: گوگل

Google Maps از ویژگی جدید «نمای همه جانبه برای مسیرها» در شهرهای منتخب رونمایی کرد. این ویژگی جدید تمام اطلاعاتی را که کاربر ممکن است به آن نیاز داشته باشد، از جمله جزئیات شبیه‌سازی ترافیک، خطوط دوچرخه، تقاطع‌های پیچیده، پارکینگ و موارد دیگر را در یک مکان به ارمغان می‌آورد. ادامه مطلب

ویرایشگر سحر و جادو

ما همیشه می‌خواهیم چیزی را در مورد عکسی که تازه گرفته‌ایم تغییر دهیم، و اکنون ویژگی Magic Editor Google برای ویرایش‌های پیچیده‌تر در بخش‌های خاص عکس‌ها، به عنوان مثال پیش‌زمینه یا پس‌زمینه، با هوش مصنوعی مجهز شده است و همچنین می‌تواند شکاف‌های عکس را پر کند. عکس بگیرید یا حتی سوژه را برای عکسی با کادر بهتر تغییر موقعیت دهید. آن را بررسی کنید.

پالم 2

اعتبار تصویر: گوگل

فردریک نگاه شما به PalM 2، جدیدترین مدل زبان بزرگ گوگل (LLM) است. او می نویسد: «PaLM 2 ابزار به روز شده چت Bard گوگل، رقیب این شرکت برای ChatGPT OpenAI را نیرو می دهد و به عنوان مدل پایه برای اکثر ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی که شرکت امروز اعلام می کند، عمل می کند. PALM 2 همچنین اکنون دارای پشتیبانی بهبود یافته برای نوشتن و اشکال زدایی کد است. بیشتر در اینجا. همچنین، کایل با نگاهی انتقادی تر به مدل از دریچه یک مقاله تحقیقاتی تألیف شده توسط گوگل، به بررسی عمیق تری در PalM 2 می پردازد.

با “گشودن” روز منتظر تحولات بیشتر باشید، متوجه می شوید؟

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید