گوگل به لیست انتظار Bard پایان می دهد و نسخه انگلیسی چت بات را به طور گسترده در دسترس قرار می دهد

در Google I/O امروز، این شرکت اعلام کرد که اکثر محدودیت‌های لیست انتظار را حذف می‌کند و Bard، ربات چت هوش مصنوعی این شرکت را به طور گسترده‌تر در دسترس قرار می‌دهد، از امروز به زبان انگلیسی. ایده این است که به کار روی چت بات ادامه دهیم، اما با گروه بزرگتری از مردم

در یک پست وبلاگی که این تغییر را اعلام می کند، سیسی هسیائو، معاون رئیس و GM برای دستیار و بارد در گوگل، این خبر را رسمی اعلام کرد. همانطور که به بهبودهای بیشتر و معرفی ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهیم، می‌خواهیم Bard را در دست افراد بیشتری قرار دهیم تا بتوانند آن را امتحان کنند و بازخورد خود را با ما به اشتراک بگذارند. بنابراین امروز ما لیست انتظار را حذف می‌کنیم و بارد را به بیش از 180 کشور و منطقه باز می‌کنیم – که به زودی تعداد بیشتری از این کشورها ارائه می‌شود.

John Krawczyk، مدیر ارشد محصول در گوگل و یکی از پیشتازان Bard، همچنین در یک رویداد مطبوعاتی قبل از کنفرانس اعلام کرد که به زودی نسخه‌های کره‌ای و ژاپنی ربات چت را با اضافه کردن زبان‌های دیگر عرضه خواهند کرد. او گفت: “ما به زودی پس از IO به 40 زبان برتر ادامه خواهیم داد.”

او افزود که آنها زبان های دیگر را به طور جداگانه به عنوان یک اقدام ایمنی منتشر می کنند. مسئولیت پذیری در مورد چگونگی توسعه ربات چت موضوعی بود که شرکت در طول رویداد مطبوعاتی تکرار کرد. حتی به جای آزمایش بتا به بارد اشاره دارد.

در نهایت، گوگل اعلام کرد که به زودی محتوای چندوجهی را به Bard اضافه می کند، به این معنی که می تواند پاسخ ها را در قالبی فراتر از متن ارائه دهد. “به زودی، Bard هم در پاسخ‌ها و هم در درخواست‌های شما بصری‌تر خواهد شد. می‌توانید از آن چیزهایی بپرسید، “چند مناظر در نیواورلئان را باید دید؟” Hsiao در پست وبلاگ شرکت نوشت: – و علاوه بر متن، یک پاسخ مفید همراه با تصاویری غنی دریافت خواهید کرد تا درک بهتری از آنچه در حال کاوش هستید به شما بدهد. تصاویر غنی در حال حاضر به معنای تصاویر هستند، اما احتمالاً در برخی موارد، نقشه ها، نمودارها و موارد دیگر را شامل می شود.

گوگل بارد را در ماه فوریه در یک پست وبلاگی معرفی کرد. این اولین راه اندازی عمومی خود را در ماه مارس انجام داد، زمانی که Bard را با ثبت نام در لیست انتظار از بین رفته در دسترس قرار داد. بسیار شبیه به ChatGPT OpenAI، Bard یک ربات چت است که به سوالات به زبان طبیعی پاسخ می دهد.

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید