در قانون سرمایه گذاری در 2021 چه اتفاقی می افتد؟ – TechCrunch

دنیای سرمایه گذاری سریعتر از همیشه در حال رشد است ، با دورهای بودجه بیشتر ، دورهای سرمایه گذاری بزرگتر و ارزش گذاری بالاتر از تقریباً هر نقطه در تاریخ. این امر به رشد تصاعدی تعداد شاخ های شاخ در حال حرکت منجر شده است ، و همچنین ناظران و محققان حقوق تجاری را مجبور به مقابله با انبوهی از مشکلات چالش برانگیز کرده است.

البته واضح است که با خصوصی ماندن بسیاری از شرکتها ، سرمایه گذاران خرده فروشی عمدتا از مشارکت در یکی از پویاترین بخشهای اقتصاد جهانی منع می شوند. این همه چیز نیست – نگرانی ها در مورد افشاگری و شفافیت هیئت مدیره ، تنوع در میان رهبران و کارکنان ، حمایت از افشاگران در برابر کلاهبرداری و موارد دیگر به طور فزاینده ای در محافل قانونی فاش شده است زیرا تک شاخ ها تکثیر می کنند و مرزهایی را که مقررات فعلی ما برای انجام آن طراحی شده بود ، پیش می برند.

TechCrunch از چهار استاد حقوق که در این زمینه تخصص دارند و عموماً در بورس اوراق بهادار استفاده می کنند ، برای بررسی این موضوع که امروزه در حال پیشرفت است ، از چهار استاد حقوق دعوت کرد تا در مورد آنچه که امسال در کار خود مشاهده می کنند صحبت کنند و در مورد نحوه تغییر مقررات در آینده بحث کنند.

شرکت کنندگان ما و استدلال های آنها:

  • یفات آران، استادیار حقوق در دانشگاه حیفا ، در این مورد می گوید: “ائتلاف جدیدی برای” جدول کلاه باز “فرصتی برای شفافیت حقوق صاحبان سهام است” که ما به فرمت های بهتر برای داده های جدول جدول نیاز داریم تا قابلیت حمل را داشته باشیم. این امر باعث افزایش شفافیت برای سهامداران از جمله کارکنان می شود که اغلب در مورد ماهیت واقعی ساختار سرمایه یک استارتاپ در تاریکی به سر می برند.
  • متیو وانسلیاستادیار حقوق در دانشکده حقوق کاردوزو ، در مقاله “Theranos بعدی باید کوتاه شود” استدلال می کند که سهام شرکت های خصوصی شاخ تک شاخ باید بتواند توسط فروشندگان کوتاه مدت مورد بررسی و معامله قرار گیرد. از آنجا که سرمایه گذاران خطرپذیر انگیزه کمی برای تقلب در کلاهبرداری های پس از سرمایه گذاری ندارند ، فروشندگان کوتاه مدت می توانند چشم انداز ارزشمندی را به بازار وارد کرده و بازده سرمایه را افزایش دهند.
  • جنیفر فن، استادیار حقوق در دانشگاه واشنگتن ، در “تنوع راه اندازی استارتاپ ها و راهروهای قدرت VC” استدلال می کند که استارتاپ ها علاوه بر دستورالعمل های مربوط به تنوع (که در تعدادی از ایالت ها به تصویب رسیده است) ، باید انگیزه های بیشتری در زمینه تنوع در همه روابط آنها ، از جمله با کارکنان خود ، با VC ها و با LP های VC های آنها. یک رویکرد جامع تر و سیستماتیک تر ، دنیای فناوری را برای بسیاری از افرادی که نادیده می گیرند بازتر می کند.
  • سرانجام، الکساندر I. پلات، استادیار حقوق در دانشگاه کانزاس ، در این مورد استدلال می کند که “دنیای حقوقی باید” وحدت وحدت خود “را کنار بگذارد” ما باید عجله برای تغییر مقررات اوراق بهادار خود را هنگامی که ارزش زیادی برای استارتاپ ها ایجاد کرده ایم ، بررسی کنیم. برای هر Theranos ، یک Moderna وجود دارد و افزودن قوانین و افشاگری بیشتر ممکن است از مشکلات قبلی جلوگیری نکند و در واقع پیشرفت دومی را متوقف کند.

ادبیات تحقیقاتی قدیمی که در زمینه حقوق خطرپذیر بود ، با ورود یک اردوگاه اصلاح طلب به تالارهای قدرت در دی سی تقویت شد. TechCrunch همچنان به گزارش و ارائه دیدگاه های مختلف در مورد چالش برانگیزترین مسائل حقوقی و نظارتی پیش روی دنیای فناوری و استارتاپ ها می پردازد.