ردیابی تمرکز راه اندازی در آخرین گروه Y Combinator – TechCrunch

اول ، برخی از خانه داری: با تشکر از والدین شرکتی جدید ، TechCrunch فردا تعطیل است ، بنابراین این را آخرین فصل The Exchange برای این هفته در نظر بگیرید. (خبرنامه شنبه مثل همیشه منتشر می شود.) همچنین ، الکس هفته آینده تعطیل است. آنا در حال دریافت خبرنامه هفته آینده است و ممکن است یک ستون نیز روی عرشه داشته باشد.

اما قبل از اینکه سرعت خود را برای چند روز کاهش دهیم ، اجازه دهید در مورد جدیدترین نسخه نمایشی Y Combinator با جزئیات موضوعی صحبت کنیم.

اگر چند قسمت اخیر Equity را گرفتید ، برخی از آنها آشنا خواهند بود ، اما ما می خواهیم یک پرچم را برای مرجع بعدی در زمین قرار دهیم زیرا استارتاپ ها را برای بقیه سال پوشش می دهیم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


آنچه در پی می آید خلاصه ای از روندهای موجود در استارت آپ های Y Combinator و نحوه مطابقت آنها با انتظارات ما است.

با سپاس فراوان از خدمه TechCrunch که به طور زنده سیل راه اندازی را پوشش دادند و ناتاشا و کریستین برای کمک به ایجاد یادداشت های ما در چند فضای اخیر توییتر. بیایید در مورد روندها صحبت کنیم!

بیش از حد انتظار

در یک گروه تقریباً 400 استارتاپی ، ممکن است فکر کنید یافتن مقوله ای که بیش از حد نمایان شود دشوار است ، اما ما موفق شده ایم.

برای شروع ، ما از تعداد زیادی استارتاپ در گروهی که مدل های نرم افزاری را دنبال می کردند که تکنیک های بدون کد و کد پایین را دنبال می کردند ، شگفت زده شدیم. ما مطمئناً انتظار داشتیم ، اما نه نزدیک به 20 موردی که امروز صبح گردآوری کردیم.

استارتاپ های دسته YC در حال ساختن ابزارهای بدون کد و کم کد هستند که به توسعه دهندگان کمک می کند تا گردش کار داخلی سریع تری (Tantl) ایجاد کنند ، پورتال های املاک و مستغلات (Noloco) بسازند ، داده ها را بین دیگر ابزارهای بدون کد (Whalesync) همگام سازی کنند ، HR را خودکار کنند ( Zazos) و موارد دیگر. BrightReps ، Beau ، Alchemy ، Hyperseed ، Enso ، HitPay ، Whaly ، Muse ، Abstra ، Lago ، Inai و Breadcrumbs.io نیز در ترکیب بودند.

حداقل 18 شرکت در این گروه در زمینه های خود از کد بدون کد و کم استفاده استفاده کردند. آنها صنایع زیادی را در دست گرفته اند ، از امور مالی و املاک گرفته تا فروش و منابع انسانی. به طور خلاصه ، ابزارهای بدون کد و کم در مواردی که در هر بخش احساس می شود در حال ظهور است. به نظر می رسد که دنیای استارتاپ تصمیم گرفته است که کمک به افراد غیر توسعه دهنده در ساخت ابزارها ، گردش کار و برنامه های خود ، روشی برای ماندن در اینجا باشد.