رطوبت و شادابی را به پوستتان بازمیگرداند

کِرِم های اسکراب یا اکسفولیان به عنوان خراشنده و ساینده پوست استفاده می شوند. افرادی که قادر به این کار نیستند، بهتر است فقط در فصول پاییز و زمستان از کرمهای لایهبردار استفاده کنند و درعینحال مصرف ضد آفتاب را در طول روز به خاطر داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت دچار مشکلات عدیدهای مانند قرمزی و حساس شدن پوست، لکهای پوستی و حتی احتمال رخداد سرطانهای پوستی میشوند. این برند لایه بردار ، دارای اسید های میوه است که باعث لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن می شود. اثر روی فیبر و بلاستها و ساخته شدن کلاژن جدید، حدود پنج تا شش ماه زمان لازم دارد.

در پوست خشک شما احساس کشیدگی می کنید همچنین در پوست خشک ، خطوط ریز زیاد وجود دارد ، در بعضی نقاط دانه های ملتهب قرمز و پوسته پوسته شده از ویژگی های پوست خشک است. یعنی در برخی نقاط ، چرب و در برخی قسمت ها ، خشک و لک دارد. این نوع از پوست ها نیز مانند نوع چرب می توانند از محصولات حاوی بتا هیدروکسی اسید ها استفاده کنند. به طوری که اگر به صورت دائم از آن استفاده کنید ، پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.این کرم دارای گلیسیرین است که باعث می شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید.این اسکراب لایه بردار کاملا بدون عوارض است و امتحان شده است و برای کسانی که پوستی حساس دارند نیز مناسب است.

همچنین میکرودرم، خاصیت بر طرف کردن لک های پوستی و جای جوش را نیز دارد. با نوک انگشتان و به نرمی و آرامی مواد کرم لایه بردار قوی را بر پوست صورت ماساژ دهید. علاوه بر این افرادیکه در مناطق افتابی زندگی میکنند و به نور آفتاب حساسیت دارند استفاده از کرم لایه بردار باید با تجویز پزشک صورت گیرد.متخصصان پوست میگویند اغلب لایه بردارهای شیمیایی دارای فرمولاسیون گیاهی هستند و با درصد اطمینان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند.وا ستفاده از ماسک های میوه برای صورت پایه علمی ندارد مگر اینکه وزارت بهداشت آن راتایید کرده باشد. در صورت لزوم، استفاده از لایه بردار در پوست های خشک، این کار باید زیر نظر متخصص پوست و با تمهیدات لازم انجام شود.

کلا برای پوست های خشک، استفاده از لایه برداری چه مکانیکی و چه شیمیایی توصیه نمی شود زیرا موجب خشکی بیشتر پوست شده و می تواند برای کرم لایه بردار ریچموند بیمار دردسرساز باشد. به چه کسانی این روش ها را توصیه نمی کنید؟ این کرم ها برای انواع پوست توسط پزشک تجویز میگردد این کرمها به هیچ وجه برای زنان شیرده و باردار نباید تجویز گردد ، مگر در موارد خاص با تجویز پزشک.