رقیب کلاب هاوس آمازون ممکن است به شما اجازه دهد تا برنامه رادیویی خود – TechCrunch – را دی جی کنید

گفته می شود که روی یک برنامه صوتی زنده کار می کند که به نظر می رسد به هر کسی اجازه می دهد دی جی برنامه رادیویی خود – از جمله موسیقی – باشد. Project Mic، همانطور که برنامه در حال حاضر شناخته شده است، ظاهرا در ابتدا بر روی بازار ایالات متحده تمرکز خواهد کرد، اگرچه جدول زمانی راه اندازی مشخص نیست.

سازندگان قادر خواهند بود آهنگ هایی را از کتابخانه وسیع پخش کنند . به نظر می رسد در کنار موسیقی، برنامه سازی شامل فرهنگ پاپ، ورزش و کمدی نیز خواهد بود. گفته می شود آمازون به دنبال جذب افراد مشهور و تأثیرگذار برای میزبانی برنامه ها است. می‌توانید نمایش‌ها را بر اساس نام، موضوع یا موسیقی جستجو کنید، و به نظر می‌رسد آمازون محتوای زنده، از جمله موضوعات پرطرفدار و سازندگان خاص را برجسته می‌کند.

این ارائه نشان داد که علاوه بر برنامه، سازندگان می‌توانند نمایش‌ها را در آمازون موزیک، دستگاه‌های Audible و دارای الکسا پخش کنند. با استفاده از دومی، طبق گزارش‌ها، شنوندگان می‌توانند با نمایش‌ها ارتباط برقرار کنند، حتی از ماشینشان.

این گزارش اشاره ای نمی کند که آیا شنوندگان باید مشترک آمازون موزیک باشند یا خیر، اما با توجه به گستردگی پلتفرم هایی که نمایش ها در آنها در دسترس خواهند بود، بعید به نظر می رسد. Engadget برای جزئیات بیشتر با آمازون تماس گرفته است.

این اولین بار نیست که می شنویم آمازون روی چنین برنامه ای کار می کند. Axios تابستان امسال، اما این آخرین گزارش جزئیات بیشتری در مورد آنچه که Project Mic مستلزم آن است، ارائه می دهد.

، و همه در سال گذشته پس از محبوبیت کلاب هاوس به فضای صوتی زنده پیوستند. این برنامه ها تمایل دارند به جای آهنگ ها، روی مکالمات زنده تمرکز کنند.

Spotify یک برنامه صبحگاهی به نام دارد که چت و موسیقی شخصی سازی شده را با هم ترکیب می کند و به نظر می رسد محتمل ترین رقیب برای ارائه ویژگی مشابه آنچه آمازون در ذهن دارد. در جای دیگر، Clubhouse اخیراً یک گزینه صوتی با کیفیت بالا برای پخش زنده بهتر کنسرت ها راه اندازی کرده است.

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در Engadget ظاهر شد.