سرمایه گذاران نهادی با افزایش 154 میلیون دلاری سری D، دوچرخه های Rad Power Bikes را دو برابر کردند – TechCrunch

Rad Power Bikes، سازنده دوچرخه الکترونیکی تایر چربی، به تازگی 154 میلیون دلار دیگر جمع آوری کرده است. سرمایه‌گذاری سری D از سرمایه‌گذاران موجود، که مجموع سرمایه شرکت را به 329 میلیون دلار می‌رساند، تنها 8 ماه پس از جذب 150 میلیون دلاری راد به دست می‌آید. به گفته موسس و مدیرعامل مایک رادنباگ، استارت آپ مستقر در سیاتل قصد دارد از این بودجه برای افزایش سرمایه گذاری در محصول و نوآوری فناوری و تقویت شبکه توزیع خود استفاده کند.

آخرین دور راد توسط سرمایه گذاران نهادی Fidelity Management & Research Company، با سرمایه گذاری از صندوق ها و حساب های توصیه شده توسط T. Rowe Price Associates, Inc.، Counterpoint Global (Morgan Stanley)، Vulcan Capital، Durable Capital Partners LP و The Rise Fund، هدایت می شود. استراتژی سرمایه گذاری تاثیر جهانی چندبخشی TPG.

رادنباگ به TechCrunch گفت: «من فکر می‌کنم این واقعیت که برخی از معتبرترین سرمایه‌گذاران جهان در حال دو برابر شدن هستند، این شایستگی را در تجارت ما نشان می‌دهد، هم با مزیت مقیاسی که ما داریم و هم فقط پتانسیل کلی در بازار دوچرخه‌های الکترونیکی.

این مقیاس راد است که شرکت اکنون به آن تکیه می کند تا واقعاً به یک نیروگاه تبدیل شود. علیرغم کمبودهای زنجیره تامین که باعث تاخیر در عرضه محصولات در سراسر صنایع شده است، راد پاور ده ها لوازم جانبی دوچرخه جدید و چندین دوچرخه الکترونیکی جدید را امسال روانه بازار کرده است. این تا حدی به دلیل تنوع و زنجیره تامین اختصاصی این شرکت است. رادنباگ در مصاحبه قبلی با TechCrunch گفت که راد چندین منبع تامین‌کننده و شرکای تولیدی در سراسر قاره‌ها دارد و حتی شروع به اجاره کشتی‌های خود برای اطمینان از تحویل دوچرخه‌ها کرده است.

راد همچنین در سال جاری چندین مرکز توزیع افتتاح کرده است و تا پایان سال انتظار دارد ظرفیت خود را برای تحویل دوچرخه و لوازم جانبی به مشتریان ظرف پنج روز سه برابر کند. برنامه این است که با افزودن مراکز توزیع بیشتر در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اروپا به منظور تقویت قابلیت‌های لجستیک و اجرای آن، این شتاب در سال آینده ادامه یابد.

رادنباگ گفت: «من به کسب‌وکارمان بیشتر شبیه یک کسب‌وکار راه‌حل‌ها فکر می‌کنم، بنابراین تجربه خرید آنلاین ما و تجربه تحویل در فروشگاه، ادغام ما با فروشگاه‌های خرده‌فروشی و مراکز خدمات سیار و تبدیل همه آن‌ها به یک تجربه مشتری یکپارچه است.»

این شرکت می‌گوید تعداد مکان‌های فیزیکی فروشگاه‌های خدمات تلفن همراه و خرده‌فروشی را تا پایان سال آینده سه برابر خواهد کرد.

رادنباگ می‌گوید: «تجارت ما عمدتاً سربه‌سر یا سودآور بوده است، و به نوعی حول نقطه سربه‌سر در نوسان است، بنابراین این همه سرمایه رشد است. “همه اینها فقط برای گسترش عملیات، خدمات مشتری و نوآوری ما طراحی شده است.”

برای Radenbaugh، مردی که ساخت دوچرخه های الکترونیکی را در 15 سالگی شروع کرد، گسترش Rad Power Bikes فقط به توسعه تجارت او نیست. این در مورد دسترسی بیشتر حمل و نقل سبز است. این در مورد این است که مردم را از اتومبیل خود پیاده کرده و به بیرون برگردند.

او گفت: «دوچرخه‌های الکترونیکی واقعاً راه‌حل بسیاری از سخت‌ترین چالش‌های ما برای محیط زیست هستند، و این دلیل مستقیمی است که مشتریان آن‌ها را انتخاب می‌کنند». «این می‌تواند نوجوانان و حرفه‌ای‌هایی باشند که به مدرسه یا محل کار می‌روند، کارها را انجام می‌دهند، بازنشستگانی که لذت سواری را دوباره زنده می‌کنند، مشتریان تجاری آخرین مایل. این افراد محصول را می خرند زیرا ابزار بهتری برای زندگی روزمره و تحرک است، اما جنبه زیست محیطی نیز وجود دارد که باعث می شود پایگاه سرمایه گذار ما در کسب و کار واقعاً انرژی بگیرد.

Rad Power Bikes 350000 مشتری دارد، بنابراین داده های زیادی در مورد نحوه استفاده مردم از وسایل نقلیه خود دارد. این شرکت دریافت که بیش از 70 درصد از مشتریان بیش از چندین بار در هفته دوچرخه سواری می کنند. علاوه بر این، کانال شماره یک کسب راد، مشتریان شفاهی و تکراری است.

رادنباگ می‌گوید: «غنای داده‌های ما شروع به نشان دادن اتفاق بزرگ‌تری در اینجا می‌کند، نوعی حرکت به رهبری مصرف‌کننده توسط مشتریان پرشور و پرکاربرد.

اینها آمار دلگرم کننده ای هستند زیرا نشان دهنده تغییر در شیوه های حمل و نقل است که ما شروع به دیدن آن در نگاه شهرها به زیرساخت های دوچرخه سواری می کنیم. رادنباگ گفت که این شرکت در ابتدا دوچرخه‌های کاربردی قدرتمندی با دریچه گاز، باتری‌های بزرگ و لاستیک‌های چاق ساخت تا بر زیرساخت‌های ضعیف غلبه کند. اکنون که این شرکت تلاش می کند تا به برندی مترادف با آینده حمل و نقل تبدیل شود، امور دولتی را دو چندان کرده و برای دسترسی بهتر لابی می کند.

اندرو دیویس، مدیر سرمایه گذاری خصوصی در تی رو پرایس، گفت: «ما معتقدیم که به عنوان یک پیشرو در صنعت، Rad Power Bikes فرصت بازار قانع کننده ای برای تحقق پتانسیل دوچرخه های الکترونیکی به عنوان یک راه حل موثر حمل و نقل و جابجایی در سطح جهانی دارد. بیانیه. از نظر ما، آنها دارای تیم مدیریتی، قدرت فناوری و تخصص عملیاتی برای موفقیت در دراز مدت و ایفای نقش مهمی در رسیدگی به چالش‌های آب و هوایی فعلی و آینده جهان هستند.