سهام تسلا ، هرتز به دنبال سفارش 100000 خودروی برقی افزایش یافت – TechCrunch

غول کرایه خودرو هرتز سفارشی برای 100000 خودروی تسلا داده است که تا پایان سال 2022 تحویل داده می شود تا بزرگترین خرید خودروهای برقی تا به حال انجام شود. به گفته منابع به نقل از بلومبرگ، ارزش این قرارداد، که پیشنهادات خودروهای الکتریکی غول کرایه خودرو را به 20 درصد از ناوگان جهانی آن افزایش می دهد، 4.2 میلیارد دلار است.

به گفته این شرکت اجاره ، خودروهای تسلا مدل 3 از ماه آینده در اجاره هرتز در بازارهای عمده ایالات متحده ظاهر می شوند و شهرهای منتخب اروپا را انتخاب می کنند.

این سفارش احتمالاً بخش قابل توجهی از تسلا است که در 14 ماه آینده تولید و تحویل داده می شود. سازنده EV در سال 2020 499،550 وسیله نقلیه تحویل داد که اکثر قریب به اتفاق آنها محبوب ترین سدان مدل 3 آن بودند. تولید و تحویل امسال افزایش یافته است. تسلا 627572 دستگاه را در سه فصل اول سال 2021 تحویل داد. این شرکت در همان بازه زمانی 9 ماهه حدود 624582 دستگاه خودرو تولید کرد.

هرتز همچنین از برنامه های خود برای نصب هزاران شارژر در سراسر شبکه خود برای حمایت از افزایش EV ها ، علاوه بر “تجربه اجاره ممتاز و متمایز” برای مشتریان اجاره تسلا که شامل آموزش رانندگان در مورد نحوه استفاده و شارژ خودرو است ، خبر داد. مشتریانی که یک تسلا مدل 3 اجاره می کنند به ایستگاه های سوپرشارژ تسلا نیز دسترسی خواهند داشت، زیرساخت هایی که در برخی مکان ها تحت فشار قرار گرفته است زیرا فروش خودروهای الکتریکی تسلا سر به فلک کشیده است.

پس از انتشار این خبر، سهام تسلا بیش از 5 درصد افزایش یافت و قیمت سهام را اندکی پس از باز شدن بازار به 960 دلار رساند. سهام هرتز نیز با 11 درصد افزایش به حدود 27 دلار رسید.

مانند سایر شرکت‌های صنعت مسافرت و گردشگری، هرتز یک بیماری همه‌گیر را تجربه کرد، با کاهش اجاره‌ای که باعث شد شرکت در ماه مه سال گذشته برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند. قرارداد با تسلا تنها چهار ماه پس از خروج هرتز از ورشکستگی، در بحبوحه بازگشت قابل توجه صنعت خودروهای اجاره ای، انجام شد. شرکت های سرمایه گذاری Knighthead Capital Management و Certares Management اوایل سال جاری هرتز را تصاحب کردند.