شرکت هواپیمایی ساوت وست پس از توقف کوتاه پروازهای خود به دلیل “مشکل فنی” فعالیت خود را از سر گرفت.

به گفته آژانس هواپیمایی ساوت وست، پس از توقف کوتاه پروازهای این شرکت به دلیل “مشکل فنی” در اوایل صبح امروز، فعالیت خود را از سر می گیرد. اداره هوانوردی فدرال. اگرچه عملیات از سر گرفته شده است، اما ممکن است در نتیجه توقف پروازها تاخیر داشته باشد.

«امروز صبح Southwest Air با یکی از سیستم های داخلی خود مشکل فنی داشت توییت. “به درخواست شرکت هواپیمایی، FAA پروازهای Southwest را متوقف کرد زیرا آنها مشکل را حل کردند. مکث برداشته شده و خدمات آنها از سر گرفته شده است.»

FlightAware نشان می دهد که نزدیک به 2500 از پروازهای Southwest در صبح روز سه شنبه، که حدود 30 درصد از برنامه روزانه آن را نشان می دهد، با تاخیر انجام شد.

آخرین اختلال چند ماه پس از آن رخ می دهد که Southwest بیش از 16700 پرواز را در ماه دسامبر به دلیل تغییرات در سیستم های کامپیوتری برنامه ریزی کارکنان خود لغو کرد. این مسائل بیش از 1 میلیارد دلار برای Southwest هزینه داشت و هزاران مسافر را در طول فصل شلوغ سفر تعطیلات ناامید کرد. وزارت حمل و نقل در پاسخ به این اختلال گسترده تحقیقاتی را در مورد این شرکت هواپیمایی آغاز کرد. در آن زمان، این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که اقداماتی را برای جلوگیری از یک اختلال گسترده دیگر انجام داده است.

خطوط هوایی جنوب غربی بلافاصله به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداد.