ظهور و تغییر نقش مدیران ارشد محصول

دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

پول در ذهن من است – و همچنین در ذهن افسران ارشد محصول، که به طور فزاینده ای مسئول نتایج کسب و کار هستند، و حتی پیشنهاد M&A. در مورد یامینی رانگان، مدیر عامل HubSpot، او در مورد چگونگی تبدیل هوش مصنوعی مولد به درآمد فکر کرده است. در همین حال، آرم با فهرست شدن در نیویورک و نه لندن، پول را دنبال می کند. – آنا

یک سوئیت در حال تغییر

زمانی که سوزان وویچیکی، مدیرعامل قدیمی یوتیوب در ماه مارس از سمت خود کناره‌گیری کرد، نیل موهان، مدیر ارشد تولید بود که به سمت سابق خود ارتقا یافت. آیا این نشانه افزایش CPO ها بود؟

شاید، زیرا موهان تنها مدیر ارشد اجرایی نیست که در نقش مدیرعامل شرکت کرده است. این یکی از یافته‌های گزارش 2023 CPO Insights است که توسط Capgemini و Products That Count نوشته شده است.

همانطور که از نامش پیداست، Products That Count یک اسب در مسابقه دارد: این انجمنی است برای مدیران محصول که به سرعت بخشیدن به حرفه خود کمک می کنند. به این ترتیب، بینش هایی در مورد چگونگی تغییر نقش و اهمیت CPO ها در سال های اخیر دارد.