غول Edtech Byju’s، موسس زیر رادار آژانس جرایم مالی هند

روز شنبه اعلام کرد که آژانس مبارزه با جرم و جنایت هند سه محل غول فناوری ادتک Byju’s و بنیانگذار آن Byju Raveendran را بازرسی کرد و اسناد و داده های دیجیتالی “مجرم” مختلف را کشف و ضبط کرد.

اداره اجرای احکام گفت که جستجوها را بر اساس مفاد قانون مبارزه با پولشویی کشور انجام داده است، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد. این آژانس در ماه‌های اخیر تحقیقات مشابهی را انجام داده است، از جمله در شرکت ارز دیجیتال WazirX، تلفن‌ساز Vivo و پخش‌کننده خبری بی‌بی‌سی.

Byju’s که مقر آن در بنگلور است و ارزشمندترین استارت آپ هند است و BlackRock، Sequoia India، Lightspeed Venture Partners India، UBS را از جمله حامیان خود می داند، این جستجوها را “یک تحقیق معمول” نامید و گفت این استارتاپ شفافیت کامل را با مقامات حفظ می کند.

ما چیزی جز نهایت اطمینان به یکپارچگی عملیات خود نداریم و متعهد به رعایت بالاترین استانداردهای انطباق و اخلاق هستیم. ما به همکاری نزدیک با مقامات ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که آنها تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارند و مطمئن هستیم که این موضوع به موقع و رضایت بخش حل خواهد شد. سخنگوی تیم حقوقی Byju در بیانیه‌ای گفت: ما می‌خواهیم تاکید کنیم که تجارت طبق معمول در Byju است.

ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات آموزشی با کیفیت بالا به مشتریان خود در سراسر هند و جهان هستیم. ما همچنان بر ماموریت خود برای تغییر روش یادگیری و آماده سازی دانش آموزان برای آینده خود متمرکز هستیم.”