فصل 3 “The Witcher” تابستان امسال در دو قسمت پخش خواهد شد

نتفلیکس دارد اعلام کرد که فصل سوم “The Witcher” در تاریخ 29 ژوئن پخش خواهد شد. سرویس استریم در حال تقسیم فصل به دو قسمت است و نیمه دوم فصل در 27 جولای آغاز به کار می کند. آخرین با هنری کاویل در نقش گرالت. در ادامه این فصل، لیام همسورث نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد.

در کنار تاریخ انتشار، نتفلیکس تیزر دقیقه ای جدیدی را نیز برای فصل آینده منتشر کرده است.

در خلاصه نتفلیکس برای این فصل آمده است: «در حالی که پادشاهان، جادوگران و جانوران قاره برای دستگیری او با هم رقابت می‌کنند، گرالت سیری از سینترا را مخفی می‌کند و مصمم است از خانواده‌اش که تازه به هم پیوسته‌اند در برابر کسانی که تهدید به نابودی آن می‌کنند محافظت کند. ینفر که آموزش جادویی سیری را به او واگذار کرده است، آنها را به قلعه محافظت شده آرتوزا هدایت می کند، جایی که امیدوار است اطلاعات بیشتری در مورد قدرت های دست نخورده دختر کشف کند. در عوض، آنها متوجه می شوند که در میدان نبرد فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت قرار گرفته اند. آنها باید به مقابله بپردازند، همه چیز را به خطر بیندازند – در غیر این صورت خطر از دست دادن یکدیگر را برای همیشه می کنند.

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که نتفلیکس یک فصل را به دو قسمت تقسیم می کند. تابستان گذشته، سرویس استریم فصل چهارم Stranger Things را به دو قسمت تقسیم کرد. اوایل امسال، این شرکت همین کار را با فصل چهارم «You» انجام داد.

نتفلیکس در گذشته به این دلیل که به کاربرانش اجازه می‌داد سریال‌هایش را با انتشار یک‌باره تمام فصل‌ها تماشا کنند، شناخته شده است. اکنون، این شرکت در حال بازنگری در استراتژی خود است، احتمالاً به این امید که در طول حداقل یک ماه، به جای یک هفته، سر و صدا را در اطراف نمایش های خود پخش کند، که گاهی اوقات زمانی که کاربران یک فصل کامل را در یک آخر هفته تماشا می کنند، اتفاق می افتد.

اعلام امروز در حالی منتشر می شود که هفته گذشته نتفلیکس فاش کرد که سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور به زودی در تابستان امسال به ایالات متحده می آید.