فناوری تبلیغات خلاق در آستانه یک انقلاب است و VC ها باید توجه داشته باشند – TechCrunch

2021 بوده است سال خوبی برای سرمایه گذار فناوری تبلیغات ارزش ها در حال افزایش است ، وال استریت خوشحال است و خروج ها مکرر و رضایت بخش است. زمان مناسبی برای دو برابر شدن و سرمایه گذاری در منطقه ای است که تا حد زیادی نادیده گرفته شده است ، اما در چند سال آینده برای صعود عمده آماده شده است: فناوری تبلیغات خلاقانه دیجیتال.

فکرش را بکنید. آخرین باری که ما شاهد دور اصلی تامین مالی فناوری تبلیغات بودیم که متوجه تبلیغات واقعی خود بود – پیامهایی که مردم واقعاً هر روز می بینند؟ من استدلال می کنم که اکنون بهترین زمان است.

استارتاپ های adtech که می توانند نحوه تطبیق تبلیغاتی را که می توانند با کنترل از راه دور تعامل داشته باشند ، تلفن هوشمند همگام سازی شده یا دستورات صوتی-شاید حتی آنها را برای خرید قابل خریداری کنند-بطور نظری می توانند تغییر دهنده بازی ایجاد کنند.

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا VC ها باید سرمایه گذاری خود را در راه اندازی استارتاپ های تبلیغاتی برای ایجاد نسل بعدی ابزارهای خلاقانه افزایش دهند:

فناوری خلاق فاصله زیادی با اشباع شدن ندارد

در نظر بگیرید که در طول 15 سال چقدر برای مکانیزم های تبلیغات دیجیتال مانند هدف گذاری ، ارائه ، اندازه گیری و تأیید هزینه شده است. ناگفته نماند که میلیاردها دلار برای کمک به مارک ها برای پیگیری داده ها و تعاملات مشتریان – ابرهای بازاریابی ، DMP ها و CDP ها هزینه کرده اند.

با این وجود ، می توانید تعداد شرکت های تبلیغات مبتنی بر خلاقیت را از یک سو بشمارید. این بدان معناست که فضای زیادی برای نوآوری و رهبران اولیه وجود دارد. VideoAmp ، که به مارک ها در تبلیغات برای سیستم عامل های مختلف اجتماعی کمک می کند ، در اوایل امسال 75 میلیون دلار به دست آورد. با توجه به سرعت رشد سیستم عامل هایی مانند TikTok و Snap ، آخرین آن نخواهد بود.

هدف گیری تبلیغات دیجیتال در حال فشرده شدن است

امروزه تبلیغات باید کارهای بیشتری انجام دهند. بین مقررات ، حذف کوکی ها و قفل کردن جمع آوری داده توسط اپل ، ما دوباره به تبلیغات زمینه ای علاقه مند شده ایم ، از جمله تأمین مالی برای افرادی مانند GumGum ، و همچنین شرکت های تشخیص هویت مانند InfoSum.

اما اکوسیستم تبلیغات دیجیتالی نمی تواند تنها با استفاده از تکنیک های گسترده تر جمع آوری داده ها جایگزین “هدف گیری مجدد” شود. این رسانه عملا فریاد احیای خلاقانه ای را می کشد که تنها با فناوری مقیاس پذیر می تواند جرقه بزند. بودجه اخیر برای راه اندازی تست خلاقانه Marpipe یک شروع است ، اما تمرکز بیشتری بر ایده پردازی و اتوماسیون واقعی مبتنی بر فناوری نیاز است.