قسمت اول Black Mirror S6 بدترین کابوس یک مشترک است

نتفلیکس روز چهارشنبه تاریخ انتشار رسمی فصل ششم «آینه سیاه» را به همراه یک تریلر جدید ناراحت کننده اعلام کرد. این سریال قرار است در تاریخ 15 ژوئن از طریق استریمر پخش شود.

این تریلر با پیش نمایش قسمت اول شروع می شود و به بینندگان یک سناریوی غم انگیز را نشان می دهد که – دقیقاً مانند هر قسمت “آینه سیاه” – چیزی است که هیچ مشترکی دوست ندارد آن را تجربه کند.

اپیزود اول با عنوان «جوان وحشتناک است» شبیه به نتفلیکس به نام «استریمبری» است که حتی همان صدای نمادین «تا-دوم» را دارد که نتفلیکس وقتی کاربران پلتفرم را باز می‌کنند، سه ثانیه پخش می‌کند. این اپیزود با بازی آنی مورفی، بازیگر «Schitt’s Creek» در نقش جوآن، یک چرخش تاریک در «نمایش ترومن» است. جوآن متوجه می شود که سرویس استریم یک اقتباس درام تلویزیونی از زندگی او منتشر کرده است که در آن سلما هایک نقش او را بازی می کند.

تریلر جدید با کلیپ های زیرکانه بیشتری از فصل پنج قسمتی مورد انتظار ادامه می یابد. دیگر بازیگران برجسته عبارتند از: مایکل سرا، راب دیلینی، آرون پل، جاش هارتنت، روری کالکین، کیت مارا، زازی بیتز و هیمش پاتل و غیره.

اوایل این ماه، وبلاگ نتفلیکس Tudum توضیحات اپیزود زیر را منتشر کرد که نگاه دقیق‌تری به انتظارات بینندگان در این فصل ارائه می‌کند.

  • Ep. 1، جوآن افتضاح است: یک زن معمولی از کشف یک پلتفرم پخش جهانی حیرت زده می شود که یک اقتباس درام تلویزیونی معتبر از زندگی او راه اندازی کرده است – که در آن توسط سلما هایک بازیگر هالیوودی به تصویر کشیده شده است.
  • Ep. 2، دریاچه هنری: یک زوج جوان به یک شهر خواب‌آلود اسکاتلند سفر می‌کنند تا کار بر روی یک مستند طبیعت آرام را شروع کنند – اما متوجه می‌شوند که به یک داستان محلی آبدار شامل وقایع تکان‌دهنده گذشته کشیده می‌شوند.
  • Ep. 3، آن سوی دریا: در سال 1969، دو مرد در یک ماموریت خطرناک با فناوری پیشرفته با عواقب یک تراژدی غیرقابل تصور دست و پنجه نرم می کنند.
  • Ep. 4، روز مازی: یک ستاره پریشان در حالی که با عواقب یک حادثه برخورد می کند توسط پاپاراتزی های مهاجم تحت تعقیب قرار می گیرد.
  • Ep. 5، شیطان 79: شمال انگلستان، 1979. به یک دستیار فروش فروتن گفته می شود که برای جلوگیری از فاجعه باید اقدامات وحشتناکی انجام دهد.