قیمت و خرید پورت شیمی درمانی DistricAth

مخفف “کاتتر مرکزی است که به طور محیطی وارد شده باشد”. پورت شیمی درمانی کاتترهای بدون تونل در همان جای ورود ثابت می شود و تزریق به صورت مستقیم در کاتتر انجام می شود. داروهای شیمی درمانی برای سرطان پروستات اغلب از طریق ورید وارد بدن می شوند و در دوره های مشخص زمانی تزریق می شوند. از آن جایی که شیمی درمانی عوارض جانبی شدید دارد بهتر است که تا زمان اتمام طول دوره درمان باردار نشوید. ما هنگام عمل اصلی آن را تعبیه می کنیم و پس از اتمام نیاز به آن بسیار راحت در مطب آن را خارج می کنیم. این موضوع، اغلب ولی نه همیشه، بعد از اتمام درمان حل می شود.

پورت برای شیمی درمانی

اگر به وجود عفونت شک کردید سریعا درمان شوید. اگر انجام شیمی درمانی ضروری باشد می تواند بعد از اولین سه ماه بارداری انجام شود. نحوه آماده شدن برای انجام شیمی درمانی به نوع دارو و نحوه استعمال آن بستگی دارد. شیمی درمانی برای آماده شدن فرد برای انجام پیوند مغز استخوان صورت می گیرد. بیماری هایی که روی مغز استخوان و سلول های خونی تاثیر می گذارند می توانند با پیوند مغز استخوان درمان شوند. این عامل روی DNA تاثیر می گذارد و سلول ها را در هر مرحله ای از چرخه زندگی سلولی که باشند، از بین می برد. در حالی که استفاده از پورت شیمی درمانی، دارو را مستقماً وارد خون کرده و آن را در بافتهای اطراف منتشر نمیکند.

معمولا پزشک این وسیله را زیر پوست قفسه سینه نصب می کند.در این شرایط خاص، استفاده از کاتتر پورت توسط پزشک تجویز شده و در داخل بدن بیمار تعبیه می گردد. درمان نخست با آنتی بیوتیک انجام می شود ولی اگر چندین بارایجاد گردد، شاید خارج کردن پورت و کاتتر ضرورت پیدا کند. کاتتر و سایر ابزار از طریق پروسه جراحی در عروق بزرگ و معمولا در قفسه سینه جاسازی می شوند. معمولا پزشک این وسیله را زیر پوست قفسه سینه نصب می کند. اگر علائم کم خونی را مشاهده کردید فورا با پزشک تماس بگیرید. اشکال ندارد اگر کمتر غذا می خورید اما تعداد دفعات غذا خوردن را بیشتر کنید.

اما به طور کلی شیمی درمانی عوارض جانبی هم دارد و فرد باید در طول دوره درمانی در نحوه زندگی و شغل خود تغییراتی را ایجاد کند. حدود ۷۵% از افراد مشکلات توجه، تفکر و به مشکل خوردن حافظه کوتاه مدت در طول دوره شیمی درمانی را گزارش می کنند. اگر باردار هستید یا در طول دوره درمان باردار شده اید حتما پزشک را در جریان بگذارید. شیمی درمانی می تواند تعداد گلبول های سفید (که از بدن در برابر عفونت محافظت می کنند) را کاهش دهد. درمان عفونت های موجود، ریسک عوارض جانبی شیمی درمانی را کاهش می دهد چون شیمی درمانی توانایی بدن در مقابله با عفونت را پایین می آورد.

به علاوه این بیماران هنگام آشپزی، باغبانی و اصلاح کردن باید خیلی بیشتر توجه کنند تا خطر ایجاد زخم را پایین بیاورند. در هنگام اسهال از غذاهای پر فیبر مثل مغز دانه ها ، نان سبوس دار و سایر غلات فیبردار ، حبوبات ، خشکبار و میوه ها و سبزی های خام پرهیز کنید.همچنین غذاهای پرچرب مثل غذاهای سرخ شده می تواند اسهال را بدتر کند.پس از جراحی معده یا روده ها ، بعضی بیماران ممکن است به غذاهای شیرین و پرکربوهیدرات حساس باشند.همچنین از خوردن غذاهای نفاخ و نوشیدنی های گازدار بپرهیزید.در طول روز به اندازه کافی مایعات بنوشید و پس از توقف اسهال ، مصرف غذاهای فیبردار را به تدریج آغاز کنید. خستگی معمولاً به صورت فرسودگی یا بی رمق بودن خود را نشان می دهد.

بعضی افراد تغییرات روحیه و افسردگی را تجربه می کنند.

افرادی که دچار خستگی شدید می شوند باید با پزشک خود مشورت کنند چون این می تواند نشان دهنده کم خونی باشد. بعضی از افراد دچار خستگی مفرط می شوند. بسیاری از افرادی که رادیو تراپی می شوند، دچار تغییرات پوستی یا احساس خستگی می شوند. بعضی افراد تغییرات روحیه و افسردگی را تجربه می کنند. برای کاهش خستگی مفرط می توانید این موارد را امتحان کنید: – استراحت کنید. شیمی درمانی، سرطان یا هر دوی آن ها می توانند روی پروسه هضم غذا تاثیر بگذارند و سبب از دست دادن اشتها و کاهش وزن شوند. رگ گیری های پیاپی حتی روی خلق وخوی آنها تاثیر منفی می گذارد.

موکوزیت یا التهاب غشای مخاطی ،از دهان گرفته تا مقعد، می تواند روی هر قسمت سیستم گوارشی تاثیر بگذارد. موکوزیت دهان معمولا ۷ تا ۱۰ روز بعد از شروع درمان دیده می شود. این علائم معمولا چند روز بعد از درمان آغاز می شوند. سوزن پورت با توجه به محل رگ گیری پورت می تواند تا ۱۰ روز در آن قسمت بماند و در نتیجه نیازی به سوزن گذاری مجدد نیست. ۱٫احتمال عفونت در محل جراحی که با خوردن انتی بیوتیک و رعایت اصول بهداشتی قابل پیشگیری است. پزشک روش های درست پیشگیری از بارداری را به شما خواهد گفت. پزشک دوز مناسب هر کدام از این داروها را با توجه به شرایط بیمار تعیین می کند.

افراد می توانند از برنامه غذایی شان آهن دریافت کنند.

پزشک برای درمان این اختلال دارو تجویز می کند. پزشک برای کاهش ریسک عفونت آنتی بیوتیک تجویز می کند. شیمی درمانی می تواند سبب کاهش گلبول های قرمز شود و این امر سبب کم خونی می شود. مصرف آهن به بدن کمک می کند که گلبول های قرمز بیشتری تولید کند. افراد می توانند از برنامه غذایی شان آهن دریافت کنند. از نوشیدنی هایی مثل اسموتی که سرشار از مواد مغذی هستند استفاده کنید تا به دریافت مایعات و مواد مورد نیاز بدن کمک کنید. زنان باردار می توانند آخرین مرحله شیمی درمانی را ۸ هفته قبل از وضع حمل دریافت کنند تا احتمال عفونت در مادر و فرزند پایین بیاید.

قیمت پورت شیمی درمانیدرمان عفونت های موجود ممکن است خطر عوارض ناشی از درمان با شیمی درمانی را کاهش دهد ، زیرا برخی از شیمی درمانی ممکن است توانایی بدن شما را در مبارزه با عفونت ها کاهش دهد. شیمی درمانی می تواند میزان پلاکت های خون را کاهش دهد. ۱٫خود پرتاکت :که با قرار گرفتن ان زیر پوست وظیفه انتقال داروی شیمی درمانی را به بدن دارد. پس از پورت گذاری، پزشک شما، عکس برداری اشعه ایکس انجام میدهد تا مطمئن شود که انتهای پورت در محل درستی قرار گرفته باشد.پس از پورت گذاری، یک برآمدگی کوچک زیر پوست مشاهده میکنید. شیمی درمانی IT می تواند ازطریق یک سوزن بلند که درون فضای اطراف نخاع وارد شده و مخزن آن با جراحی زیر پوست سر قرار گرفته، داده شود.

گاهی ممکن است کتتر هارا به یک پورت وصل کنند .

سپس داروهای شیمی درمانی از طریق دستگاه به فرد داده می شوند. دوز پایینی از داروهای شیمی درمانی می توانند به کنترل اختلالات سیستم ایمنی بیش از حد فعال در برخی بیماری ها مثل بیماری لوپوس و آرتریت روماتوئید کمک کنند. این امر سبب ضعیف شدن سیستم ایمنی و بالا رفتن ریسک عفونت می شود. افرادی که مشکلاتی برای غذا خوردن دارند گاهی به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارند. گاهی ممکن است کتتر هارا به یک پورت وصل کنند . تست خون برای بررسی کبد و کلیه ها انجام می شود و بررسی قلب می تواند به پزشک این امکان را بدهد تا ببینند آیا بدن فرد آماده است یا نه. پمپ های خارجی در بیرون بدن باقی می مانند، بیشتر افراد می توانند این پمپ ها را با خود حمل کنند.