هند و سنگاپور سیستم های پرداخت خود را به هم متصل می کنند تا معاملات برون مرزی “فوری و کم هزینه” را انجام دهند-TechCrunch

بانک های مرکزی دو کشور روز سه شنبه اعلام کردند که هند و سنگاپور در تلاش هستند تا سیستم های پرداخت دیجیتالی خود را به منظور “انتقال سریع و کم هزینه وجوه” به هم متصل کنند تا بتوانند معاملات برون مرزی را مختل کنند.

بانک رزرو هند گفت پروژه اتصال رابط پرداخت های متحد هند (UPI) و PayNow سنگاپور تا ژوئیه 2022 عملیاتی می شود. به گفته بانک ها ، کاربران هر یک از این سیستم ها می توانند بدون نیاز به ثبت نام در پلت فرم دوم ، با یکدیگر معامله کنند.

هنگامی که اجرا می شود ، انتقال وجوه از هند به سنگاپور با استفاده از شماره تلفن های همراه و از سنگاپور به هند با استفاده از آدرس های پرداخت مجازی UPI (VPA) انجام می شود. مقام پولی سنگاپور در بیانیه مطبوعاتی گفت: تجربه انجام انتقال PayNow به VPA UPI مشابه انتقال داخلی به VPA PayNow خواهد بود.

UPI ، زیرساخت های پرداخت که توسط ائتلاف بانک های خرده فروشی توسعه یافته است ، به محبوب ترین روش پرداخت دیجیتالی در هند تبدیل شده است. خطوط راه آهن ، که توسط بسیاری از شرکت های محلی و جهانی از جمله گوگل و فیس بوک تصویب شده است ، اکنون بیش از 3 میلیارد تراکنش در هر ماه پردازش می کند. مانند UPI ، PayNow سنگاپور نیز قابلیت همکاری بین بانک ها و برنامه های پرداخت را به همراه دارد و به کاربران اجازه می دهد از یک برنامه پرداخت بتوانند با سایر برنامه ها معامله کنند.

“پیوند UPI-PayNow نقطه عطف مهمی در توسعه زیرساخت های پرداخت های بین مرزی بین هند و سنگاپور است و با اولویت های مالی G20 در جهت پرداخت سریعتر ، ارزان تر و شفاف تر از مرزها هماهنگ است.” بانک در بیانیه ای اعلام کرد

این پیوند بر اساس تلاش های قبلی NPCI International Private Limited (NIPL) و Network for Electronic Transfers (NETS) برای تقویت همکاری بین المللی پرداخت ها با استفاده از کارت و کد QR ، بین هند و سنگاپور ایجاد شده و تجارت ، مسافرت و حواله بین دو کشور جریان دارد. این ابتکار همچنین با چشم انداز RBI در مورد بررسی راهروها و هزینه های حواله های مرزی ورودی که در سند چشم انداز سیستم های پرداخت مشخص شده است مطابقت دارد.

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای پیگیری…