والپیپرهای جدید مولد هوش مصنوعی اندروید به شما امکان می دهند طرح های منحصر به فرد و شخصی سازی شده ایجاد کنید

این شرکت امروز در کنفرانس توسعه دهندگان I/O اعلام کرد که Google بر روی Material You ساخته شده است تا به کاربران این امکان را بدهد که تجربه شخصی سازی شده تری را در دستگاه های خود ایجاد کنند. مهم‌تر از همه، این شرکت تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی مولد را معرفی کرد که در پاییز امسال عرضه خواهند شد. با والپیپرهای مولد هوش مصنوعی، می توانید به درخواست های پیشنهادی برای توصیف دیدگاه خلاق نهایی خود پاسخ دهید.

این شرکت می گوید که والپیپرهای مولد هوش مصنوعی از مدل های انتشار متن به تصویر گوگل برای تولید تصاویر پس زمینه جدید و اصلی استفاده می کنند. پالت رنگ سیستم اندروید شما به طور خودکار با تصویر زمینه انتخابی شما مطابقت دارد.

این شرکت همچنین والپیپرهای سینمایی و تصاویر پس زمینه ایموجی را معرفی کرد. تصاویر پس زمینه سینمایی از شبکه های یادگیری ماشینی روی دستگاه استفاده می کند تا عکس های مورد علاقه شما را به تصاویر سه بعدی خیره کننده تبدیل کند. تصاویر پس زمینه ایموجی به شما امکان می دهد دستگاه خود را با استفاده از ترکیبات، الگوها و رنگ های ایموجی مورد علاقه خود سفارشی کنید. هر دوی این گزینه‌های جدید کاغذدیواری ابتدا در ماه آینده برای دستگاه‌های پیکسل عرضه می‌شوند.

با ورود اندروید 14 در اواخر امسال، کاربران می توانند الهامات خود را برای سفارشی کردن صفحه قفل شما با میانبرها و ساعت های جدید بیاورند. گوگل همچنین اعلام کرد که کاربران می‌توانند یک تم رنگی تک رنگ جدید را امتحان کنند که می‌تواند در کل تجربه تلفن آن‌ها اعمال شود.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرد که پشتیبانی جدیدی از حالت شب و ویدیوی 10 بیتی HDR در برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام و معرفی Ultra HDR در اندروید 14 ارائه می کند تا بتوانید عکس هایی با رنگ های روشن، سایه های واضح و شگفت انگیز بگیرید و مشاهده کنید. تعریف.”

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید