پرایمر 50 میلیون دلار با ارزش 425 میلیون دلار برای چارچوبی طراحی کرده است که به تجار کمک می کند جریان های پرداخت قوی تری ایجاد کنند – TechCrunch

Primer-یک استارتاپ بریتانیایی که یک چارچوب کشیدن و رها کردن برای کمک به تجار به منظور ایجاد سهولت پرداخت برای فروش آنلاین ایجاد کرده است-در 20 ماه از زمان راه اندازی خود ، شاهد افزایش سریع خدمات خود بوده است. اکنون این شرکت سری B 50 میلیون دلاری را با ارزش 425 میلیون دلار اعلام می کند تا فرصت بیشتری را برای انجام کارها دو برابر کند.

ICONIQ Growth-بازوی مرحله رشد شرکت مدیریت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری سانفرانسیسکو متصل به مارک زاکربرگ ، شریل سندبرگ ، جک دورسی و سایر مدیران فناوری با ارزش خالص-با سرمایه گذاران فعلی Accel ، Balderton Capital ، Seedcamp ، Speedinvest دور را رهبری کرد. ، و RTP Global در میان کسانی که نیز شرکت کرده اند.

Primer امروزه در بیش از 20 کشور جهان کار می کند و دارای 45 ادغام است که کاربران تجاری آن می توانند به جریان پرداخت خود ، از ارائه دهندگان پرداخت مانند Stripe ، Apple Pay ، Adyen و Braintree ، تا غربالگری کلاهبرداری از محاسبات مالیات بر فروش ، Riskified ، TaxJar ، اضافه کنند. ، و بیشتر. هنگامی که کاربر یک گردش کار پرداخت ایجاد می کند ، Primer یک خط کد جداگانه ایجاد می کند که توسعه دهندگان می توانند از آن برای ادغام آنچه در Primer ساخته شده است استفاده کنند.

این برنامه هم برای افزودن ادغام بیشتر ، هم برای گسترش انواع روابطی که پرایمر با اکوسیستم پرداخت گسترده تر ایجاد می کند ، و هم ایجاد خدمات جدید برای تجار خواهد بود.

پل آنتونی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Prime ، می گوید: “ما در سال آینده مجموعه کاملی را برای کمک به تجار در عملیات و مشاهده قابلیت پرداخت پرداخته ایم”.

یک تناقض عجیب در دنیای تجارت الکترونیک وجود دارد.

از یک سو ، شرکت های تجارت الکترونیک زمان (و پول) زیادی را صرف تلاش برای ایجاد تجربه هایی می کنند که تا حد امکان ساده باشد ، تا خریداران را سرگرم نگه داشته ، علاقه مند کرده و چیزهایی را بخرند.

از سوی دیگر ، پرداخت ها-که در قلب همه تجارب تجارت الکترونیکی قرار دارند-به طور مشهور تقسیم شده است.

“روش پرداخت ترجیحی” بسته به کشوری که می روید تغییر می کند. و همچنین شرکت های مختلف که بخشی از فرایند پرداخت هستند ، و خدماتی که می توان (و باید) با پرداخت ها ، مانند تأیید هویت ، انجام داد.

این یکی از دلایلی است که بسیاری از شرکت های پرداخت پرداختی در طول این سال ها پدیدار شده اند: آنها تمام تلاش خود را انجام داده اند و چندین معامله و ذینفعان در روند پرداخت ها را با هم انجام داده اند ، و اکنون تنها کاری که یک تاجر باید انجام دهد افزودن چند خط کد به سایت های آنها برای ظاهر شدن و کارکردن پرداخت ها.

شرکت های پرداخت که مشتاق توسعه کسب و کار و حاشیه خود هستند ، تعدادی از ارائه دهندگان فناوری تجارت را ادغام می کنند – به عنوان مثال ، Stripe امسال در تلاش برای دستیابی به ابزارهایی برای محاسبه مالیات بر فروش ، کمک به مدیریت تأیید هویت و بیشتر – اما پرایمر معتقد است که این داستان کامل نیست.

آنتونی و بنیانگذارش گابریل لو رو ، برخی از دردسرهایی را که تجار بزرگتر هنگام کار با یکدیگر در Braintree با آن مواجه بودند ، مشاهده کردند. حتی با وجود قدرت PayPal ، این تجار هنوز در ساخت و نگهداری مجموعه پرداخت های خود با پیچیدگی زیادی روبرو هستند.

Le Roux گفت که مشتریان اولیه Primer-آنها شامل استارتاپ Voi ، Freddie’s Flowers و Parkopedia هستند-به استراتژی پرداخت کمک می کنند و از مشتریان برای استفاده متوسط ​​از 4 تا 5 سرویس در پرداخت های خود استفاده می کنند ، و این تعداد به آرامی در حال رشد است

اهمیت ابزاری مانند Primer این نیست که ساختن جریان پرداخت را بسیار ساده تر کند (به عنوان مثال ، ایجاد درختی که در آن می توانید همه گزینه های اتفاقاتی که هنگام تلاش فرد برای خرید رخ می دهد را ترسیم کنید. به عنوان مثال ، توسط یک شرکت کارت رد می شود یا تأیید می شود) ، اما به سادگی به آن تجار راه آسان تری برای انتخاب ارائه دهندگان ، آزمایش خدمات پرداخت های مختلف و موارد دیگر داده می شود.

“طی دو دهه گذشته ، سرعت راه حل های پرداخت جدید برای ورود به بازار به شدت افزایش یافته است تا از تقاضای جهانی مصرف کنندگان برای روندهایی مانند پرداخت تلفن همراه ، کیف پول دیجیتال ، پرداخت 1 کلیک ، خرید بعداً پرداخت و غیره پشتیبانی کند.” روی لو ، شریک ICONIQ Growth ، در بیانیه ای اعلام کرد. “با این حال ، هیچ راه حل پرداختی نمی تواند همه تغییرات و نوآوری هایی را که بازرگانان برای ادامه کار نیاز دارند ، بپوشاند. بنابراین ، برای تیم های پرداخت و مهندسی بازرگانان ، این پویایی پیچیدگی های فنی زیادی را در پیوند دادن چندین روش پرداخت ، دروازه ها ، کشف کلاهبرداری و موارد دیگر ایجاد می کند. “