پست‌های BeReal شما اکنون می‌توانند شامل آنچه در Spotify به آن گوش می‌دهید باشد

Spotify در حال راه اندازی یک ادغام جدید با BeReal است که به کاربران اجازه می دهد آنچه را که در Spotify به آن گوش می دهند را در پست BeReal خود بگنجانند. BeReal کاربران را تشویق می کند تا هر روز در یک زمان تصادفی با دوربین جلو و عقب خود عکس بگیرند تا نسخه معتبری از خود را نشان دهند. Spotify می گوید ادغام آن با این شرکت لایه دیگری از اصالت را به پست های روزانه اضافه می کند.

می‌توانید اکانت‌های Spotify و BeReal خود را با ضربه زدن روی نماد موسیقی که قبل از ارسال BeReal نشان داده شده است، متصل کنید. یا، می‌توانید به تنظیمات خود در برنامه BeReal بروید و روی «موسیقی» ضربه بزنید و دستورات را دنبال کنید تا برنامه را به Spotify متصل کنید.

پس از اتصال حساب‌های شما، برنامه به‌طور خودکار آهنگ یا پادکستی را که در Spotify گوش می‌دهید، در زمانی که BeReal ضبط می‌کنید، وارد می‌کند. در پایین لنز دوربین خود، تصویر جلد صوتی را که در حال گوش دادن به آن هستید، خواهید دید. اگر پست‌های دوستانتان شامل صدا باشد، می‌توانید به پیش‌نمایش آنچه آنها به اشتراک گذاشته‌اند گوش دهید.

اسپاتیفای برای لحظاتی از الهام، کشف و تعامل روزمره ساخته شده است. اسپاتیفای در یک پست وبلاگ نوشت. BeReal برای ثبت و به اشتراک گذاشتن لحظات واقعی زندگی روزمره شما با نزدیکترین دوستانتان طراحی شده است. ترکیب صدا از Spotify با BeReal لایه دیگری از شخصی سازی و اتصال معتبر را به BeReal شما اضافه می کند.

از امروز، کاربران BeReal و Spotify در اندروید و iOS در بازارهای منتخب از جمله کانادا، مکزیک، برزیل، استرالیا و ایالات متحده می‌توانند به این ادغام دسترسی داشته باشند. این شرکت ها قصد دارند در آینده این ادغام را به کشورهای بیشتری وارد کنند.

ادغام در زمانی انجام می شود که هیاهو در مورد BeReal به طور قابل توجهی کاهش می یابد. بر اساس گزارش شرکت تحلیلی Apptopia، تعداد افرادی که روزانه از این برنامه استفاده می کنند، از اوج خود 61 درصد کاهش یافته است، از حدود 15 میلیون در اکتبر به کمتر از شش میلیون در مارس.

این برنامه اشتراک‌گذاری عکس سال گذشته بسیار محبوب بود و رسانه‌های اجتماعی را از طریق پیشنهاد خود برای ارائه یک فید عکس معتبرتر در مقایسه با زیبایی‌شناسی انتخاب شده در اینستاگرام به کاربران ارائه داد. موفقیت این اپلیکیشن باعث شد تا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ مانند TikTok، Instagram و Snapchat در تلاش برای شبیه‌سازی اپلیکیشن در محصولات خود باشند تا از محبوبیت آن بهره ببرند.

ادغام جدید BeReal با Spotify احتمالاً نقطه عطف بزرگی برای این شرکت نخواهد بود، اما می تواند کاربران وفادار فعلی آن را به تعامل با این برنامه به روشی جدید سوق دهد. برخلاف سایر برنامه‌های محبوب، BeReal مرتباً با ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی نمی‌شود و یک محصول کاملاً ساده ارائه می‌کند، بنابراین افزودن ویژگی جدیدی که هنوز ریشه در اصالت دارد احتمالاً یک تغییر خوشایند برای کاربران است.