پیشگویی آینده VC، خداحافظی با دنی – TechCrunch

سلام و به Equity خوش آمدید.

این یک اپیزود خاص و البته تا حدودی تلخ است. این پادکست رسمی نهایی را با پادکست ما مشخص می کند دنی کرایتون، که در کوتاه مدت به مراتع دیگر می رود. دنی زمانی وارد صحنه شد که ما یک مجری را چند سال پیش از دست دادیم، و از آن زمان هم یکی از پایه‌ها و هم ستون اصلی برنامه بوده است. دلمون برای همیشه دوست داشتنی تنگ میشه به جهنم از او

اما نمایش باید ادامه پیدا کند، بنابراین ما این قسمت را صرف بحث در مورد موضوعات اصلی وظیفه خود کردیم: بازار سرمایه خطرپذیر، استارت‌آپ‌ها و تعامل بین هر کدام.

ناتاشا و دنی و الکس و کریس برای این نسخه ویژه چهارشنبه Equity گرد هم آمدیم، بخشی از هفته که در آن به یک موضوع واحد می پردازیم و به طور طولانی درباره آن بحث می کنیم.

این بار ما به این موضوع بسیار کوچک پرداختیم که آیا سرعت سرمایه گذاری سرمایه گذاری خطرپذیر امروزی پایدار است و آیا ساختار فعلی صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر زنده خواهد ماند. زمان مناسبی برای این کار بود، با توجه به اینکه:

با وجود پولی که بیش از هر زمان دیگری در سرزمین استارت‌آپ به سر می‌برد، این سؤال که آیا مبالغ و ارزش‌گذاری‌های حاصل از آن‌ها منطقی است یا خیر، بحثی است که ما با آن تمام نشده‌ایم. اما امیدواریم که پس از این پادکست کوتاه، حداقل به سرعت عمل کنید.

سفر خوب، دنی. ما شما رو دوست داریم. و یک فریاد معمولی برای افرادی که در گذشته به میزبانی Equity کمک کرده اند: کیت کلارک، کتی روف، متیو لینلی، و کانی لویزوس. تو هنوز در قلب ما هستی

این چند میلیون دانلود بعدی است!

ارزش سهام هر دوشنبه در ساعت 7:00 صبح PST، چهارشنبه و جمعه در ساعت 6:00 صبح PST کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!